Nolo kysymys hiivasta alapäässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yks vakkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yks vakkari

Vieras
Eli mulla on ollut 3 päivää ihmeellistä vuotoa. Ovuloin n. viikko sitten ja tuli sellainen muutaman päivän kuiva kausi. Nyt olen ihmetellyt tuota lorinaa ja kosteutta. Äsken oli pakko tunnustella tuolta sisältä, ja sellaista inhoittavaa valkoista kokkareista vuotoa jäi sormiin.

Luin jostakin että siemenneste voi aiheuttaa moisen reaktion. Lasta kun ollaan yritetty niin on tullut jäätyä makoilemaan sänkyyn raskautta edistämään.

Olen jostain lukenut että alkuraskauden oireita voivat olla hiiva. Mutta kuinka aikaisin se voi tulla ovuloimisen jälkeen.

Ja voiko vuoto olla kokkareista ilman hiivaa, eli voisiko olla yksi raskauden oireista.

Ja voiks tätä kotikonstein hoitaa. Ja miten sitä hoidetaan. Ja onko vaarallista jos ei hoida??? ja mitä muita oireita tuossa hiivassa on? Luin jostain että voi tulla virtsaamisvaivoja, minkälaisia???

Hiiva kutisee aivan JÄRKYTTÄVÄSTI. Alapää on arka ja vuoto kokkareista. Voisi olla alkava hiiva, tai sit vaan alapään ph on muuttunut, kun nesteet sisällä makoilet ja alapää vähän huomauttelee siitä, eli vuotaa enemmän, jotta puhdistuisi, eikä tulehduksia pääsisi syntymään. Jos alkaa hiivan oireita ilmaantua, niin apteekista saa ilman reseptiä erilaisia yhdistelmähoitoja, esim. canesten ja gyno-daktarin on hyviä merkkejä. Gyno-daktarin voiteella hoidin juuri joku aika sitten ulkosynnyttimien hiivan.

Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:
Hiiva kutisee aivan JÄRKYTTÄVÄSTI. Alapää on arka ja vuoto kokkareista. Voisi olla alkava hiiva, tai sit vaan alapään ph on muuttunut, kun nesteet sisällä makoilet ja alapää vähän huomauttelee siitä, eli vuotaa enemmän, jotta puhdistuisi, eikä tulehduksia pääsisi syntymään. Jos alkaa hiivan oireita ilmaantua, niin apteekista saa ilman reseptiä erilaisia yhdistelmähoitoja, esim. canesten ja gyno-daktarin on hyviä merkkejä. Gyno-daktarin voiteella hoidin juuri joku aika sitten ulkosynnyttimien hiivan.

Mutta ei kutise ollenkaan. Mutta pöksyissä on jatkuvasti valkoisia läiskiä. Ehkä hiven kuumottaa alapäätä. Muta ei kutise. Mutta kiitos noista tiedoista. ja kysyn että voiko parantua itseksee ja onko siihen mitään kotikonsteja tuohon hoitoon. Sisko laittoi joskus piimää alkkareihin mut onkohan mitään hyötyä?

Yhteistyössä