No voihan vee-ittu!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pee

Vieras
Ottaa niiin päähän! Oli tosi kiva yö taas töissä...
Yks poitsu on ihastunut yhteen tyttöön tuolla meillä. Tästä tytöstä on sitten liikkunut kaikenlaista juttua työpaikalla... Muutama päivä sitten kuulin ASIAKKAALTA että tämä jätkä käy heillä kertomassa tästä tytöstä.
Tää poika on sellanen että puhuu/tekee kaiken mitä mieleen juolahtaa, ja jos kysyy että ootko puhunut/tehnyt niin kirkkain silmin väittää että ei.

On kyseessä vähän sellanen peräkammarin poika, vanhemmat omistaa ison tilan ja poika käy vähän niinkun huvikseen töissä meillä kun ei halua tehdä tilan töitä.
Ulkonäöltään ei ole mikään komistus, jos laittaisin kuvan hänestä niin varmasti moni erehtyisi luulemaan että jotain jälkeenjääneisyyttä ois kuvioissa... Siis en sano ilkeyttäni, vaan näin se on. Ja tuo mahdollinen jälkeenjääneisyys näkyy käytöksessäkin. Käyttäytyy kuin pieni lapsi, itkee jos komentaa (sitä oikeasti tarvii välillä komentaa kuin pikkulasta), läpsii ihmisiä täysiä päähän ja selkään ohimennessään... Ja just toi että puhuu mitä sattuu. Ei paljon vaitiolovelvollisuudet paina. On saanut pomon puhuttelujakin, mutta eipä auta...

Viime yönä joku oli sitten kirjoittanut nimettömän varoituskirjeen tälle tytölle, jossa kerrottiin että tämä häneen ihastunut poika kertoilee hänen henk.koht. asioitaan asiakkaille... Mutta mitäpä mitä, tyttö ei suutukaan pojalle, vaan tälle kirjeen kirjoittajalle! Ja koska MINÄ olin se joka asiakkaalta kuuli näistä jutuista, niin minuahan tämän kirjeen kirjoittamisesta syytettiin. Lisäksi selvis että tämä tyttö ITSE oli myös kertonut näitä asioita asiakkaalle!!
Kylläpä taas kasvoi metrinen vehje otsaan, meikä yrittää vaan tehdä töitään ja tienata ne kaks roposta, voin juoruta, mutta mua ei NIIN paljon kiinnosta jonkun leväperäsen nuoren naisen asiat että mitään kirjeitä rupeisin rustailemaan!

Kirjeessä oli mainittuna myös asioita joita en kuullut tältä asiakkaalta, vaan ovat yleisesti kiertäneet huhuna työpaikalla. Mistä ne on alkaneet, en tiedä mutta epäilen tätä poikaa.
Joo aika köyhämielisiä ollaan kun juorutaan, mutta ollaan kovin ihmetelty miten niin nuori typy on ehtinyt niin paljon...

Kuuluuko muuten pomon TEIDÄN mielestä jotenkin selvittää tämä asia? Tämä poika ja tyttö ovat menossa pomon juttusille tästä kirjeestä... Kyseessähän on vaan kirje jossa tyttöä varoitetaan pojan kertovan tytön asioista, vaikkakin kuulemma kirjeen väitteistä osa on vain osittain totta ja jotkut valhetta kokonaan. Heidän mukaansa.

AHah. No lähinnä halusin jakaa vitutustani, ja en kyllä kertonut tässä mitään näistä asioista mitä tytöstä liikkuu. Ovat näitä samanlaisia läyhäysjuttuja kuin mitä palstalla ylipäänsä liikkuu...

Jännä juttu, kai se ois sitten sama asia ottaa kirje omille niskoilleen ja päästä se raukkamainen paska pälkähästä, joka sen OIKEASTI teki kun asenne näyttää yleisesti olevan tämä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Eli sä kirjoitit sen kirjeen? Hei.. nää asiat ei kuulu muille. Selvittäkää siellä keskenänne.

En VITTU kirjoittanut!!!!!

Kirjoitithan. Se on jo otsikossa. Sitä paitsi miksi meidän muuten hyväntuulisten pitäisi jakaa jonkun vitutukset.

Alkuperäinen kirjoittaja Haloo:
Eikö SULLA ole vaitiolovelvollisuutta?

On, mutten puhunutkaan työasioista, enkä sanonut että poika tässä mitään vaitiolovelvollisuutta ois rikkonut. Muuten on kyllä poika myös työasioista huudellut kun ei sais.

Tai sitten onkin niin että kaikki täällä on rikkonut vaitiolovelvollisuutta, jos huvikseen ihmisten seläntakana paskanpuhuminen, tai siis hups, juoruilu on sitä. Ilman mitään virallisuuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Minkä takia sua edes kiinnostaa koko homma? Mulle on ainakin työkaverit ja niiden puhumiset sekä tekemiset ihan yks lysti.....

Mulle ois muuten yks hailee, mutta on koko ajan ihan paskaolo ja viikonloppu pilalla kun MUA syytetään siitä kirjeestä, jota en edes ole kirkoittanut! Siks kysynkin että onko mitenkään pomon asia selvittää tällästä juoruvyyhtiä, ei huvittais mennä mihkään puhutteluun tälläsen paskan takia.

Otan pienemmistäkin asioista itseeni, saati sitten siitä että mua syytetään turhaan. Tai Palstan juryhän on jo päättänyt että oon syyllinen, niin samapa tuo...

Minkä takia sua edes kiinnostaa koko homma? Mulle on ainakin työkaverit ja niiden puhumiset sekä tekemiset ihan yks lysti.....

Mulle ois muuten yks hailee, mutta on koko ajan ihan paskaolo ja viikonloppu pilalla kun MUA syytetään siitä kirjeestä, jota en edes ole kirkoittanut! Siks kysynkin että onko mitenkään pomon asia selvittää tällästä juoruvyyhtiä, ei huvittais mennä mihkään puhutteluun tälläsen paskan takia.

Otan pienemmistäkin asioista itseeni, saati sitten siitä että mua syytetään turhaan. Tai Palstan juryhän on jo päättänyt että oon syyllinen, niin samapa tuo...

Jos se pomo on ihan aikuinen ihminen niin se haistattaa pitkät tollaselle asialle. Noihan on henkilökohtaisia asioita eikä liity työhön oikeastaan pätkääkään.

Jos se pomo on ihan aikuinen ihminen niin se haistattaa pitkät tollaselle asialle. Noihan on henkilökohtaisia asioita eikä liity työhön oikeastaan pätkääkään.

Kiva kiitos, niin minustakin, mutta en voi tätä ajatustani töissä ääneen sanoa, kun heti epäilevät että noni, toihan sen kirjotti. Tää niin syö mua, en pysty keskittymään mihkään kun vaan repii päätä koko ajan. Ja se poika varmaan käyttää koko viikonlopun mustamaalatessa mua...
Aamulla kysyin että ootko kaikille kerinnyt julistaa että oon syyllinen niin se sanoi että eeenn... Mä sanoin että "oootpas!" Ja jätkä sanoi että "Noo, niin..." Ihan kiva.

No tuohan olisi parempi jos se pomo oikeasti sitä asiaa hiukan selvittäisi. Kirje oli nimetön joten sinuun kohdistuvat epäilyt vain kuvitelmia. Tämä on hyvä pomollekin kertoa, myös se että varmaan voisit moisen asian kertoa suoraan tytöllekin, ei siihen kirjeitä tarvita. Lisää vielä että nämä kaksi voisivat nämä juttunsa sitten selvittää jossain muualla kuin asiakkaiden kanssa ettei tällainen enää toistu. Kerro miten ikävää moinen ylimääräinen kakka on teille muille työntekijöille ja ei pitäisi olla mitään tekemistä työn kanssa. Pomon pitää järjestää teille työrauha siellä hoitamalla asia kuntoon.

Mutta entäs jos syyllistä ei löydy? Mulle sillä ei niin muuten olis väliä, mutta tässä tapauksessa tää juttu jäis niin kun mun syyksi, niin kaikki ajattelis. Ja mun pitäis ilmeisesti se sietää? Elämä ei näköjään oo aina reilua.

Jos kirjoittaa nimettömänä niin silloin ei ehkä halua tulla tiedetyksi, joten voi jäädä tietämättä. Sinällään kirjeessa tuskin mitään pahaa oli, sehän oli vain varoitus kyseiselle henkilölle. Kirjeen kirjoitta mitään sanomista tuskin saisi vaikka tunnustaisi. Tee selväksi kaikille ettet tarvitse mitään kirjettä moisen asian sanomiseen, jos olisit halunnut varoittaa niin olisit tehnyt sen kasvotusten.

Yhteistyössä