No voinkos sitten antaa tota nallea kummilapselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan hirveä ihminen olen ilmeisesti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihan hirveä ihminen olen ilmeisesti

Vieras
:kieh:

Kun tulin ostaneeksi Fisher and Pricen nallen kummilapselle joululahjaksi (ostin jo nyt alesta, kun olen pihi), mutta huomasin vasta kotona, että siinä lapussa lukee + 18 kk. Lapsi on vasta puolivuotias jouluna (eikä varmaan niin nallesta välitä silloin muutenkaan, vaikka kestäisikin sen käsittelyssä, mutta lähinnä ajattelin sitä siksi, kun äitinsä sanoi, että tarvii ajoissa alkaa tarjota unilelua, kun tuntuu lapsella olevan niin kova eroahdistus).

Jotta olenkos nyt sitten maailman kamalin kummi, jos noin nolon ja ikään epäsopivan lahjan annan? ...voihan se äiti nostaa sen vaikka lasten huoneen sisustuselementiksi hyllylle siihen asti, kunnes lapsi täyttää tuon maagisen 18 kk, jos ei ennen uskalla antaa.

Et ole kamala kummi vaan annat sen nallen lapselle joululahjaksi. Sitten olisi eri juttu, jos lapussa kiellettäisiin antamasta alle 3 -vuotiaalle irtoavien osien vuoksi.

Mun mielestäni tuo lahjojen arvosteleminen on noloa. Jos nallessa ei ole irtoavia osia, niin eiköhän se jo käy. Jos ei käy, niin voihan se odottaa hyllyllä, että lapsi kasvaa. :)
Mun mielestäni kiva lahja.

Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Et ole kamala kummi vaan annat sen nallen lapselle joululahjaksi. Sitten olisi eri juttu, jos lapussa kiellettäisiin antamasta alle 3 -vuotiaalle irtoavien osien vuoksi.

meidän parivuotias on jo leikkiny pitkään tommosilla. onko se nyt niin noloa jos ostaa vähän isomman lapsen lahjan?

Alkuperäinen kirjoittaja Robbyn:
Mun mielestäni tuo lahjojen arvosteleminen on noloa. Jos nallessa ei ole irtoavia osia, niin eiköhän se jo käy. Jos ei käy, niin voihan se odottaa hyllyllä, että lapsi kasvaa. :)
Mun mielestäni kiva lahja.

Ihan oon samaa mieltä. Järkyttävän noloa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikäli kysessä on sellainen puhuva nalle, kannattaa varoittaa vanhempia etteivät säikäytä pilttiä sillä ääni on melko kova...

Ei ole puhuva. Silmät on kyllä tuommoiset napit, mutta muita irtoavia osia ei ole. Aika tiukkaan ne tuntuu olevan kiinni ja nalle on kyllä Fisher and Pricen (olettaisin, että paremmin tehty kuin joku Tiimarin tms.), mutta... niin. no. Saahan sen nostaa vaikka hyllylle sitten, jos epäilyttää....

Yhteistyössä