Nokkamuki-vinkkejä, kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jemppa75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jemppa75

Jäsen
11.01.2010
214
0
16
Neiti on 10kk. Hän syö kiinteitä ja juo korviketta tuttipullosta. Puolen vuoden tienoilla aloitimme veden tarjonnan nokkamukista, huonolla menestyksellä.

Huono menestys jatkuu edelleen nokkamukin kanssa, eli hyvällä tuurilla saan yhden hörpyn ruokailun aikana tuikattua suuhun (vettä tai korviketta, riippuen mitä on sillä kertaa).

Neidillä ei myöskään ole mitään kiinnostusta yrittää pitää nokkamukia tai tuttipulloa itse. Nokkamukilla kyllä leikitään ja pudotellaan lattialle.

Erilaisia mukejä on myös kokeiltu (Avent, Chicco, Nam, jne.), mutta tulokset ovat samanlaisia.

Olisiko vinkkejä jakaa miten saisimme meidän neidin innostumaan enemmän tuosta nokkamukista ja itse juomisesta?

Älä huoli, se tulee ajan kanssa. Kohta et enää saa auttaa vaikka haluaisit.

Meillä poika nyt 1v2kk ja tuossa 11 kk ihan yhtäkkiä nappasi itse nokkiksen käteen ja veti pitkät huikat. Maitoa annan edelleen pullosta pari kertaa päivässä ja pulloa ei kyllä omaan käteen huoli :D

Tyttösi on vielä pieni, kyllä se juominen alkaa sujua, kun se aika on. Meilläkin kokeiltiin varmaan kaikki mahdolliset nokkamukimerkit ja paras on kyllä Emma-merkkinen.

Yhteistyössä