Hae Anna.fi-sivustolta

NONI-keskustelu

Viestiketju osiossa 'Vaihtoehtoiset hoitomuodot' , käynnistäjänä Utelias, 08.09.2005.

1. Utelias Vierailija

Nyt kaikki jotka käyttävät, ja ovat käyttäneet NONIA, kirjoitelkaa ja kertokaa kokemuksistanne!!
    Huvittaisi kokeilla itse.. Minkälaisiin vaivoihin tepsii??
    Kiitos etukäteen.!!:)

2. Vanhoja v. löytyy Vierailija

Tuossa on tuo hae viestejä-mahdollisuus, kannattaa käyttää sitä, täällä on muuten taas jos jonkinlaista tallaaja kirjoittamassa.

3. AP Vierailija

Kävin ""hae viestejä""-linkissä ja hain ""NONI"".
    Siinä luki että ""antamalla sanallasi ei yhtään tulosta""
    .....Entä miten saa tietoa NONIsta???

4. Lue Vierailija

Lue viestiketjut Aloe Vera, ja siihen vähän lisää, olet aika lähellä tehokkaimpia noneja. Toki turhanaikaisiakin noneja markkinoilla on, joten tulokset eivät ole ihan sitä parasta luokkaa.

Katsos, miten tehokas noni on, että se pitää oikein poistaa viestiketjuista kokokaan, kun ihmiset alkaisivat taas syksyn tullen sitä käyttämään. Voivat villiintyä liikaa, jos on vielä näillä kanavillakin nonikokemuksia.

5. piip Vierailija

Katsele edellisiä keskusteluja! Selaile edellisiä sivuja klikkaillen taaksepäin mm. kesäkuun alkupäivistä alkaen on paljon tuota asiaa.

6. Olli Lind Vierailija

Olen käyttänyt nonia pian 7 vuotta. Olen kirjoittanut nonista useita kirjoja. Olen saanut palautteita nonin käytöstä sadoilta ihmisiltä.

Nonin useimpiin vaikuttava vaikutus on energiatason ja ruoansulatuksen parantuminen. Melkein yhtä moni kokee kipujen vähenemistä tai poistumista. Minulta ovat niin jalka-, selkä- kuin iskiaskivutkin pysyneet poissa pian 7 vuotta. Samoin hammassäryt, poskiontelon tulehdukset, migreenit. Yhtään antibioottikuuria en ole syönyt tänä aikana. Myös flunssat kestävät päivän pari ja niitäkin on harvoin.

Melkein yhtä monet saavat apua verenpaineongelmiin, uni-ongelmiin, masennukseen, astma-ongelmiin ja allergia-oireisiin. Ja moneen, moneen muuhun sairauteen nonista on noin 70%:lle hyötyä.

Nonista on myös muita kuin sisäisesti nautittavia tuotteita, mm. tehokkaasti toimivia kaikkia ihon ongelmia poistava ihovoide ja lehdestä tehty lehtiseerumi. Kumpikin on ollut minulle suuri apu kesän pikku ruhjeissa, ihottumissa ja rohtumissa.

Nonia täytyy käyttää useita kuukausia ja riittävän suuria annoksia. Toisilla noni alkaa vaikuttaa jo parissa päivässä, toisilla kestää kuukausia. Ihmiset ovat erilaisia.

Olli Lind
    olli.lind@nonitieto.fi
    www.nonitieto.fi

7. mörkö Vierailija

Olen käyttänyt nonia viime talvesta saakka ja uskon siitä olevan apua esim. hormoonien aikaan saamaan mielialan vaihteluihin. Tasaa kummasti tätä elämää. Ystävänikin olen saanut kokeilemaan nonia ja on ilmennyt kipujen vähemistä, ei tarvitse purra buranaa eikä muitakaan särkylääkkeitä. Toiset ovat sanoneet, että ovat saaneet lisää virtaa, sitä en ole huomannut, mutten otakaan kuin yhden kuorilon päivässä. Vatsani on ollut hyvässä kunnossa, ei enää närästä vaikka syönkin marjoja ym. mitkä aikaisemmin aihettivat harmia. Suosittelen kokeilemaan, ei niistä ainakaan haittaa ole. Muista aluksi vain juoda paljon vettä, että kuonat pääsee liukenemaan pois.

8. AP Vierailija

Kiitos paljon vastauksista. Oli mielenkiintoisaa lukea.
    Hyvää syksyn jatkoa!

9. kielenkääntäjä Vierailija

""Nonia täytyy käyttää useita kuukausia ja riittävän suuria annoksia.""

Suomennettuna = jos ei auta, niin älä valita vaan laita lisää rahaa tiskiin.

10. Turha Vierailija

Joillekkin elämä on pelkkää rahaa, ja turha on narista, jos raha menee edelle. Ihmiset ruikuttaa tällä hetkellä flunssan kourissa, että kun ei joutaisi sairastamaan. Sekin kun on vapaaehtoista. Jos kukkaron nyörit ei heltiä hankkimaan kunnollisia ravinteita, jotka nostaa riittävästi puolustuskykyä, sopii sairastaa sulassa sovussa. Miksi valittaa ? Olen sitä mieltä, että suurin osa narisijoisa ja valittelijoista ovat enemmänkin huomiota hakemassa, kuin tosissaan taistelemassa ongelmaansa vastaan.

Tällaisiin jokapäiväisiin vaivoihin löytyy tänä päivän erittäin runsas valikoima tuotteita, että taatusti joku niistä sopii. Mutta ne kukkaron nyörit, PYHÄT NYÖRIT !

11. Harhaoppi Vierailija

12. nonisti Vierailija

Rahaa saa kulumaan kaikkeen turhaan mutta jos on kiistatonta näyttöä nonin hyvästä vaikutuksesta, niin eikö se ole jokaisen oma asia mihin rahansa käyttää. Menee sitä rahaa paljon myös lääketehtaiden tileille, eikä siitä kukaan ole kade. Luulen että jokainen tekee ostoksensa oman harkintansa ja maksukykynsä mukaan. Viinastakin voisi vähän kritisoida, mutta tulothan meneekin valtion kassaan.

13. Harhaopppi Vierailija

Se se vasta harhaoppia onkin, että ostaa kalliilla. Nokkela ja fiksu ostaa parasta laatua edullisimmilla keinoilla eikä ollenkaan mene notkumaan minnekkään tiskien ääreen.
    Minä kierrän tiskit kautaa, koska sieltä ei tahdo kunnon tavaraa edes saada, ja jos saa, maksavat aivan kristallia. Saman kun saa edullisemmin, kun vaan viitsii käyttää yläpäätään vähän.

Mitä tuohon rahan käyttöön tulee, niin olettekos tuleet ajatelleeksi typerämpää ja tyhmempää rahantuhlausvimmaa, kuin soittoäänien alituinen ostaminen. Se oli järkyttävä määrä, mitä kuukaudessa liikevaihtoa soittoäänistä tulee. Samoin noi kännykkäsoitot kaikenlaisiin catteihin. Esim. MTV 3 yökanavalle, maksaa aivan älyttömästi, ja nuoret lähettelee yökaudet viestejään sinne. Ja useita ei koskaan edes julkaista.

Senkin määrän kun laittas noniin, ei räkäkään roiskus, eikä keuhkokuume jylläisi. Nyt on kamala vonkuminen, kun ihmiset on räkäruutta punasena kuumeessa. Sen siitä saa, kun ei yläpäätään käytä.

14. kokenut Vierailija

Hei!

Kokemuksia nonista kyselet?
    Sanoisin, että se on ainut ravintolisä, josta todella kannattaa olla kiinnostunut.

Markkinoilla on kuitenkin jo monenmoisia nonituotteita ja kaikki eivät ole tehokkaita, eivätkä tutkitusti turvallisia.

Ensimmäisenä markkinoille on tullut Tahitian Noni.
    Vasta sen markkinoille tulon jälkeen, kun lääkärit ja käyttäjät huomasivat sen vaikutukset, alkoi tulla muita nonituotteita. Näitä muita on jo yli kolmesataa, mutta Tahitian Noni on ylivoimaisesti ykkönen, 90% markkinoista. Nämä muut kilpailevat siitä 10% siivusta. Ne tulevat ja menevät, mutta Tahitian Noni on ja pysyy.

On ainoastaan yksi tuote, josta voi varmasti kertoa nonin turvallisuudesta ja vaikutuksista.

Näillä sivustoilla on enin osa täyttä negaa, joten ei niitä paljon kannata selata. Kuinka moni niistä on käyttänyt näitä tutkimattomia tuotteita?

Yksi pointti, joka kannattaa ottaa huomioon, kun kaupasta noninsa ostaa on se, että myyjät eivät osaa antaa mitään neuvoja, miten sitä käytetään.

Tahitian Nonin myyjät yleensä tietävät, miten sitä käytetään ja jos ei myyjä tiedä, niin kannattaa kysellä, kuka osaisi neuvoa.

Itse olen käyttänyt Tahitian Nonia jo seitsemän vuotta säännöllisesti joka päivä, enkä totisesti tule siitä luopumaan. Niin paljon se on hyvää tehnyt.

Yleiskuntoni on pysynyt hyvänä. Ei särkyjä, eikä tulehduksia.
    Toisin olin silloin alussakin sellainen ""perusterve"", mutta haluan pysyäkin terveenä.

Kuitenkin olen tänä aikana nähnyt niin uskomattomia juttuja, joista lääkäritkin ovat sanoneet, että eivät ole sellaista nähneet. Kyselevät, että mitä ""ihmeainetta"" se on?

Nyt, kun syksy ja flunssa-aika on tulossa, kannattaa aloittaa nonin käytön, mutta ei minkä tahansa nonin, vaan sen aidon ja alkuperäisen.

15. Kertoisitko Vierailija

Hei!

Olen käyttänyt Tahitian Nonia toukokuusta lähtien.
    Suolen toiminta on parantunut sekä virtaa on tullut lisää.
    Odotan innolla että hiukset alkaisivat kasvamaan paljaisiin kohtiin. Päähahassani on mönjää joka todennäköisesti tukehduttaa hiustenkasvua. Toivon että nonista tulisi apu tähän ongelmaani.
    Kertoisitko mitä uskomattomia juttuja olet nähnyt johon noni olisi auttanut?

Terv. Odottelen tuloksia

16. Neutralisointi Vierailija

Nonin käyttöön kun lisää vielä ravinnon emäsylijäämäisyyden, niin jo elämä siivet saa.

17. Täyttä humpuukia. En huomannut 3 kk aikana mitään vaikutusta

18. Miksi yleistät? Vierailija

Miten voit sanoa ""täyttä humpuukia""? Sehän on täysin sinun kokemuksesi. Et voi toisten kokemuksia olettaa samanlaisiksi kuin omiasi!
    Etkö voisi tarkentaa sanomaasi, että EI TOIMINUT SINULLA?

Nonista ovat tosi useat saaneet laaja-alaisesti apua ja potkua elämäänsä. Et voi mitenkään yleistämällä omiisi mitätöidä heidän kokemuksiaan !

Ja miksi se ei toiminut sinulla?
    - Mitä nonia käytit? Markkinoilla on täysin toimimattomiakin.
    - Millaista annosta käytit?
    - Kolmen kuukauden käyttö ei välttämättä kaikille vielä riitä
    vaikuttamaan.
    - Käytitkö säännöllisesti vai silloin tällöin?
    - Joitko tarpeeksi VETTÄ?

Mahdollista tietenkin on, että noni ei toimi SINULLA, ihan niinkuin mikään muukaan ei toimi kaikilla samalla tavalla. OLEMME YKSILÖITÄ!!!

Ihan hyvä, että nonista keskustellaan!
    Meistä mielipiteidemme ja kokemustemme kertojista riippuu, millainen sävy keskusteluissamme on.
    Voimme sanoillamme rakentaa tai hajoittaa, rohkaista tai yrittää alistaa...

19. -kokenut myös- Vierailija

-kokeneelle-

Ihan hyvää tekstiä ja asiaa!
    Haiskahti vain kovasti mainokselle.
    Ei kai tuo ensimmäisenä markkonoille tulo tee tuotteestasi ykköstä eikä mainitsemasi ole kuitenkaan ainoa tutkittu. Avartaisit tietojasi ennakkoluulottomasti.
    Mainitsemasi tuote toimii, mutta toimii joku muukin ainakin samalla tavalla.
    Toisilla toimii mainitsemasi tuote paremmin kuin joku muu ja MYÖS PÄINVASTOIN.
    Tässä maassa ja maailmassakin on kyllä tilaa sinun tuotteesi lisäksi jollekin ainakin yhtä hyvälle. Turha on yrittää kampittaa toista.
    Eikö ole mahtavaa, jos kansalaiset hyötyvät nonista merkistä riippumatta?! Totta on, että humpuukiakin myydään nonina. Jokaisen pitää valveutua vertailemaan ja valitsemaan. Emmehän me voi ryhtyä holhoojiksi!

Itse olen kysynyt muutamia kysymyksiä useilta nonin maahantuojilta. Joiltakin sain selkeät vastaukset kysymyksiini. Sinun maahantuojasi kertoi valmistusprosessin olevan salaisuus.
    Tein valintani. Olen kuitenkin valmis kokeilemaan muutakin jossain vaiheessa.

Hyviä nonituulia sinulle!

20. Itse Vierailija

Humpuuki = huonoa itsetuntoa, haluttomuutta. Huonoon itsetuntoon liittyy voimakas tarve dominoinnin tarve sen sijaan, että kykenisi tarkastelemaan asiaa laajemmin.

Haluaisin tietää, mitä todellisuudessa on HUMPUUKI ? Yksikään humpuukin taakse piiloutuja ei koskaan ole sitä kyennyt analysoimaan, eikä selittämään.

21. minkähän tähden Vierailija

Käytitkö liian pieniä määriä? Veditkö sauhut liian lähellä nonin ottoa? Joitko kahvia nonin kanssa?

22. noniin Vierailija

Mikä tässä nonissa on annostelu? paljonko otetaan ja mihin aikaan päivästä, tyhjään vai täysnäiseen vatsaan?

23. kielenkääntäjä Vierailija

""Rahaa saa kulumaan kaikkeen turhaan mutta jos on kiistatonta näyttöä nonin hyvästä ...""

Jos terveyttä saisi purkista, niin toki sitä kannattaisi ostaa vähän kallimmallakin. Tuo ""kiistaton näyttö"" nonista vain loistaa poissaolollaan.

Tälläkin palstalla ensimmäiset kyselyt nonin ""terveysvaikutteisen elintarvikkeen"" (sellainen kun Benecolilla tai Evolus-tuotteilla on) statuksesta taidettiin tehdä jo 1990-luvun puolella. Silloin merkittäviä kaikki tieteen kriteerit täyttäviä tutkimuksia oli juuri valmistumassa seuraavan vuoden kuluessa.

Voisiko joku noniuskovainen kertoa meille taas, että ""merkittävät ja laajat"" tutkimukset, joiden perusteella nonia saisi myydä terveysväittämillä valmistuvat ensi vuonna, niinkuin ne ovat valmistuneet ""ensi vuonna"" jo viisi vuotta.

Noni on hedelmämehu jota saa painovastuulain alaisissa mainoksissa mainostaa vain ja ainoastaan hedelmämehuna. Sitä varten nonin pääasiallinen markkinointikanava on tällaiset sensuroimattomat nettipalstat, joilla kuka tahansa voi esittää mitä terveysväittämiä tahansa ilman mitään vastuuta.

24. Kielenkääntäjä Vierailija

""Humpuuki = huonoa itsetuntoa""

Tarkoitatko että mitä parempi itsetunto ihmisellä on sitä helpommin hän ottaa kritiikittömästi vastaan erilaisia mainosten tai vaikka uskonlahkojen väitteitä? Joskus itselleni jää epäselväksi onko nonin ympärillä tapahtuva toiminta enemmän uskontoa vai liiketoimintaa. Ehkä uskontoa yksille liiketoimintaa toisille.

25. Olli Lind Vierailija

Nonia otetaan aina tyhjään vatsaan. Kertoja päivässä voi olla yhdestä neljään.

Aluksi siihen saakka, kun tulokset ovat tulleet käytetään suurempaa annostusta. Yksi ohje on 1 kapseli tai 15 ml mehua 10 painokiloa kohden päivässä.

Sen jälkeen siirrytään ylläpitoannokseen, joka on luokkaa 1 kapseli tai 15ml mehua 25 kg kohden päivän aikana.

Olli

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari