Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Okei,onko kestävä puhelin?
Miulla on viellä nokia 6600 slide,nätti ja kiva puhelin,mutta harkitsen uutta puhelinta nuista kahesta
mallista.=)
Mulla on 6700 slide violetti ja siskolla on pinkki. Ostin sen kameran ominaisuuksien takia. Olen ollut tyyytyväinen siihen.
mulla on 6700 slide, ja pakko sanoa, että näyttö välillä pätkii ja känny menee itsestään kiinni ja aukeaa sit taas omia aikojaan. Kaikki liukukansi- ja simpukkamalliset on herkempiä tollaisille ongelmille, mitä enemmän liikkuvia osia, sitä enemmän osia, jotka voi hajota.
Eikä mun nakkisormet oikein mahdu kirjoittamaan viestejä, se ylin rivi on jotenkin hankala.
Ja toi känny on alle vuoden ollut käytössä.
Oliks tää 6700 just se mitä DNA tms. jako ilmaiseks kaupanpäälliseks ja mikä on jatkuvasti tarjouksessa tosi monessa kaupassa? Noi mun mielestä kertoo jo luurista aika paljon..
Oliks tää 6700 just se mitä DNA tms. jako ilmaiseks kaupanpäälliseks ja mikä on jatkuvasti tarjouksessa tosi monessa kaupassa? Noi mun mielestä kertoo jo luurista aika paljon..
Mulla on kans 6700 slide blue, ja oon tyytyväinen. Toimii paremmin kuin mun edellinen pätkivä simpukkapuhelin. Oikeestaan paras puhelin tähän mennessä. Tota x3-02 -mallia en suosittele, siinä vasta sitä "pätkivää" toimintoa onkin. sammuu millon lystää eikä käynnisty niin ku kuuluu. Heti ku muisti on lähes täysi, se sippaa. Mun omassa 6700s blue mallissa ei tota ongelmaa ole, muistikortti riittävän iso ja huolehdin siitä, ettei sinne jää roikkumaan "tarpeetonta" tavaraa.