Hae Anna.fi-sivustolta

noitailmiö

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä noitailmiö, 30.08.2005.

1. noitailmiö Vierailija

hei. Taisin kirjoittaa tämän tarinan eräänä päivänä, mutta jonnekkin hävisi... ongelmani on seuraavanlainen. lapseni 7 vee piirsi kauniin kukkakedon keskelle paperia ja sivuille kolme mustaa ristiä, kun kyselin mitä maalaus( tehty vesiväreillä) esittää? vastaus oli selvästi että hautoja. tietysti pelästyin kauheasti ja tuli mieleen noin kaksikymmentä vuotta vanha tapaus joka sattui omalle kohdalleni. tein itse pienenä kolme pientä hautaa pihamaalle ja niihin ristit, sukulaisiamme kuoli kolme lyhyin väliajoin. siis ongelmani on, onko tapahtumassa samaa kuin kaksikymmentä vuotta sitten . noitailmiötä suvussako?1

2. juno Vierailija

Aika mielenkiintoista. Tosiasiahan on että lapset ovat herkkiä tietämään asioita ja tietynlaiset asiat periytyvät..nyt et oikeastaan voi tehdä muuta kuin odottaa ja katsoa kuinka käy, kuoleeko jälleen sukua. Ethän ole ajatellut tuota piirrustusta lähiaikoina? Ajatellen kahden läheisen ihmisen välillä olevaa ajatusenergiaa, mietin josko tyttösi olisi piirtänyt sen mitä sinä olet ajatellut.

3. Aida Vierailija

AP, oletko kaikki nämä vuodet kantanut syyllisyyttä siitä, että sinun piirtämäsi ristit olisivat aiheuttuttaneet sukulaistesi kuoleman? Näin asia ei ole. Kun ihmisen aika on täysi, hän kuolee riippumatta siitä, miten monta ristiä kukaan on piirtänyt tai ollut piirtämättä.

Oma lapsuuden leikkisi tai tyttäresi piirros saattaa ennakoida sukulaistesi tai läheistesi kuolemaa, mutta ei missään nimessä aiheuta niitä. Nämä kaksi ovat eri asiaa, älä sekoita niitä keskenään. Tai sitten tyttäresi on piistänyt vain sinun ajatuksesi kuvaksi.

Eikä kuolema ole niin kammottava asia kuin mitä me tapaamme ajatella, se on vain siirtyminen vakituisemmasti henkiselle tasolle, josta voimme nähdä vilahduhksia esim. meditoidessamme. Suotta me tyhjien ruumiiden äärellä itkemme, eivät ne rakkaamme siellä enää ole. He ovat omalla tasollaan, mutta rakastavat meitä edelleen.

4. noitailmiö Vierailija

kiitos vastauksista. Olen ajatellut että kenties minun ja tyttären välillä voisi olla jotain ajatusten vaihtoa/energiaa. Monta kertaa on tapahtunut asioita joita on tullut vaikka esim. unissa vastaan.Kuolemantapauksia ei ole vielä tapahtunut, mutta muita esim. sukulaisen sairastumiset ja uuden lapsen odotus.Kyllä voinmyötää että tietynlaista syyllisyyttä olen kantanut tapahtuneesta mitä tapahtui 20 vuotta sitten, miksi tein ristit ja kenelle ne oli oikein oikeasti tarkoitettu.. ollut on mennyttä sanotaan.. välillä minusta tuntuu ,että tyttäreni tietää mitä ajattelen. tämä on naurettavaa ehkä jonkun mielestä, mutta totta. siis tarkoitan jos kovasti ajattelen jotain asiaa tyttäreni saattaa yht;äkkiä kysyä tietystä henkilöstä . minun mielestäni pelottavaa, eikö?Toinen juttu on :tyttäreni on kiinnostunut raamatusta paljon ja itsekkin välillä lauleskelen hengellisiä lauluja( vaikkas en ole uskovainen) tyttäreni kesken laulun saattaa kysyä jostain henkilöstä?( henkilö ei ole mitenkään liittynyt päivän tapahtumiin) yllätten siis tulee vain esiin. Aika sekavasti kirjoitin, mut ehkäpä joku saa selvää ja tietää mitä tarkoitin..

5. juno Vierailija

Kuolema unissa ja esim.tarotkorteissa tunnetaan elämänmuutoksen symbolina. Miksei siis tyttäresi piirtämät haudatkin voisi tätä symbolisoida.
    Syyllisyyttä sinun ei tarvitse kantaa, se että tiesit ennalta tulevaa, ei ole syy läheisten kuolemiin.
    Minäkin olin lapsena kovin kiinnostunut raamatusta, nykyään tutkin muitakin uskontoja. Mutta pienenä tutkin joka ilta Kodin Kuvaraamattua. Siitä ei varmasti haittaa ole ollut, mutta mielenkiinto uskontoihin on säilynyt läpi kaikki vuodet. Olen iloinen, että vanhempani olivat avoimia minun kiinnostuksilleni eivätkä väheksyneet raamatunlukemista, vaikkeivat ole uskonnollisia itse.
    Lapset ovat luonnostaan uteliaita ja ajattelevat paljon sellaistakin mikä ei päällepäin näy. Tuo, että lapsi saa mieleensä jonkin kaukaisen henkilön, ei ole mikään ihme. Minunkin tyttäreni ällistyttää minua välillä muistamalla yhtäkkiä tapahtumia jotka ovat tapahtuneet 4-5 vuotta sitten, hänen ollessa 2-3 vuotias.
    Ei ole mikään ihme jos äiti-tytär suhteeseen liittyy ajatusenergiaa. Oma äitini tietää heti mikäli minulla on jotain pielessä, matkaa välillämme 170km. Jotain on havaittavissa myös minun ja lapsieni välillä, varsinkin keskimmäisen kanssa emme tarvitse sanoja välillä lainkaan. Tämä on varsin yleistä myös pariskuntien ja hyvien ystävien välillä.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri