Nokian 2630 on ihan paska

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

plääh

Aktiivinen jäsen
05.12.2007
15 531
1
36
ostin eilen tuollaisen kun oli tarjouksessa ja huomenna lähtee takas kauppaan :kieh: ensimmäisellä kerralla sain sen päälle mutta ei ääniä minkäänlaisia ja ei voi soittaa kuin tuurilla- ei hälytä- mutta vastapuolelle soittaa kyllä. Nyt koitin uudestaan niin SIM-kortin asennus ei onnistu. Koitan laittaa PIN-koodia on se väärä ja kysyy PUK-koodia annan sen ja pyytää uutta PIN-koodia annan sen ja pyyttää uudestaan kun laitan saman uudelleen on se väärä ja pyytää PUK-koodia :kieh: jne....

On hyväksi mennyt laatu--- palaa takaisin tuohon 7v vanhaan malliinsa :headwall:

se oli kuin mun miehellä ku osti uuden Nokialaisen, soitti kyllä mutta jos hänelle päin soitettiin niin ei kuulunu mitään. Ja maanantai kappale oli, kun kävi hakemassa uuden sanoi että se pitää testata et varmasti toimii, ja toimi sitten kun sai sen uuden, eikä ole ollut mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
se oli kuin mun miehellä ku osti uuden Nokialaisen, soitti kyllä mutta jos hänelle päin soitettiin niin ei kuulunu mitään. Ja maanantai kappale oli, kun kävi hakemassa uuden sanoi että se pitää testata et varmasti toimii, ja toimi sitten kun sai sen uuden, eikä ole ollut mitään.

:kieh: hienoa. Onneks mä en oo se joka on mun asiakaspalvelija huomenna :whistle: