Noloa mutta miten kertoa miehelle ettei hän mahdu sisälleni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LadyX
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

LadyX

Vieras
:ashamed: Olen neitsyt ja ahdas alakerrasta. En ole ikinä harrastanut seksiä ja en kehtaa kertoa miehelle että seksi tuntuu kauhealta. Pelkkä ajatus satuttaa, koska neitsyyden antamisessa vuodan varmasti verta. Menemme naimisiin alkuvuodesta.
Olen kokeillut seksivälineitä eivätkä nekään mahdu, tiedän että miehelläni on suht pitkä ja ohut mutta pelottaa. Miten saisin reikäni rikottua ennen ekaa kertaa? :( En halua huutaa kivusta hääyönä.

Ei se välttämättä tunnu missään vaikka verta tulisikin ja parin yrityksen jälkeen onnistuu jo vaikka alkuun tuntuisikin liian isolta. Voin tietysti puhya vain omasta kokemuksestani, erilaistahan se on eri ihmisillä.

Onko miehesikin kokematon? Oletteko puhuneet seksistä/yhdynnästä?

Naimisiin mennessä olimme mieheni kanssa molemmat neitsyitä,ja niin olimme vielä pitkään hääyön jälkeenkin. Aloitimme seksielämän siis vasta avioliiton myötä,ja ekat kuukaudet meni opetellessa. Se olikin aivan uskomattoman ihanaa aikaa - yhdessä tutustua toisiimme ja opetelle myös tuntemaan itsensä uudella tasolla. Pitkään "vain" hyväilimme toisiamme mm käsin ja suulla,"onnistuneen" yhdynnän koimme vasta kuukausia häiden jälkeen.

Onko miehesikin kokematon? Oletteko puhuneet seksistä/yhdynnästä?

Naimisiin mennessä olimme mieheni kanssa molemmat neitsyitä,ja niin olimme vielä pitkään hääyön jälkeenkin. Aloitimme seksielämän siis vasta avioliiton myötä,ja ekat kuukaudet meni opetellessa. Se olikin aivan uskomattoman ihanaa aikaa - yhdessä tutustua toisiimme ja opetelle myös tuntemaan itsensä uudella tasolla. Pitkään "vain" hyväilimme toisiamme mm käsin ja suulla,"onnistuneen" yhdynnän koimme vasta kuukausia häiden jälkeen.

Mies ei ole kokematon vain minä. Vähän on ollut puhetta mutta mitä aiemmin kirjoitin en ole miehelle kertonut. Olen ujo ja sisäänpäin kääntynyt ihminen, jolle nämä asiat eivät ole helppoja. Mies tietää tämän.

[QUOTE="123";29382884]What?? Seksi on kamalaa, tiedät sen vaikket oo kokeillut?

Jos tää on totta, no voi jeesus sentäs. Olitko ajatellut olla koko loppuelämän sitte neitsyt?[/QUOTE]

Tuntuu kamalalta kun omin avuin se sattuu. :( Olen kokematon joten vähän ymmärrystä!

Ei hätää. Kyllä se sinne mahtuu. Osaako miehesi hyväillä sinua niin etyä kostut? Riittävä liukastus on tosi tärkeää. Osta vaikka liukuvoidetta. En itsekään saanut kunnolla edes tampoonia laitettua ennen eka kertaa.

Juu ehdottomasti lääkäriin, lääkäri mittaa paikkasi ja koettaa mahtuuko sinne vai ei, ja miehen mitat ainakin mukaan, että tietää millanen jötkäles sinne pitäis mennä. Mullakin lääkäri mittasi että lapsi mahtuu ulos niin kyllähän sen voi mitata että mahtuuko sisään.

ennen ekaa kertaa olin tosi huolissani just verenvuodosta ja kivusta. verta ei sitten tullutkaan ollenkaan, sattui hieman mutta johtui eniten kuivuudesta. oli siis sellaista hankauskipua. suosittelen teille jotain liukkaria varmistamaan riittävän kosteuden. ymmärrän että kokemattomana näistä asioista on vaikea keskustella, mutta olisi hyvä että saisit puhuttua miehesi kanssa ekasta kerrastanne jo ennen sitä. sovitte ottavanne hitaasti sinun tahtiisi ja puhutte tosiaan liukkarista. ja siitä että voitte keskeyttää jos sinusta tuntuu liian epämukavalta. liikaa paineita ei kannata hääyön päälle kasata, teillä on loppuelämä kuitenkin aikaa harjoitella.

lopeta jännittäminen, ennen varsinaista yhdyntää, miehesi hyväilee sua,suutelette niin että kiihotut, ja kostut,niin kyllä se sinne mahtuu ja alun jälkeen tuntuu hyvältä jos mies osaa olla hellä. Ps kananttais ehkä hankkia toinen ehkäisy vaikka ehkäisyrengas-> kumin kanssa seksi on kuin söisi suklaan paperit päällä= ei tunnu yhtään niin hyvältä.

Yhteistyössä