No voihan sanonko mikä! Mikä tuuri :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
Kyllä käy meillä nyt aivan loistava tuuri!
Mä oo itse Ruotsissa, kun täällä on mummoni hautajaiset lauantaina.
No, tänne tullessa alkoi auto nykimään, ja sai jännittää pääsenkö ees perille vai jättääkö välille. Eihän mulla tietenkään ole edes rahaa viedä sitä korjaamolle, joten saa jännittää kotimatkankin :( Just sen verran rahaa, että kotiin päästä ja saadaan syötyä :(

Miehen piti tulla tänne isäni kyydissä huomenna, mut nyt sitten tuuri jatkuu.
Siltä vietiin autossa olevassa lompakosta rahat ja pankkikortit. kortit sai kuoletettua, mutta kun valitettavasti tilillä ei ollut rahaa kuin muutama kymppi, ja käteisenä n. 400?, siinä meidän kuukauden ruokarahat |O
Oli siis käymässä erään tutun rakennuksella, ja siellä oli viety. rikosilmotus on tehty, mut tuskin niitä rahoja takas saa. oma moka, kun jätti ovet auki, mutta silti hajottaanyt ja pahasti.

Voi itku, uskon että harmittaa. Itseäkin harmittaisi ihan kamalasta, vaikka meillä onkin vielä tilillä ruokaan vähän rahaa, ettei silleen pulaan jouduttaisi.
Iso summa kuitenkin.

no miehellä on joku päähän pinttymä pitää kaikki raha käteisenä. turhaa sitäkään enää miettiä miks oli, kun ei saa tehtyä tekemättömäks. oli vaan pakko päästä valittamaan :(

Alkuperäinen kirjoittaja ElämänsäLuuseri:
Luin joskus että kyselit matkarahaa saako sossusta.kuinka sait matkan järjestymään sinne ruotsiin?
ja voi hitto noiden rahojen katoamisen takia :|

myytiin auto ja ostettiin tilalle tuo joka hajos

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Luin joskus että kyselit matkarahaa saako sossusta.kuinka sait matkan järjestymään sinne ruotsiin?

no voi hitto..
yhtään tietoa mikä siinä autossa voi olla?

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:

:( Meillä myös kävi huono tuuri "uuden" auton kanssa. Ei se meidän paljoa maksanut, mutta ei kuukautta pidempää kestänytkään.

Yhteistyössä