no voihan voihan

Mitähän pelkkää paskaa meillä on sieltä uutisoitu?

Tosin Jörn Donner sanoi aikoinaan osuvasti ”Venäjällä kaikki on paskaa paitsi kusi”
Moskova Tverskaya katu.
Philadelphia, Kensington avenue.

Moskova Tverskaya katu.
Länsimaat ihmettelevät miksi Venäjä puolustaa konservatiisia arvojaan, vaikka ääriliberalismi tuottaa niin paljon enemmän hyvinvointia ja vapauksia kansalaisille.

Moskova Tverskaya katu.
Ja samaan aikaan toisaalla Putin pommittaa synnytyssairaaloita, lastentarhoja, teattereita, siviilejä taukoamatta 😥

Onneksi valtiomies Biden tukee Ukrainaa ja sen kansaa rikollisvaltion säälimättömltä hyökkäykseltä 💪😎

Niinhän sitä sanotaan, että Usa tappaa talossa ja puutarhassa.
Pommikoneellinen räjähteitä joka kahdeksas minuutti. Yötä päivää. Yhdeksän vuotta. Näin voidaan verrata Yhdysvaltain salaisia pommituksia Laosiin Vietnamin sodan aikaan 1960- ja 70-luvuilla. Amerikkalaiset kaatoivat käytännössä yli 2 miljoonaa tonnia räjähteitä yhteen Kaakkois-Aasian köyhimmistä valtioista.

Valitettavasti osa näyttää olevan sotapsykoosissa - uskovat mihin tahansa propagandaan.😦 Voisikohan asioita edes hiukan kyseenalaistaa?🤔
En tiedä ymmärtävätköhän ihmiset, että konfliktien aikana on propagandaa, ihan molemmin puolin! Sitä suoltaa Suomi, Ukraina, Venäjä, Usa ja ihan kaikki.

Kannattaa yrittää sisäistää seuraava asia:
Sodan ensimminen uhri on totuus!
Eli, meillä on ihan niin monta totuutta kuin on niiden kertojia. Jos kuitenkin asioita halutaan spekuloida - on turhaa loukkaantua, tai alkaa kiehumaan toisten ihmisten mielipiteiden vuoksi. Koska, on hyvin todennäköistä, että se sinun mielipiteesi ei ole yhtään sen validimpi kuin muidenkaan.

Meillä on yhteinen tavoite ja se on rauha, tätä kohti kuljetaan - jokainen omaa tietänsä. Koitetaan päästä perille terveinä ja toista ihmistä kunnioittaen.❤️

Mitähän pelkkää paskaa meillä on sieltä uutisoitu?

Tosin Jörn Donner sanoi aikoinaan osuvasti ”Venäjällä kaikki on paskaa paitsi kusi” 😁
Onkohan venäläinen kirjallisuus, taide, baletti, musiikki, arkkitehtuuri jne. Donnerin mielestä kusta ja paskaa?😬

Valitettavasti osa näyttää olevan sotapsykoosissa - uskovat mihin tahansa propagandaan. Voisikohan asioita edes hiukan kyseenalaistaa?
En tiedä ymmärtävätköhän ihmiset, että konfliktien aikana on propagandaa, ihan molemmin puolin! Sitä suoltaa Suomi, Ukraina, Venäjä, Usa ja ihan kaikki.

Kannattaa yrittää sisäistää seuraava asia:
Sodan ensimminen uhri on totuus!
Eli, meillä on ihan niin monta totuutta kuin on niiden kertojia. Jos kuitenkin asioita halutaan spekuloida - on turhaa loukkaantua, tai alkaa kiehumaan toisten ihmisten mielipiteiden vuoksi. Koska, on hyvin todennäköistä, että se sinun mielipiteesi ei ole yhtään sen validimpi kuin muidenkaan.

Meillä on yhteinen tavoite ja se on rauha, tätä kohti kuljetaan - jokainen omaa tietänsä. Koitetaan päästä perille terveinä ja toista ihmistä kunnioittaen.

Et sitten lukenut sitä juttua, jonka linkitin toiseen ketjuun ja toivoin sinun lukevan.

Katsoiko mm. Lispetti tämän?
Nyt katsoin.
Propagandaa ja mahdollinen propagandan uhri ja levittäjä.

Hän ei ole ollut kovin suosittu Venäjällä, muistan muutaman hänen biisin 15 vuoden takaa. Genre on minulle epämieluisa. Olisko jotakin punk/rokkia?
Nyt ilmeisesti hänen työntäessään kansaa kiihottavaa sotamusiikkia hän on saanut ihan hiukan suurempaa suosiota.

Itse tykkään enemmän näiden naisten musiikista:

Sotabiisien kunkku Venäjällä on tietenkin Lube. 16 vuotta sitten on tämä julkaistu YT:ssa:

Tämän biisin olet sinäkin mahdollisesti joskus kuullut…🤔

Minä en lopeta venäläisen musiikin kuuntelua vaikka Venäjää inhotaan, pahoittelut siitä jos se jotakuta loukkaa.

Eikä tule yllätyksenä, että Venäjä käyttää kansansa kiihottamiseen musiikkia. Me länsimaalaiset emme tästä musiikista kiihotu siinä mielessä, että me jotenkin olisimme yhtäkkiä venäläisiä tai sotimassa Ukrainaa vastaan. Tämäkin olisi syytä eräiden sisäistää.
Janoamme kuitenkin tarvetta ymmärtää asioita ja ymmärrys esim. venäläisestä kulttuurista tulee osittain musiikinkin kautta.

Nyt katsoin.
Propagandaa ja mahdollinen propagandan uhri ja levittäjä.

Hän ei ole ollut kovin suosittu Venäjällä, muistan muutaman hänen biisin 15 vuoden takaa. Genre on minulle epämieluisa. Olisko jotakin punk/rokkia?
Nyt ilmeisesti hänen työntäessään kansaa kiihottavaa sotamusiikkia hän on saanut ihan hiukan suurempaa suosiota.

Itse tykkään enemmän näiden naisten musiikista:

Sotabiisien kunkku Venäjällä on tietenkin Lube. 16 vuotta sitten on tämä julkaistu YT:ssa:

Tämän biisin olet sinäkin mahdollisesti joskus kuullut…

Minä en lopeta venäläisen musiikin kuuntelua vaikka Venäjää inhotaan, pahoittelut siitä jos se jotakuta loukkaa.

Eikä tule yllätyksenä, että Venäjä käyttää kansansa kiihottamiseen musiikkia. Me länsimaalaiset emme tästä musiikista kiihotu siinä mielessä, että me jotenkin olisimme yhtäkkiä venäläisiä tai sotimassa Ukrainaa vastaan. Tämäkin olisi syytä eräiden sisäistää.
Janoamme kuitenkin tarvetta ymmärtää asioita ja ymmärrys esim. venäläisestä kulttuurista tulee osittain musiikinkin kautta.

No niin, myönnät siis itsekin, että siellä ihmiset joutuvat tekemään, mitä käsketään, vaikka noin epämiellyttäviä asioita.

Minä en missään nimessä myöskään väheksy venäläistä kulttuuria, siis kirjallisuutta, balettia, musiikkia, ei niitä pidä unohtaa. Sota pitää.

Kerrotko vielä, mikä tämä "sotapsykoosi" on?
Vuosikausia jatkuneen propagandan aiheuttama ajatusharha missä median ja vallitsevan ideologian "viholliset" saadaan näyttämään epäinhimillisiltä ryssiltä (suomi 2023), rotilta (toinen maailmansota), luokkavihollisilta (Maon kiina, Stalinin vainot), terroristeilta (Usan hyökkäys Irakiin), valtakunnan vihollisilta (Hitler ja judet).
Median rummutettua tätä epäinhimillistämistä riittävän pitkään ja sensuroitua kaiken joka voisi olla tämän ideologian vastaista, suurin osa kansalaisista alkaa pitämään lopullista ratkaisua tarpeellisena, jopa välttämättömänä.
Sotapsykoosin saastuttama ihminen ei enää pysty näkemään median masinoimissa "vihollisissa" enää ihmistä (jakamattomat hmisoikeudet), vaan rotan, vihollisen, ryssän, joiden olemassaololla ei ole enää mitään merkitystä ja kaikkia kansanryhmän edustajia voidaan alkaa kohtelemaan huonosti ja pahimmassa tapauksessa murhata ilman omantunnon tuskia.

Se on tuossa etusivulla olevassa ketjussa "Putte on määrännyt.." Petri Sarasten kirjoitus. Ollos hyvä :)
Sillä aikaa kun luen ja analysoin sisältöä minkä liität minulle tähän ketjuun, niin sinä voit katsoa tämän videon ja olla noteeraamatta ihmisiä vaan keskittyä pelkästään asiaan, kerrothan sitten mielipiteesi asiasta?

Sillä aikaa kun luen ja analysoin sisältöä minkä liität minulle tähän ketjuun, niin sinä voit katsoa tämän videon ja olla noteeraamatta ihmisiä vaan keskittyä pelkästään asiaan, kerrothan sitten mielipiteesi asiasta?

Katsoin ihan hetken ja myöhemmin loppuun.

Mutta nopsaan: kyllä minäkin haluaisin puhua rauhaa ja toivon sitä sydämestäni joka ikinen päivä. Olen sitä sukupolvea, joka lauloi lapsena Liisa Tavin "Jäähyväiset aseille", koska sitä koko ajan soitettiin ja myös niin vanha, että vanhempani ovat käyneet sodan läpi.

Putin ei näytä rauhasta piittaavan vaan surmauttaa ihmisiä surutta. En pysty jäämään kylmäksi moisen edessä.

Yhteistyössä