Noista r-testiketjuista mieleen/ mitä sanoisitte jos...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierasvaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vierasvaan

Vieras
...minä tulisin tänne hihkumaan innoissani että plussasin!!!

Se nimittäin ois kauhea ihme, sillä olen jo 41 v. ja minulle on sanottu etten voi koskaan saada lapsia enää. Jään siis oikeasti lapsettomaksi... mutta jossittelen, että jos maailman 8 ihme tapahtuisikin.

Olisiko kukaan onnellinen puolestani, vai haukkuisitteko vanhan ämmän maan rakoon?

No jos sä siitä onnellinen olet niin minkä takia mä siitä haukkumaan alkaisin!Hieno asiahan raskaus aina on!Iästä huolimatta, onhan noita iltatähtiä muutkin tehny.. :)

Kyllä mä ainakin olen onnellinen kaikkien sellaisten puolesta, jotka lasta toivoo ja sellaisen saa. Tietty pitää olla myös realistiset mahdollisuudet pitää huolta tulevasta lapsesta.

mä onnittelisin, mut joku tulee sanomaan, että mitäs lykkäsit ja on sääli että lapselle tulee noin vanha äiti ja blaa blaa. ja sitten koko ketju kääntyy nuoret äidit vastaan vanhat äidit yms sodaksi.

mut jos tuut raskaaks, niin onnittelen jo nyt, sillä eihän sitä onnittelua sieltä sodan keskeltä löydä :D

Kiva kuulla, että onniteltais. :)

Harmi vaan, ettei sitä ihmettä koskaan voi tapahtua oikeesti... mutta sainpa hetken kuvitella miltä tuntuisi tulla tänne hehkuttamaan...

Yhteistyössä