W
wlsldldödpwlsldldödp
Vieras
Noniin, selitän jutun alusta. Hävettää mutta palsta on ainoa mistä voisin kysyä. Elikkäs, mieheni kanssa eilen olimme alkamassa harrastamaan seksiä. Käytämme vauva öljyä liukastetta koska en ole kostunut kunnolla tämän raskauden aikana. No, laitoin öljyä sormeeni ja sitten sisälleni. Kun olin tekemässä homman uudestaan niin huomasin että sormessa oli limaista verta. Jätimme seksin sitten kokonaan, emme viitsineet.
Aamulla kun kävin vessassa ajattelin katsoa tuleeko sitä limaverta vielä ja kyllähän sitä tulee. Olen netistä koittanut ottaa selvää asiasta ja mietinkin että voiko tuo ennustaa tulevaa synnytystä? Viime yökin oli tuskallista, joka kerta kun käännyin niin tuonne alapäähän/nivusiin sattui niin että itkuhan siinä meinas tulla.
Aamulla kun kävin vessassa ajattelin katsoa tuleeko sitä limaverta vielä ja kyllähän sitä tulee. Olen netistä koittanut ottaa selvää asiasta ja mietinkin että voiko tuo ennustaa tulevaa synnytystä? Viime yökin oli tuskallista, joka kerta kun käännyin niin tuonne alapäähän/nivusiin sattui niin että itkuhan siinä meinas tulla.