No voihan eräänkin nisäkkään sukupuolielin...mikä siinä on niin vaikeaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MorbidMama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MorbidMama

Aktiivinen jäsen
05.05.2007
17 832
1
36
erottaa omaansa toisen omasta????????????? Että jos sitä tietää mitkä kuivaushuoneessa kuivumassa olevista vaatteista ovat omia, niin miksi ihmeessä sitä pitää fikata mukaansa se valkoinen päiväpeitto joka EI ole oma????????????? :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

No, toivottavasti varas nautiskelee omasta epärehellisyydestään oikeen kybällä nuhraantuneella päiväpeitollamme kölliessään.... :xmas:
:(

:/

Mutta mä olen kyllä joskus viikannut mukaani lakanoita, jotka eivät olleet meidän. Ja huomasin vasta parin viikon päästä, että meillä oli kaksi lakanaa liikaa kaapissa :headwall: Joten kiikutin lakanat kuivaushuoneeseen ja laitoin rappuihin pahoitteluni lakanavarkaudesta :ashamed:

Jos se onkin ollut se pahempi puolisko hakemassa pyykkiä, joka ei osaa omia vaatteita/tavaroita tunnistaa?

Mun piti olla ylpeä miehestä, joka tunnisti, että lapsella oli päiväkodissa toisen pipo päässä. Kerrankin. Liinavaatteista se ei koskaan tunnu tunnistavan omia: "ai milloin me tälläinen ollaan hankittu".

Mutta onhan niitä täysiä kana-aivojakin olemassa....

Voithan toki laittaa kuivuviin vaatteisiin lappusia, että "HANDS OFF!" :P:P

Vanhempani asuivat jonkin aikaa rivitalossa, jonka kuivaushuoneesta katosi aina yhtä sun toista. Lopulta kaikki löytyi naapurista, joiden lapsilla oli kotityövuorot. Poikia ei paljon kiinnostanut, kenenkä vaatteet viikataan kotiinvietäviksi..

No juu, toivotaan että kyse on vahingosta...se on vaan melko painava peitto, joten luulisi siinä jossain viikkauksen äherryksen vaiheessa edes hetken miettivän että mitäs,mitäs...
Mulla on kyllä aika alhainen epärehellisyyden-sietokynnys... :|
Harmittaa sen verran, että tuskin viitsin enää jättää sinne mitään kuivumaan...paitsi tietty jos laitan niitä "HANDS OFF" -lappusia joka rättiin... :D

Yhteistyössä