?
-------
Vieras
jos polttaa raskaana pari, tai muutaman, alle kymmenen kuitenkin päivässä, niin onko kauheana haittaa? tai no tietenkin haittaa on.. en vaan pysty lopettamaan
vaikka haluaisin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ei siitä tässä vaiheessa tarvitse välittää.Mutta sitten kun on esim.korvatulehduskierre päällä niin voi ajatella että vaikuttiko polttaminen kenties tähän?
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Turha väittää että haluat lopettaa mutta et pysty.
Pystyt jos haluat. Itsestäsihän se pelkästään on kiinni, ellei joku tunge ne röpöt sun turpaas :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ei siitä tässä vaiheessa tarvitse välittää.Mutta sitten kun on esim.korvatulehduskierre päällä niin voi ajatella että vaikuttiko polttaminen kenties tähän?
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ei siitä tässä vaiheessa tarvitse välittää.Mutta sitten kun on esim.korvatulehduskierre päällä niin voi ajatella että vaikuttiko polttaminen kenties tähän?
Tai kun poika aikuisena itkee lapsettomuuttaan. Tai sairastuu syöpään. Tai vauva kärsii vieroitusoireista heti synnyttyään.
Mun lapsetkin voi kärsiä lapsettomuudesta tai syövästä aikanaan. Mutta tiedän ainakin ettei se johdu mun itsekkyydestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Jos oikeasti haluaa lopettaa niin sen pystyy tekemään. *mun mielipide*
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ei siitä tässä vaiheessa tarvitse välittää.Mutta sitten kun on esim.korvatulehduskierre päällä niin voi ajatella että vaikuttiko polttaminen kenties tähän?
Tai kun poika aikuisena itkee lapsettomuuttaan. Tai sairastuu syöpään. Tai vauva kärsii vieroitusoireista heti synnyttyään.
Mun lapsetkin voi kärsiä lapsettomuudesta tai syövästä aikanaan. Mutta tiedän ainakin ettei se johdu mun itsekkyydestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Turha väittää että haluat lopettaa mutta et pysty.
Pystyt jos haluat. Itsestäsihän se pelkästään on kiinni, ellei joku tunge ne röpöt sun turpaas :xmas:
sinä et ilmeisesti koskaan ole polttanut tupakkia niin en ala sun kans tästä väittelemäänKaikki sellaiset jotka on polttanut tupakkia tietävät sen, että se lopettaminen ei ole niin helppoa. Luovu itse jostain sellaisesta asiasta josta pidät tai teet sitä joka päivä...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja punaolkaturpiili:Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Jos oikeasti haluaa lopettaa niin sen pystyy tekemään. *mun mielipide*
Näin.
Mäkin pystyin. Kaks kertaa, vaikkei se muulloin onnistunut sitten millään.
Tsemppiä, ajattelet vaan sen vaavin parasta ja miten se kärsii jos poltat niin kyllä se polttamisen halu loppuu.. Röökinhimo välttämättä ei, kyllä mäkin poltin sitten taas heti kun pystyin (=imetyksen loputtua)... Mutta raskauden aikana ei käynyt mielessäkään että vaarantaisin lapseni terveyden.
Alkuperäinen kirjoittaja tohvi:Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ei siitä tässä vaiheessa tarvitse välittää.Mutta sitten kun on esim.korvatulehduskierre päällä niin voi ajatella että vaikuttiko polttaminen kenties tähän?
ei se todellakaan itsekkyytä ole!! Se vain on joillekkin vaikeaa, ja helpotahhan se ei yhtään, että nämä täydelliset äidit, joilla on maailman terveimmät lapset, tulevat tänne syyttelemään
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Meidänkin tytöltä puuttuu toinen munuainen eli ketäköhän olisi syytetty jos vaimo olisi poltellut raskaana ollessaan?
Miks niin vaikea lopeta tupakointi?Minäkin poltan töissä silloin tällöin,mutten kotona,niitä ei vaan ole olemassa,näin mä ajatelen,oikeasti en edes halua,kun se ei ole kovin tervellistä.Jos mä olisin raskaana ja olisin poltanut vaikka 10v,mä olisin silttikin heittänyt ne pois ei ne vieroitus oireet ole niin kauheat,kun elää koko elämää sairaiden lapsen kanssa tai ajatella tulevia riskiä,USKO!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Turha väittää että haluat lopettaa mutta et pysty.
sinä et ilmeisesti koskaan ole polttanut tupakkia niin en ala sun kans tästä väittelemäänKaikki sellaiset jotka on polttanut tupakkia tietävät sen, että se lopettaminen ei ole niin helppoa. Luovu itse jostain sellaisesta asiasta josta pidät tai teet sitä joka päivä...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja esprit:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Meidänkin tytöltä puuttuu toinen munuainen eli ketäköhän olisi syytetty jos vaimo olisi poltellut raskaana ollessaan?
aivan!! voit sinäkin sitte omassa pikku päässäsi mietiskellä, että KAIKKI ei johdu tupakasta!