Nokia 6700 slide pink

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kais

Tunnettu jäsen
28.12.2010
40 921
18 974
113
Onko kellään ollu tuo nokia 6700 slide pink ?
Tai nokia x3-02 pink tai blue,mitä ootte tykänny näiden puhelimien ominaisuuksista? =)

Okei,onko kestävä puhelin?
Miulla on viellä nokia 6600 slide,nätti ja kiva puhelin,mutta harkitsen uutta puhelinta nuista kahesta
mallista.=)

Kiitos vastauksesta,kallistun tosiaan tuon siun malliin :D
Hyvä tietää että on ollut kestävä puhelin.

mulla on 6700 slide, ja pakko sanoa, että näyttö välillä pätkii ja känny menee itsestään kiinni ja aukeaa sit taas omia aikojaan. Kaikki liukukansi- ja simpukkamalliset on herkempiä tollaisille ongelmille, mitä enemmän liikkuvia osia, sitä enemmän osia, jotka voi hajota.
Eikä mun nakkisormet oikein mahdu kirjoittamaan viestejä, se ylin rivi on jotenkin hankala.
Ja toi känny on alle vuoden ollut käytössä.

Oliks tää 6700 just se mitä DNA tms. jako ilmaiseks kaupanpäälliseks ja mikä on jatkuvasti tarjouksessa tosi monessa kaupassa? Noi mun mielestä kertoo jo luurista aika paljon..

mulla on 6700 slide, ja pakko sanoa, että näyttö välillä pätkii ja känny menee itsestään kiinni ja aukeaa sit taas omia aikojaan. Kaikki liukukansi- ja simpukkamalliset on herkempiä tollaisille ongelmille, mitä enemmän liikkuvia osia, sitä enemmän osia, jotka voi hajota.
Eikä mun nakkisormet oikein mahdu kirjoittamaan viestejä, se ylin rivi on jotenkin hankala.
Ja toi känny on alle vuoden ollut käytössä.

Harmi juttu,miulla on nyt nokia 6600 slide eikä ole ollu ongelmia yhtään,muutaman kerran pudonnutkin lattialle ja asfaltille,tuo on miulla ollu alle kaks vuotta,tekis vaan mieli ostaa joko tuo 6700 slide tai x3-02 pink.:D

Oliks tää 6700 just se mitä DNA tms. jako ilmaiseks kaupanpäälliseks ja mikä on jatkuvasti tarjouksessa tosi monessa kaupassa? Noi mun mielestä kertoo jo luurista aika paljon..

Ai on jakanu tätä mallia? En kyllä oo huomannu,saunalahen sivuilla tais hinta olla alle kaksisataa.Ai juu huomasinkin just viestis,että muistit väärin,hyvä.=)

Viimeksi muokattu:
Mulla on kans 6700 slide blue, ja oon tyytyväinen. Toimii paremmin kuin mun edellinen pätkivä simpukkapuhelin. Oikeestaan paras puhelin tähän mennessä. Tota x3-02 -mallia en suosittele, siinä vasta sitä "pätkivää" toimintoa onkin. sammuu millon lystää eikä käynnisty niin ku kuuluu. Heti ku muisti on lähes täysi, se sippaa. Mun omassa 6700s blue mallissa ei tota ongelmaa ole, muistikortti riittävän iso ja huolehdin siitä, ettei sinne jää roikkumaan "tarpeetonta" tavaraa.

Mulla on kans 6700 slide blue, ja oon tyytyväinen. Toimii paremmin kuin mun edellinen pätkivä simpukkapuhelin. Oikeestaan paras puhelin tähän mennessä. Tota x3-02 -mallia en suosittele, siinä vasta sitä "pätkivää" toimintoa onkin. sammuu millon lystää eikä käynnisty niin ku kuuluu. Heti ku muisti on lähes täysi, se sippaa. Mun omassa 6700s blue mallissa ei tota ongelmaa ole, muistikortti riittävän iso ja huolehdin siitä, ettei sinne jää roikkumaan "tarpeetonta" tavaraa.

Kiitos,tiedän mikä on sitten miun seuraava puhelin.Melkein kaikki näyttää olevan tyytyväinen tuohon nokia 6700 slideen.Tuosta x3-02 mallista ei näytä oikein olevan kokemuksia muilla.=)

Mulla on 6700 slide purple (siis violetti). Ostin sen lokakuussa ja se on nyt kolme viikkoa ollut huollossa. Ihan yllättäen vain lakkasi mikrofoni toimimasta. Muuten kyllä on ollut ihan huippu.

Mulla on 7600 Slide, ensimmäinen kosketusnäytöllinen luuri jonka oon omistanut. Taattua nokialaatua, toimii vaikka kuussa ;) Löysin vaan mustan värisen mutta tein siitä ite sitten pinkin :D
http://designskins.fi/fi/kappale/kaennykaet---kaemmentietokoneet/nokia/6700-slide/visuals/surfingthelight/#panel-1

Yhteistyössä