Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksei, kyllä se ihan hyvä on. Erittäin sulavasti toimii. Minulla ei ole sitä, mutta testaillut olen monet kerrat.
Mä olen tykännyt, en keksi muuta huonoa kuin että akku ei kestä kovin kauaa.
mun ukko on ainakin ollut ihan naamoissaan tosta puhelimesta, ei ole keksinyt huonoa sanottavaa... Minä taas oudoksuin sitä kosketusnäytön näppistäKirjaimet oli aika pieniä, enkä meinannut osua oikeaaseen, mutta äijä taas sanoi osuvansa niihin ihan helposti vaikka sillä monta kertaa isommat kädet ku mulla...
![]()
Ei kannata.
Niin, sähän olet alan asiantuntija - miksei kannata?
No en ainakaan vielä ostaisi ennen kun 900 tulee myyntiin.
Mulla itsellä on työluurina Lumia 710, ihan kiva joo, mutta MONIA puutteita löytyy ohjelmistossa ja 800 on samalla käyttiksellä, ei se huono ole, mutta musta ei toistaiseksi mitään niin spessua että itselle haluaisin...
Minä tykkään, mutta riippuu toki käyttötarpeestaMinusta parhaat ominaisuudet ovat Microsoft Office ohjelmat, jotka saa yhdistettyä kätevästi läppäriin ja lisäksi Spotify on mielestäni kiva. Ja onhan se myös aika sulavaliikkeinen.
Ok, kiitos neuvoista!
Täytyy nyt sitten vielä miettiä, ostanko vielä, vaiko myöhemmin.
Puhun vaan sen verran paljon puhelimeen, että uusi pitäisi saada - puoli vuotta ollut toi Samsung, mutta nyt alkaa olla jo aika "kuoleman kielissä".
Mulle on kännykkä kanssa työkalu, yhtälailla kun läppäri, auto tai toimisto - tuo Office-ohjelmien yhdistäminen tietokoneeseen olisikin yksi niistä, mikä siinä Lumiassa houkuttelisi.
Toinen on se, että netin ja sähköpostin selaaminen täytyy olla helppoa ja puhelimen -nimenomaan- sulavaliikkeinen.
Ja puheominaisuudetkin tietysti pitäisi olla kohtuu hyvät, sen verran siihen puhelimeen tulee työasioita lätistyä.![]()