Noista MUKSU-purkkiruuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marhe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marhe

Aktiivinen jäsen
03.03.2008
2 624
0
36
Syökö teillä lapset niitä oikeasti?
Mä erehdyin ostamaan niitä ku oli tarjouksessa (miksköhön mahto olla :D )
ku näin kesällä tulee liikuttua paljon ja ne purkit o käteviä mukana. Mutta hyi helvata jotta oli kamalaa moskaa...enpä toiste vauvalleni tarjoa. Ei oikein uponnu ja muutoin syö kyllä tosi hyvin.

Mietin tossa ku eikös se oo niillä muksu etiketeilläki ku voi osallistua johonki autoarvontaan, että kaikilla keinoin ne näköjään yrittää saada sitä moskaa kaupaksi ku ei vissii muuten mee. Ystävä oli vauvalleen antanut ja oli kuulema oksentanut saman tien.

No ihan älytön määrä niissä tuntuu olevan porkkanaakin, siis ihan joka sortissa. Että jos joku oikein kokonaan purkkiruualla vauvaansa ruokkii ja nimenomaan noilla ni ankeeksi käy ku porkkanaakaan ei mitään joka päivä sais syödä.

Juu EI!!!
Meil ei ne menny alas kellään, edes ukko ei suostunu niitä mössöjä syömään :o ja se syö kaikkea!!
Haiseekin ihan hirveelle!!
Joskus viime syksynä ostin tarjouksesta useamman purkin ja kyllä ne sitten lopulta päätyi suoraan roskiin!

Meilläkin 9kk vanhaa irvistytti ja puistatti muksu-ruoka, eikä syönyt. En ole toiste hankkinut. Onneksi ostin silloin vain yhden purkin.
Itse tehty ruoka tai piltti, bona, semper menee hyvin.

muksun kalkkuna-parsakaalimömmö on meijän pojan lempparia, ja muutenkin niillä on hyvät liha/vihannnesruuat, ja vähän halvempia, ku muut merkit. Muksun hedelmäsoseet kyl saa jäädä kaupan hyllyille...haisevat ja maistuvat pahoilta jotenki teennäisiltä.

Kyllä meillä uppoavat kaikki hedelmät ja ne vihannessoseet sekä jokusta lihasosettakin oon antanu. Kai se nälkäänsä syö mitä vaan. Älkää nyt hyvät ihmiset opettako lapsille, että ruokaa roskikseen heitetään... Lapsillahan kestää jonkin aikaa ennen kuin tottuvat uusiin makuihin.

Ei meillä ruokaa roskiin heitetäkkään mutta on tuo sen verran kamalaa moskaa etten kyllä minäkään söis. Pilttiä sen sijaan söis iteki. Mun mielestä tuo muksu ruoka on turhan voimakkaan makuistakin.
Mutta lahjotanpa jollekin nuo purkit joka haluaa.

Yhteistyössä