Noloin seksijuttusi?

  • Viestiketjun aloittaja Doris
  • Ensimmäinen viesti
Doris
Eiköhän piristetä toisiamme ja paljasteta se noloin juttumme seksielämästämme. Siis juuri se, minkä olemme koittaneet unohtaa! Mun pahin on tekstarimoka. Laitoin tosi rivon suuseksijutun mieheni sijaan 70-vuotiaalle miehelle, joka oli työn puolesta tuttu. Nimet oli vaan kännys peräkkäin. Argh. Sattuu vieläkin sieluun...
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
Impo
No kun menin 3kuukauden ruinaamisen jälkeen tyttökaverin kans sänkyyn. Se hankki pilleritkin. Ja sitte mulla ei seissy, ei sitte millään, kalu oli kuollu. Siihen se juttu loppu mua nolotti niin. Olin 20v.
 
Apple
Suhteellisen kovassa humalatilassa aikoinaan,tuli harrastettua seksiä silloisen miesystävän kanssa...Suihinotossa olin jo hiukan pahoinvoiva,ja yllättäin sitten yökkäsin suullisen kaverin kalulle,tosin pelkkää nestettä...Ei edes huomannut..Mutta en pystynyt jatkamaan vaan kerroin ja passitin kaverin suihkuun..:) jopa humalatilasta huolimatta nolotti ihan mielettömästi,varsinkin kun mulla ei yleensä ole minkäänlaista yökkäysrefleksiä...:)
 
K..
Nykyisen mieheni kanssa alkuaikoina(-94) emme malttaneet pitää näppejämme toisistamme irti...Kapakka illan aikana menimme miesten vessaan ja siinä kiihkossa unohdimme laittaa oven kiinni ja kesken kaiken(pahimpaan mahdolliseen aikaan)ovi aukesi ja joku oli ovella...Tilanne meni tietysti niin kuin meni ohi,mutta se mies joka siihen tuli,on nykyisin siskoni mies.Eli ei ole toivoakaan unohtaa tilannetta,hän osaa myös mainita asiasta meille!
 
Mies
Tanssiessa vanhempi nainen painautui tiiviisti minua vasten ja hieroi erektiossa olevaa penistä itseään vasten, nuori kun olin laukesin hänen käsittelyssä. Nolotti helvetisti, onneksi oli sen verran hämärää ettei kukaan nähnyt, paitsi tanssikaverini hän nauroi vahingolleni.
 
Liisa
Tämä tapahtu vuosia sitten mun eksmieheni kanssa. Oltiin asuttu jo vuosia yhdessä ja seksielämä ei ollu kiihkeimmillään, minä en meinannut kostua. Kerran ukko taas alkoi haluun hämärässä makkarissa. Sillä seiso jo ja minä otin käteeni yöpöydältä rasvatuubin ja sivelin kalun että luistaa paremmin. Mutta rasvan sijaan otin kunnon klöntin kylmägeeliä ja voitelin sen sillä. Ja se huusi ja juoksi pesulle ja suihkutti tunnin itseään, sattui kuulemma s...tanasti. Viikko mykkäkoulua ja kaksi kuukautta rakastelematta. Ja se oli vahinko!
 
  • Haha
Reactions: Fransiscus
narttu
Mulla niitä on useitakin, mut tässäpä pari sellaista..;)
Ei ole ensimmäinen eikä viimeinenkään kerta se, kun tämä tyttö saattaa simahtaa kesken nuolemisen..
Muutamia kertoja jo sattunu niin, että kapakkareissun päälle olen nukahtanut kesken kaiken kun toinen on ollut nuolemassa mua.. no ihmekös tuo, jos sievoisessa humalassa ja vieläpä väsynyt!
Toinen on vaan sit aatellu joko että onpa hän hemmetin huono nuolemaan kun toi nainen nukahti kesken kaiken..taikka sitten joku on saattanut ajatella, että kylläpä olen taitava nuolija, kun saan muijan noin raukeeseen tilaan, että oikein nukahtaa nuolemisen aikana;)
Nii-in, kumpikohan sitten on totta.. ehkei kumpikaan, tai jos niin toi viimeksimainittu enemmänkin.
Mutta minkäs teet jos oikein väsyttää ja oot ottanu mut silti haluttaakin ja ryhtyy sit tuollaiseen puuhaan..;)
Ei pitäis. Siinä menee toisella turhaa energiaa hukkaan, kun nuolee nukkuvaa naista;)


Sit toinen kauhee moka mielestäni on ollut se, kun multa on pari kertaa päässyt kesken ihanan nuolemisen...
PIERU!
Siis vasten toisen naamaa, kun on nuollut mua;)
TOSI NOLOA siis!!!
Hävetti aivan julmetusti sekin..

Joten kaikenlaista voi sattua ja sattuukin aina välillä..
Mutta mikä parasta tosta jälkimmäisestä on molemmilla seurannut vaan aivan järkyttävän makeat naurut, joten siinä sitä on sitten yritetty rauhoittua ja palata taas ""astialle"", nuolukupin äärelle niinsanotusti...;)
 
E.e.
Noloin juttu on se kun eka kertaa olin 'silleen'... Nainen oli mua paljon kokeneempi ja kai aavisti etten ollut ennen rakastellut. hän oli allani ja kivasti ohjasi kaluni oikeaan paikkaan ja kun työnsin hitaasti sisään niin laukesin heti! Se tuntui niin hyvältä:) hän hymyili mulle ja sanoi et ei haittaa... Onneks nolosta tilanteesta huolimatta kaluni jaksoi seistä ja hänkin sai tyydytyksen:)
 
Salarakas
Mulla oli itseäni 25 vuotta vanhempi mies rakastajana. Suhteen ekakerta oli,kun toi mies tosi pienestä mun käsityöstä laukes mun käteen! Se oli tosi nolo. Otti muakin päähän, odotin edes vähän kestävyyttä. Hiukan se kesti jatkossa pidempään, mut toi eka lasti oli järkytys nuorelle naiselle!
 
jalkafetisti
mä olen sotkenut erään naisen nailonsukan spermalla ravintolassa. mulla oli Sortsit jalassa ja eräs nainen alkoi pelaamaan jalkapeliä pöydän alla ja työnsi jalkansa puntista mun housuihin. siinä hetken jalkaansa liikutellessaan alkoi tuntumaan liian hyvältä ja sukkahan siinä sotkui. naisella oli vielä varpaista avoimet kengät ja mustat sukat joten tahra näkyi varpaiden kohdalla hyvin.
 
Tapsa
Viime kesänä oli oikein kuuma ja vaimon sisko oli meillä kylässä. Otettin aurinkoa ja kuppia takapihalla. Siinä tuli hiki ja vaimo kävi suihkussa ja jäi pyyhe ympärillään vilvoittelemaan. Minäkin kävin suihkussa ja jäin myös pelkän pyyhkeen kanssa istumaan. Radiosta tuli hyvää musiikkia ja tanssin vaimoni kanssa, kun hänen sisarensa meni kanssa suihkuun. Siinä humalapäissään vaimo riipaisi meiltä kummaltakin pyyhkeet nurkkaan ja jatkoimme tanssia ilkosillaan, koska hänen sisarensa ei ollut näkemässä. Minulla lakoi heti seistä, kun hän kummullaan hankasi napukkaani. Kulli pysyssä tanssimme ja kun kappale loppui, tunsin että nyt tulee. Irrottauduimme ja samalla laukesin pitkiä ruiskauksia hänen eteensä. Vaimollani oli hauskaa niin kauan kunnes hän huomasi sisarensa seisovan ovella silmät hämmästyksestä ammollaan. Hän oli tullut suihkusta juuri sopivasti näkemään roiskimiseni. Kyllä nolotti.
Sain kyllä äkkiä puolijäykän lerppuni pyyhkeen alle piiloon.
 
Tarkki
Me oltiin aikoinaan poikaystävän autossa parkkipaikalla ja altettin käymään kuumina.
Laskettiin penkit alas ja mä laskin farkut ja pikkuhousut nilkkoihin. Kaveri teki samat ja sitten me hyväiltiin toisiamme tosi kiimasina. Mä olin jalat niin levällään kun vaan voi ja kaveri työnsi melkein koko käden sisään ja hieroi pukalolla klitorista. Mä olin itse kaksin käsin kiinni sen kovassa munassa ja vatkasin niin että hirvee litnä kuului.
Yhtäkkiä jokaiseen auton ikkunaan syttyi taskulamppu. Ne oli jotain nuoria kolleja, jotka oli hiljaa hiipiny auton viereen ja yllätti miedät ja sitten ne juoksi karkuun hirmu naurunrähäkän kanssa. Oli siinä kiva olla reppu täysin auki ja kirkkaat valot suoraan tapahtumapaikalle. Toivottavasti osasivat edes arvostaa näkemäänsä.
Me pistettin äkkiä housut jalkaan ja hävittiin paikalta.
 
XXXL
Mulle kävi vuosia sitten tosi nolo juttu.
Olen reilusti ylipainoinen tai oikeastaan lihava kuin mikä. Painan yli sata kiloa, koska olen myös pitkä.
Otin kovan kännin baarissa ja lähdin yhden kaverin mukaan. Se vaikutti ihan kivalta, ja oli sikäli tuttu, että kävimme samassa paikassa, mutta emme ollet aiemmin jutelleet.

Menimme kämpille ja riisuimme sänkyyn. Olen niin mahakas, että hän ei oikein päässyt sisääni, kännissä kun olimme kummatkin. Käännyin kontille, mutta siinä en jaksanut olla. Hänellä oli tukeva sohva, jonka selkänojan takaa yli kumarruin ja otin kyymärpäillä tukea istuinosasta. Siinä oli aika leppoisaa olla ja takapuoleni oli hyvin pystyssä. Kaveri alkoi panemaan takaa ja minä onneton nukahdin ( sammuin )siihen. Kaveri ei sitä huomannut, vaan rytkytti innoissaan loppuun asti ja odotti, että nousen ylös. Minä tytöö vaan vedän sikeitä, enkä herännyt, vaikka hän läpsi takapuolelle ja poskille. Hän ei jaksanut, eikä varmaan oikein uskaltanutkaan yritää mua siitä sänkyyn nukkumaan.
Mitä lienee kello ollut kun heräsin. Kaveri oli mennyt nukkumaan ja vielä sammuttanut valot. Järkytys oli hirveä, kun tajunta palasi. Oli pimeää, olin aivan nakuna, sohvan selkänojalla, reidet levällään, takapuoli kohti kattoa ja pillussa sellainen tunne, että pantu on. Siinä kävi mielesssä monta mahdollisuutta, raiskaus ym. Mietin, missä olen ja moniko käytti mua hyväksi. Sitten muisti alkoi palailla ja kiipesin ylös. Kaveri heräsi samalla ja oli vähintään yhtä nolo kuin mä.
No keitettiin siinä aikaiset aamukahvit ja suksin samointein kotiin. Karttelin sitä baaria varmaan vuoden ja aina kun törmään siihen kaveriin, hän virnuilee ja mä punastun.
 
Pikkukalle
Oliskohan ollut joskus 15 vuotiaana, kun tyttökaveri työnsi kätensä housuihini kokeillakseen ""sitä"" ja ""se"" tuli heti hänen käteensä ja housuihin. Ainakin nolotti!
 
nuoruuden tyhmyyttä
Juttu ei naurata yhtään, joskus on pelottanut.
Olin 15-vuotiaana äidin kanssa laivareissulla Länsi-Afrikassa, kun ihastuin nuoreen komeaan suomalaiseen baarimikkoon. Olin tosi sinisilmäinen ja hölmö, koska lähdin pojan mukaan hyttiin. Leikin tosi maailmannaista. Valitettavasti poika harrasti valokuvausta. Muistan hämärästi hänen ottaneen kaikenlaisia kuvia...Olin tietysti humalassa eikä estoja ollut tietysti ollenkaan.
Kotisuomeen palattuani jonkun ajan kuluttua veljeni kerran vihjaili, että arvaa kenen kuva oli (en muista nimeä) lehdessä...
Se ei kuitenkaan tarkoittanut mitään perhelehteä.
Oli kuulemma tutumpi kuin osasin kuvitellakaan.
 
Ihmettelijä
Kaveri ei huomannu mitään, vaikka sai vehkeelleen happamat liemet? Ilmeisesti sitä nestettä ei päässyt yhtään virtsaputken suulle, nimittäin se kirvelee ihan perkeleesti, jos sinne menee oksennusta tai vaikka siideriä.
 
PikkuVille
Samantapainen juttu.
Oltiin siinä mopoiässä ja kokoonnuttiin sellaiseen harvoin käytössä olevaan nuorisoseurantaloon, jossa oven lukitus oli onneton.
Yks ihana pikkublondi, jolla oli naisellinen ja tiukka farkkupeppu halus istua sylissä. No sillä seurauksella, että siinä kiehnätessään ja pyöriessään sai multa seisomaan housuissa. Se huomas sen ja lisäs vaan vauhtia, vaikka yritin jarrutella. Lopputulos oli se, että laukesin omiin housuihin. Ikinä ei tietenkään ole tullut niin paljon ja koko etupuoli ihan märkänä. Kyllä hävetti olla siinä ""kuset"" housuissa. Onneks se sentään rantasaunan laiturilla pesi multa munat sillävälin ku housut kuivu vähän kaiteella. No sitte tuli tietenkin taas, mutta vettä oli vieressä.
 
Exb
Tämäkin sattui mopoiässä. Asuttiin silloin Kalliossa. Huomasin kerran että sisäpihan toiselta puolelta ikkunasta minua tiiraili kiikarilla joku nainen. Sillä oli joku korsettisysteemi tai vastaava päällä. Itse olin juuri tullut suihkusta ja olin avonaisessa kylpytakissa

Nuorta poikaa moinen huomio tietenkin imarteli enkä turhaan piilotellut kaluani joka tietysti oli pamahtanut seisomaan. Eihän siitä selvinnyt kuin käteenvedolla, mutta en kehdannut sitä tehdä naisen nähden vaan istuin kirjotuspöytäni ääreen niin, että tirkistelijä näki ylävartaloni muttei runkkaamistani - arvasi varmaan mistä oli kyese.

Tämä toisitui pari kertaa ja kiima tietenkin kasvoi ja sitten rohkaistun tyydyttämään itseni ""ihailijattareni"" nähden. Olin vielä neitsyt enkä tiennyt paremmasta, mutta käteenveto naisen nähden tuntui todella kiihottavalta ja tuntui että roiskin metrien päähän kun laukesin. Pojan mielessä tietenkin eli unelma siitä, että seuraavaksi pääsisin tosi toimiin.

Kun en malttanut pitää tätä ihan omana tietonani kerroin naapurin kaverille ja sanoin että onko hän huomannut, että vastapäätä kiikaroiva ämmä. Kaveri vastasi:
""Ai se transu? Tosi himmee tyyppi. Jossain naisten alusasuissa kiikaroi muihin huoneistoihin. Mitäköhän se luulee näkevänsä.""

Päässä pyöri paljon ja nopeasti, mutta sain sanotuksi, että: ""Just sitä tyyppii mä tarkoitan. Ai säkin oot sen huomannu. Tosi outo tyyppi.""

Että näin Kalliossa.
 
Latisha
Tämä sattui mieheni kanssa kauan sitten hamassa nuoruudessa. Mentiin lapsuudenkotiini käymään ja hakemaan joitakin tavaroitani koska olimme juuri muuttamassa yhteen. Vanhempani asuivat vanhassa 2-kerroksisessa ok-talossa, jossa oli vintillä varastotilaa ja ullakko. Siellä ullakolla oli myös vanha heteka, ja kuinka ollakaan, tottakai siellä vintillä kolutessa tuli mieleen josko otettais pikaiset. Eipä muuta kuin sinne hetekalle ja hommiin. Aikamme siinä nussittiin ja mielestämme ihan hiljaa oltiin oltu, mutta annas olla kun mentiin alakertaan... Eipä jäänyt epäselväksi mitä oltiin tehty. Oli kuulemma kauhea kolina ja jyske kuulunut alas, vaikka meille itselle ei kyllä selvinnyt miten se oli mahdolista. No, se heteka jätettiin sittemmin rauhaan ja aikamme saatiin kuulla tapahtuneesta. Oli tosi noloa jäädä kiinni ja vielä omille vanhemmille.
 
Mies
Partnerini oli minua 10 v nuorempi, kuitenkin aikuinen nainen. Meillä oli tosi kuuma seksielämä. Kerran taas oltiin toimessa ja minä seisokissa. Nainen kävi käsipelissään niin kuumana,että kopeloi muniani niin,että piti pyytää vähemmän. Minua sattui oikeasti. Nainen kuitenkin tulkitsi sen niin,että mukamas estelen ja kovensi tahtia ja otetta. Kipu oli niin kova,että seisokki hävis eikä enää sen illan aikana tullu takas. Olin tosi nolo enkä oikein tienny,mitä sanoa sille. Enkä ole vieläkään tavannu naista,jonka ote ei sattuis, mutta pystyssä on sentään pysyny. Koputan puuta.
 
Aina nolo
Mun koko elämä on yhtä noloa. Mulla ei ole kovin iso ja laukean aina liian nopeasti. Nyt olen 30 ja aina vaan tulee heti. Suusexiä en kestä ollenkaan. Pikkusen kädellä ja laukean heti. Pari työntöä ja laukaus. Että joka panon jälkeen ottaa päähän ja hävettää.
 
Eino
Paljon on juttuja kerrottu, mutta ihme kyllä kukaan ei ole vielä kertonut siitä, kun Niemisen Jaska nai Jyväskylän Konelan pikkujouluissa Kiima-Eevaa Konelan näyteikkunassa.
 
Wappu
Mun noloin juttu: miehen kans oltiin oltu silleen kolme kuukautta. Taas ku mentiin punkkaan ja lopetettiin niin se oli ihan veressä, mulla oli alkanu menkat just sillon. Luulin mahan kipristelyn kuuluvan muuhun. Hävettää vieläkin!!
 

Yhteistyössä