nokian eden

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lasten mieleen on. Vahdittavaa tietysti riittää, mutta niinhän aina on kylpylässä. Joitakin harmittaa, että paikassa on paljon venäläisiä, mutta minä en keksi mitä haittaa heistä olisi. Majoittunut en ole, joten en osaa sanoa huoneista mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Lasten mieleen on. Vahdittavaa tietysti riittää, mutta niinhän aina on kylpylässä. Joitakin harmittaa, että paikassa on paljon venäläisiä, mutta minä en keksi mitä haittaa heistä olisi. Majoittunut en ole, joten en osaa sanoa huoneista mitään.

kiitos:)
päiväreissulle ollaan menossa. onko siellä siis pieniä liukumäkiä yms?

on siellä muutama pienempi liukumäki, mut miks lapset ei vois mennä aikuisten kanssa niihin isompiikin mäkiin?!? Meillä ainakin lapset tykännyt niissä olla pieninäkin jo.

niin, pakko vielä kommentoida, että Nokian Eden ei ole kuin Serena jossa on todella paljon venäläisiä. Majoituspuolikin Edenissä on mitä mainioin. Hyviä kokemuksia niin majoituksesta kuin päiväkäynneistäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja +:
on siellä muutama pienempi liukumäki, mut miks lapset ei vois mennä aikuisten kanssa niihin isompiikin mäkiin?!? Meillä ainakin lapset tykännyt niissä olla pieninäkin jo.

joo, niin niihin varmaan mennäänkin:) mutta eitoi 1wee voi vielä mennä?:) eka kylpyläreissu meillä lasten kanssa;)

On ihan kiva kylpylä! Aivan pienimmille on sellainen pieni alue, jossa matalaa vettä ja 2 pientä liukumäkeä ja joku pieni vesisuihku. Muutenhan siellä on sitten se iso liukumäki ja sellainen missä mennään renkaalla. Mutta joo, paikkana ihan kiva. Me ainakin ollaan ihan pikkuisen kanssa siellä oltu, mutta itse nautin jo ihan siitä "lillumisesta" lämpimässä vedessä... :D

Uusimmat

Yhteistyössä