Noloin/hävettävin juttu mitä olet tehnyt nuoruudessa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Justiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Justiina

Vieras
Kertokaa juttuja mitä olette tehneet, joskus hamassa nuoruudessa, jotka silloin on nolottanut/hävettänyt/kauhistuttanut, mutta nyt myöhemmin jo naurattaa! Itse aina sillon tällön vaivun mietteisiin ja muistelen nuoruuden huimia juttuja ja yksikseni naureskelen... :D

kaverin kanssa pe-iltana kännissä, kykittiin kuseella sellaisen muurin luona ihan keskustan tuntumassa ja kaveri hihkui " sun valkoinen perseesi loistaa niin kauniisti illän hämärässä " :D

oh..yövyin lehtiroskiksessa,rappukäytävässä..liftasin ympäriinsä festareilla tuhannen tuiskeessa,joskus myös ilman paitaa:/
joskus tuli nyysittyä rahat toisten taskuista ja pyöriä tuli otettua luvatta käyttöön..perusteini-räkä meininkiä (vieläkin nousee punakasvoille)

no yks on se, kun teininä juotiin sidukkaa ja ofelia-omppuviiniä keskustassa ja olin ihan soosissa, kun kuulin erään vanhan luokkakaverin kuolleen autokolarissa. Mä paruin ja käyttäydyin ihan hysteerisesti ja siis meni ihan yli. Siinä sattui pari aikuista tuttua näkemään koko jutun ja jälkeenpäin hävetti.

sekoilin monien miesten kanssa samaan aikaan : yksi oli jyväskylässä, yksi rauhanturvaajana, ja kotikaupungissa kaksi samannimistä. hävettää miten niitä pyöritin ja valehtelin.

Yhteistyössä