Nokian joululahja työntekijöilleen (linkki)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wanha-Rouva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikäs vika tuossa nyt on? Tuonhan voi tietysti ottaa loukkauksena tai sitten mahdollisuutena.
Kummisetäni on ollut firmassa töissä "ikänsä". On nyt yli 5-kymppinen ja miettinyt oman yrityksen perustamista. Velat on maksettu. lapset maailmalla yms.
Palkkansa oli muutamia vuosia sitten yli 7000?/kk. Siitä voi laskea vuosiansion ja summan jonka saisi jos eroaisi.
Hyvä mahdollisuus myös muille uranvaihtajille. Saat vuoden palkan ja menet uuteen duuniin, -saat palkan sieltäkin:) Eriasia olis, jos liksa olis siivoojan luokkaa, mutta noissa hommissa ansiot on vähän toiset.
 

Yhteistyössä