Nokian kännykkä ja akun lataamisen vaikeus

KiviäkinKiinnostaa

Aktiivinen jäsen
24.05.2007
28 518
23
38
Mulla siis on ollut ongelmia saada akku ladattua. Kun laittaa sen johdon kännykään ja toisen pään pistorasiaan niin ei ala lataamaan vaikka kuinka manaisi. Jotain kosketusongelmia kenties? Samanlainen ongelma oli edellisessäkin Nokian puhelimessa. Miehellä taas ei mitään ongelmia ladata omaa kännykkää vaikka hänelläkin Nokialainen, eri malli vain.

Muilla samanlaista vaivaa kännykän akkulaturin kanssa?

minulla ennen tätä puhelinta on aina ollut joku muu kuin nokia. Mutta nyt sitten erehdyin ostamaan! Ja tuota samaa lataamisongelmaa täälläkin! Ostin uuden laturin ja hetkeksi auttoi. Nyt taas sama ongelma :/!

Eiks miehen laturi käy sun knyyn? Voisit testata. Mulla ollut moooonta nokialaita ja ei koskaa mitään vikaa.mutta aikoinaan ericksonissa oli ja se oli muka kastunut .en ollut edes vesisateessa kännyy käyttänyt, koska kännykät oli silloin harvinaisia, ja tuli käytettyy kotipuhelinta vuonna -98

Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:
Mulla siis on ollut ongelmia saada akku ladattua. Kun laittaa sen johdon kännykään ja toisen pään pistorasiaan niin ei ala lataamaan vaikka kuinka manaisi. Jotain kosketusongelmia kenties? Samanlainen ongelma oli edellisessäkin Nokian puhelimessa. Miehellä taas ei mitään ongelmia ladata omaa kännykkää vaikka hänelläkin Nokialainen, eri malli vain.

Muilla samanlaista vaivaa kännykän akkulaturin kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
minulla ennen tätä puhelinta on aina ollut joku muu kuin nokia. Mutta nyt sitten erehdyin ostamaan! Ja tuota samaa lataamisongelmaa täälläkin! Ostin uuden laturin ja hetkeksi auttoi. Nyt taas sama ongelma :/!

Kuin myös, uuden ostin kun lakkasi yhdistämästä, nyt ei toimi sekään. hetken toimi kun mies sitä väänteli ja käänteli, mut nyt taas... seinään tekis mieli heittää laturi ja puhelin molemmat!

Yhteistyössä