Noitavainoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninaTT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:
Antaa kaikkien kukkien kukkia B)
En sano, että olisin kaikissa asioissa kanssasi samaa mieltä, mutta sehän tarkottaa vaan sitä, et säkään et oo kaikesta mun kans samaa mieltä =)

Just näin, eikä kaikkien tarvi olla samaa mieltä kaikista jutuista sehän on keskustelujen rikkaus :D erimieltä saa olla, mut asiatasolla pysyä kuiteki.

En sano, että olisin kaikissa asioissa kanssasi samaa mieltä, mutta sehän tarkottaa vaan sitä, et säkään et oo kaikesta mun kans samaa mieltä =)

Hienosti sanottu :D

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:

Ninatt:lle sun ois hyvä pistää tämä omankin korvan taakse! Ja muistaa se kanssa!

Alkuperäinen kirjoittaja +:

Ninatt:lle sun ois hyvä pistää tämä omankin korvan taakse! Ja muistaa se kanssa!

Mä korostan tätä!

Ihana teksti ja tulee mieleen mun palstailun alkutaipaleet. Nyt kun on useamman vuoden pyörinyt, niin kovin moni ei jaksa enää koko aikaa mulle louskuttaa, jollain hassulla tavalla on ihan piristävää että jotkut toisetkin ovat kohteena, huomaa että se on se sama kaava jota jotkut toistavat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no must se istukan roikotusjuttu meni pikkasen yli...

Mä kyselin asiasta. Miks mä en sais kysellä asiasta? Erilainen tapahan se on, enkä itekään meinannu toteuttaa ihan sillä tavalla, mutta ihan ihmeellistä palautetta tuli vaikka vaa kysyin että onko kenelläkään mitään tietoa siitä.

Valitettavasti tällä palstalla jos kyselee tai yrittää keskustella jostain asiasta, niin heti jengi on leimaamassa että ap puhuu itsestään, omasta elämästään tms.
Se on surullista.

Etkä lähe mihinkään.
Kaikki jotka uskaltaa sanoa sen oikean oman mielipiteensä ja kertoa kuinka toimivat valtaväestöä vastaan useammin kun kerran vuodessa, saa varmasti monet meistä massanmukana menijöistä loppujen lopuks viihtymään täällä vuodesta toiseen.

Eli siitä hyvästä :hug: ja toinen :hug: siitä hyvästä että sulla on oikeesti noinkin nuoreks äidiks (sori, en tarkoita pahalla tuota nuorta )paljon hyviä(kin ) ajatuksia äitiydestä ja vanhemmuudesta vaikken ihan kaikista samaa mieltä olekaan.
Sun kirjoitukset pistää miettimään asioita ihan tosissaan, mikä on mun mielestä vaan positiivista.
Alkuun ajattelin että palsta saa taas uuden Emilynin, mutta olin väärässä. Sun juttuja ja mielipiteitä lukee ihan mielenkiinnolla eikä kaikki tosiaankaan ole pelkkää räksytystä tai kaikkitietämystä asioista. :whistle: :) ;)

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Luulis teinillä olevan parempaa tekemistä.. kuka tota litaniaa jaksaa lukea. :o

Ja sama linja vissiin jatkuu. Älä lue jos ei huvita, mutta pitääkö olla tommonen?

milloin se palstatauko tarkalleenottaen alkaa? :whistle:

Sit ku meen nukkumaan :) Mähän sanoin että oon vielä tän illan täällä ;)

Juu, tätä se on. Olen vaihtelevasti ollut täällä 4-5 vuotta, sama homma toistuu aina vain. On suorastaan kummallista, kuinka aikuiset ihmiset ovat suorastaan pahempia kuin ne koulukiusaajat, joista viime aikoina on runsaasti puhuttu! Mikäli mielipiteet eivät miellytä, aletaan laukoa sellaisia kommentteja että korvissa soi ja henkilökohtaisuuksiin mennään, lujaa.

NinaTT, meillä on pitkälti samat mielipiteet ja Emilynin kanssa olen myös monista asioista samaa mieltä. Imetän juuri niin pitkään kuin tahdon, lapset nukkuvat välillä kaikki samassa sängyssä kanssani, ketään ei ole rokotettu sitten vuoden '04 joulukuun, en syötä lisäaineita enempää kuin pakko jne. ja vaipoista on luovuttu paljon ennen 3v. ikää. Näin meillä ja teen asiat hyvinkin eri tavalla kuin monet muut..

Hitto vie, tällä palstalla on normaalimpaa lyödä lastaan kuin imettää WHO:n suosituksen mukaan :kieh:

Oon kyllä miekin huomannu että jotkut vetää herneen nenään ilmeisesti jo siitä jos näkevät että ninaTT on alottanut jonkun ketjun (tai erehtynyt kommentoimaan). En ihan tajua sellasta linjaa että jotkut saa sanoa mitä haluaa mutta yks on silmätikkuna jonka joka sanaa vatvotaan.
Olen täysin samaa mieltä että annetaan kaikkien kukkien kukkia :flower:

Ja mä en siis todellakaan ole ainoa joka näiden vainojen kohteeksi on joutunut, eipä vaa tullu kiinnitettyä paljoa huomiota ennen kun tuli isänpäivän vastainen yö, ja istuskelin koneen äärellä kun ei uni tullut. Luin sitten just näitä "Lapsellas ei oo isää, HÄÄHÄÄ", "Heh, eipä ihme ettei sillä ole miestä" kommentteja ja tuli tiedättekös TOSI hyvä olo. Varsinkin kun lapsen isä ei ollut ottanut yhteyttä tavatakseen lasta vaikka seuraava päivä olis isänpäivä.

No ohhoh! Onko joku oikeasti (aikuinen ihminen ) tuollaisia kirjoitellut??! Todellakin aika alhaista. Ja sanotaanko näin, että kertoo varmaan kirjoittajasta kaikkein eniten....

Uusimmat

Yhteistyössä