H
hohhoijjaa
Vieras
no mutta entäs sitten se stressaus.. kun lopettaa polttamisen niin sitähän stressaa siitä jos tulee vieroitusoireita., sekö sit on hyvästä``
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja se astmahan voi tulla poltti äiti tai ei. Esim, minun siskolla ja veljellä on molemmilla astma, äiti ei ole koskaan polttanut!! miettikääs sitä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja se astmahan voi tulla poltti äiti tai ei. Esim, minun siskolla ja veljellä on molemmilla astma, äiti ei ole koskaan polttanut!! miettikääs sitä
no jaa.. aika hurjaa silti, jos olisit vaimoasi alkanut siitä syyttämäänAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:Meidänkin tytöltä puuttuu toinen munuainen eli ketäköhän olisi syytetty jos vaimo olisi poltellut raskaana ollessaan?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Älä ota stressiä, vähennä niin paljon kuin voit. Tupakalla ja heroiinilla on vastaavat vieroitusoireet, joku on tämänkin asian tutkinut ja tullut siihen tulokseen että heroiinista voi olla helpompi päästä eroon kuin tupakasta. Tämäkin asia on geeneissä, eli joillain se on helpompaa kuin toisilla.
Yritä vähentää ja ole levollisin mielin, tupakoitsijat saavat terveitä lapsia siinä missä ei-tupakoitsijatkin.
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Miks niin vaikea lopeta tupakointi?Minäkin poltan töissä silloin tällöin,mutten kotona,niitä ei vaan ole olemassa,näin mä ajatelen,oikeasti en edes halua,kun se ei ole kovin tervellistä.Jos mä olisin raskaana ja olisin poltanut vaikka 10v,mä olisin silttikin heittänyt ne pois ei ne vieroitus oireet ole niin kauheat,kun elää koko elämää sairaiden lapsen kanssa tai ajatella tulevia riskiä,USKO!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Turha väittää että haluat lopettaa mutta et pysty.
Pystyt jos haluat. Itsestäsihän se pelkästään on kiinni, ellei joku tunge ne röpöt sun turpaas :xmas:
sinä et ilmeisesti koskaan ole polttanut tupakkia niin en ala sun kans tästä väittelemäänKaikki sellaiset jotka on polttanut tupakkia tietävät sen, että se lopettaminen ei ole niin helppoa. Luovu itse jostain sellaisesta asiasta josta pidät tai teet sitä joka päivä...
![]()
Mun sisko poltti kaksikymmentä vuotta, ihan himona. Useemman askin päivässä, ekä pystynyt olla ilman.Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Turha väittää että haluat lopettaa mutta et pysty.
Pystyt jos haluat. Itsestäsihän se pelkästään on kiinni, ellei joku tunge ne röpöt sun turpaas :xmas:
sinä et ilmeisesti koskaan ole polttanut tupakkia niin en ala sun kans tästä väittelemäänKaikki sellaiset jotka on polttanut tupakkia tietävät sen, että se lopettaminen ei ole niin helppoa. Luovu itse jostain sellaisesta asiasta josta pidät tai teet sitä joka päivä...
![]()
Kyllä,mutta elämässä pakko olla vahva ja jos on raskaana,sitten mun mielestäni parempi heitä tupakkia pois edes 9kk:ksiAlkuperäinen kirjoittaja punaolkaturpiili:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Miks niin vaikea lopeta tupakointi?Minäkin poltan töissä silloin tällöin,mutten kotona,niitä ei vaan ole olemassa,näin mä ajatelen,oikeasti en edes halua,kun se ei ole kovin tervellistä.Jos mä olisin raskaana ja olisin poltanut vaikka 10v,mä olisin silttikin heittänyt ne pois ei ne vieroitus oireet ole niin kauheat,kun elää koko elämää sairaiden lapsen kanssa tai ajatella tulevia riskiä,USKO!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Turha väittää että haluat lopettaa mutta et pysty.
![]()
No on se aika eri asia polttaa töissä silloin tällöin kun esim. 10 vuotta joka päivä pienenkin askillisen..
Ei se oikeasti kaikille niin helppoa ole. Mutta on se mahdollista, ja vain itsestä kiinni. Sitä kun ei kukaan voi tehdä toisen puolesta.
Mut ihan turha väittää että se olis helppo homma kaikille tehdä ihan tuosta vaan monen vuosen polttamisen jälkeen.
Mutta pääasia on että haluaa lopettaa ja yrittää!
Joka kerta ajattelet vaikutuksia vauvaan jos tekee mieli sytyttää.. Kyllä sä ap pystyt siihen!!
Terveitä lapsia syntyi ennenvanhaankin, vaikka äideillä oli stressiä vaikka muille jakaa. Piti lypsää lehmät ihan synnytykseen asti, hoitaa talo ja karja ja lapset ja ruoka koko väelle ja anoppi ja appi asui saman katon alla ja... silloin ei tiedetty stressille nimeä. Nykyään kaikilla on stressiä ja se on NIIIIN vaarallista...Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijjaa:no mutta entäs sitten se stressaus.. kun lopettaa polttamisen niin sitähän stressaa siitä jos tulee vieroitusoireita., sekö sit on hyvästä``
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mun sisko poltti kaksikymmentä vuotta, ihan himona. Useemman askin päivässä, ekä pystynyt olla ilman.Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Turha väittää että haluat lopettaa mutta et pysty.
![]()
Yks kaks päätti lopettaa ja lopetti kerrasta. Yli vuosi nyt polttelematta ilman yhtäkää lankeemista.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mun sisko poltti kaksikymmentä vuotta, ihan himona. Useemman askin päivässä, ekä pystynyt olla ilman.Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Turha väittää että haluat lopettaa mutta et pysty.
![]()
Yks kaks päätti lopettaa ja lopetti kerrasta. Yli vuosi nyt polttelematta ilman yhtäkää lankeemista.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Terveitä lapsia syntyi ennenvanhaankin, vaikka äideillä oli stressiä vaikka muille jakaa. Piti lypsää lehmät ihan synnytykseen asti, hoitaa talo ja karja ja lapset ja ruoka koko väelle ja anoppi ja appi asui saman katon alla ja... silloin ei tiedetty stressille nimeä. Nykyään kaikilla on stressiä ja se on NIIIIN vaarallista...Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijjaa:no mutta entäs sitten se stressaus.. kun lopettaa polttamisen niin sitähän stressaa siitä jos tulee vieroitusoireita., sekö sit on hyvästä``
Puhuinki stressistä. Ei ne lapset stressiin kuolleet, eivätkä vanhempiensakaan stressiin!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Terveitä lapsia syntyi ennenvanhaankin, vaikka äideillä oli stressiä vaikka muille jakaa. Piti lypsää lehmät ihan synnytykseen asti, hoitaa talo ja karja ja lapset ja ruoka koko väelle ja anoppi ja appi asui saman katon alla ja... silloin ei tiedetty stressille nimeä. Nykyään kaikilla on stressiä ja se on NIIIIN vaarallista...Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijjaa:no mutta entäs sitten se stressaus.. kun lopettaa polttamisen niin sitähän stressaa siitä jos tulee vieroitusoireita., sekö sit on hyvästä``
No joo, elätkö sä siit ajassa "ennenvanhaa" käyppäs vilkaiseen lapsikuolleisuutta silloin! *ei hyvää päivää sentään*
Alkuperäinen kirjoittaja vieas:No tuota tieteellisestihän ei edelleenkään ole voitu havaita mitään mikä viittaisi suoraan sairauteen mikä tupakoinnista johtuu, .
Alkuperäinen kirjoittaja popo:olen kerran ollut raskaana, yritin lopettaa tupakoinnin, stressasin, sain keskenmenon.. johtuiko sit siitä et stressain tupakointia, en tiedä
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieas:No tuota tieteellisestihän ei edelleenkään ole voitu havaita mitään mikä viittaisi suoraan sairauteen mikä tupakoinnista johtuu, .
Eipä niin, mutta se on tieteellisesti todistettu, ettei tupakasta ainakaan mitään hyötyä ole! Ei äidille, eikä sikiölle. Sehän lukee jo askin kyljessäkin....