S
sinikukka
Vieras
Nolottaa kuinka paljon olen joutunut olemaan poissa tänä vuonna töistä. Tämä on jo kahdeksas!! sairaslomapäivä. Neljä päivää olen ollut itseni vuoksi eli yhden päivän kun ääni katosi kokonaan (helmikuu), 3 päivää influenssan kourissa maaliskuussa (samaan aikaan lapsi oli myös kipeänä oksutaudissa ja lopulta sai myös minulta ton influenssan). Itse muuten olen kyllä tosi harvoin kipeänä. Lapsen vuoksi olen ollut neljä päivää pois eli yhden päivän maaliskuussa kun vein lapsen hoitoon influenssan sairastamisen jälkeen, yksi kuumeton päivä välissä mutta silti oli hoidossa noussut kuume uudelleen (eivät ilmoittaneet, mutta kuumetta oli rapiat 38 astetta kotia tullessa ja siitä nousi lähemmäks 39) ja huhtikuussa 2 päivän äkillisen kovan korvakivun vuoksi ja kaksi päivää koska lapsella oli samalla kuumetta 39 astetta.
Ja nyt (toukokuussa) lapsi lämpöili maanantaina, tiistaina kuumetta ad.39 ja tänään kuume korkeimmillaan 39,1 ja nyt lapsella myös kova kurkkukipu ja ääni käheä. Vapaapäiviä on onneksi ollut ma-ke, eli huomisen joudun saikkua pitämään.
Ärsyttää niin kamalasti ku on niin paljon poissaoloja. Olen yh, joten ei ole miestä joka voisi jakaa sairaslomapäiviä tai muitakaan sukulaisia lähellä joista olisi hoitoapua. Läheiset tuttavat ovat huomauttaneet myös siitä kuinka paljon olen töistä pois.
Tuntuu vaan siltä että olen ainut joka joutuu oleen näin paljon poissa ja luulenpa että työsopimustani ei enään jatketa sen tultua loppuunsa.
Ja nyt (toukokuussa) lapsi lämpöili maanantaina, tiistaina kuumetta ad.39 ja tänään kuume korkeimmillaan 39,1 ja nyt lapsella myös kova kurkkukipu ja ääni käheä. Vapaapäiviä on onneksi ollut ma-ke, eli huomisen joudun saikkua pitämään.
Ärsyttää niin kamalasti ku on niin paljon poissaoloja. Olen yh, joten ei ole miestä joka voisi jakaa sairaslomapäiviä tai muitakaan sukulaisia lähellä joista olisi hoitoapua. Läheiset tuttavat ovat huomauttaneet myös siitä kuinka paljon olen töistä pois.
Tuntuu vaan siltä että olen ainut joka joutuu oleen näin paljon poissa ja luulenpa että työsopimustani ei enään jatketa sen tultua loppuunsa.