Hae Anna.fi-sivustolta

NONI-keskustelu

Viestiketju osiossa 'Vaihtoehtoiset hoitomuodot' , käynnistäjänä Utelias, 08.09.2005.

1. Minulle Vierailija

Minulle tulee taas sellainen kuva, että oletko Sinä jollain lailla uskonnon uhri, vai miksi tunget uskontoasi paikkoihin, millä ei ole mitään tekemistä uskonnon kanssa. Kun on kyse puhtaasta ravinnosta, Sinä puhut uskonnosta. Niinpä tuo vakaumuksesi herättää aikamoisen mielenkiinnon siitä, mitä oletkaan jotunut kärsimään. Ehkä joskus saat siihen apua eikä tarvitse vetää mattoa toisten alta.

2. Silmänkääntäjä Vierailija

Voisiko tämä rietas kielenkääntäjä käyttäytä asiallisesti ja lakata nimittelemästä. On jokaisen oikeus käyttää mitä tahtojaan. Se ei kielenkääntäjälle kuulu piirunkaan vertaa. Jos tämä kielenkääntäjä osoittaisi, missä on tämä noniuskovaisten seurakunta, vai mistä uskosta Sinä höpiset ?

3. Ostaja Vierailija

Nyt on sitten ostettu ja ensimmäinen annos otettu. Nyt
    vain seuraamaan tulosta!!!PS.Jännäksi menee:::!

4. Ostaja Vierailija

Kun lukee että Noni on otettava 30 min ennen ateriaa tyhjään vatsaan , niin tarkoittaako se että ON SYÖTÄVÄ
    jotain 30 min.jälkeen?? Kiitos etukäteen. Eikö ole niin hyvä
    vaikutus jos syö esim neljä tuntia myöhemmin?

5. Olli Lind Vierailija

Syömisen ajankohdalla ei ole väliä. Tyhjään vatsaan on otettava. Minä olen koko ajan syönyt aamiaista 5-10 minuuttia nonin jälkeen eikä ole mitään ongelmia ollut. Ja ihan sama vaikka söisi vasta seuraavana päivänä.

Olli

6. Ostaja Vierailija

7. huomioi Vierailija

Kahvi ja tupakka ovat aineita, jotka vievät nonin vaikutuksesta puolet pois. Pitäisi olla puolen tunnin karenssi ennen ja jälkeen nonin oton, että saisit kaiken mahdollisen hyödyn.

8. Olli Lind Vierailija

Minä olen juonut kahvia 5 minuutin kuluttua nonin juomisesta koko tämän 7 vuotisen käytön aikana.

Hyvin on noni purrut kaikkiin mahdollisiin vaivoihin. Kahvi on sitäpaitsi nonin lähisukulainen ja kuuluvat samaan heimoon ""kahvikasvit"".

Olli

9. huomioi Vierailija

Tämän kahvi ja tupakka jutun olen kuullut jossain tilaisuudessa, jossa TNI:n johtajat se kertoivat, perustuen tutkimuksiin nonin käytöstä ja sitä olen itse noudattanut.

10. aloittako mitään noni-sotaa, koko noni on jo menneen taleven lumia kuten sitä ennen oli ternimaito

11. Entä Sinä Vierailija

Eihän täällä mitään sotaa ole, mutta oletko se Sinä, joka käyt sotimassa ?
    Noni ei ole eikä ternikään ole menneitten talvien lumia. Kumpikin toimii ja tosi tehokkaasti. Siinä missä nuo parempikuntoiset on nyt räkä nokassa punkan pohjalla olleet kuumeessa minä maiskuttelen terniä, kun tuntuu, että nyt se yrittää tulla kylään, se flunssavirus. Niin kas, kääntyipä takaisin.

Kumpikaan ei mene lumien mukana, vaan ovat edelleen sieltä tehokkaimmasta päästä, josko ihminen haluaa itseään hoitaa. Ei ole tullut vielä näiden veroisia. Ei edes rokotteen. aikoinaan sain rokotteita flunssia vastaan, ja flunssat tuli siitä huolimatta. Nyt en ole ottanut vuosiin rokotteita, ja noni, sekä terni toimii tehokkaammin kuin rokotteet, ei ole mitkään flunssat tarttuneet.

12. Hyvä aisapari! Vierailija

Miksi ei saisi kysellä ja vastata nonista?
    Noni on vielä monelle tulevaisuutta ja palvelee tehokkaasti suurta kauan käyttäneiden joukkoa yhä edelleen myös Suomessamme ja etenkin muualla!

Ei ternikään ole mihinkään kadonnut. Näinä päivinä flunssa riehuu lähimmäisissä. Se on yrittänyt minullekin, mutta terni-xylitoli on potkinut sen pellolle.

Miksi näistä pitäisi tulla riitelyä?!
    Eiköhän se eipäs - juupasaika ole ohi!

13. Voi voi Vierailija

Voi miten suuria säästöjä syntyisi näin aikoina, kun ihmiset ymmärtäisivät hoitaa näillä itseään. Nyt ollaan töistä poissa, itketään terkkarikeskuksen jonoissa, ja meusataan, kun saa jonottaa. Syödään antibioottia, ja antibioottien teho vaan heikkenee, koska bakteerien vastustuskyky vain kasvaa.

Ja kaikeksi kukkuraiseksi paljon syödän virusinfektioon antibiottia, johon sei ei edes mitenkään auta. Mutta entä ne haittavaikutukset, niilta halutaan sulkea silmät. Yksi myöhäisilta tuli valtavan hyvä lääkäripaneli ohjelma, jossa pohtivat tulevaisuuden suuria vaaroja, kun antibiootit eivät enää toimi, kun niitä on niin paljon käytetty väärin.

Tällaiset tavanomaisen flunssat ovat täysin tarpeettomia edes sairastaa, kun niitä vastaan on olemassa niin hyviä vastustusravinteita.

14. sorry vaan Vierailija

Nyt sinä kyllä erehdyt pahanpäiväisesti!

15. AP Vierailija

Hei taas!
    Nyt on sitten ruvettu ""juomaan"" Nonia, toinen päivä tänään.
    Yksi ongelma vain: saa juosta vessassa koko ajan!
    Yleensä minulla on kova vatsa, mutta nyt... Apua! Mitä teen?

16. Olli Lind Vierailija

Ne on näitä puhdistusoireita tai muita aloitusoireita. Vähennä määrää jopa 1 teelusikalliseen pari kertaa päivässä. Sitten parin viikon jälkeen ala nostaa annostusta vähitellen.

Olli

17. AP Vierailija

Kiitos- Tack- Thank yuo!!!

18. hyvä Vierailija

Erinomaista! Noni on alkanut toimimaan kehossasi. Näin monelle käy ja niille, joilla on kova vatsa, on noni oikea taivaan lahja. Moni on näin kertonut.

19. A=P Vierailija

Entäs muita puhdistusoireita? Tuntuu että kroppa kipeytyy
    entistä enemmän..
    Kuuluuko asiaan että ensi tulee huono olo ennen kuin rupeaa vaikuttamaan??
    Terv. ensikäyttäjä.

20. Olli Lind Vierailija

Nonin aloitusoireet eli puhdistusoireet ovat hyvin monipuolisia ja niitä on niin erilaisia kuin on ihmisiäkin.

Ensin asiat huononevat ennen kuin ne paranevat. Tämä pätee myös noniin.

Olli

21. papete Vierailija

Jos sinulla on fibro- tai joku muu reumatauti, aloita varovaisesti. Ota mehua vai yksi tl. päivässä muutaman päivän, senkin voit sekoittaa veteen, samoin myös, jos vatsa on herkkä. Lisää mehumäärää vähitellen ja muutaman päivän jaksoissa. Joka päivä pitäisi kuitenkin ottaa nonia. Tämä oli nyt nimenomaan Tahitian Nonin ohje. Muista nonituotteista en osaa sanoa.
    Kysy henkilöltä, joka tuotetta sinulle möi. Jos hän on fiksu, niin hänen pitäisi osata opastaa sinua.

22. Thunder in the east Vierailija

Tieteellinen todistusvoima on epämääräinen käsite.Lääkkeistä suuri osa on täysin tehottomia vaikka ovat ""tieteellisesti todistettu"" tehokkaiksi.Kyseistä käsitettä käytetään nykyään lähinnä saivarteluun.Onneksi sentään lääkäreillä ei ole enää samanlaista auktoriteettia kuin joskus ennen...

23. Tieteellinen Vierailija

Vähän väliähän näitä paljastuksia on tullut tieteellisistä tutkimuksista, että ovat väärennettyjä, ja puolitotuuksia. Totuuksia salailtu, että on saatu hyviltä näyttäviä tuloksia.

Eihän tästä ole montaakaan vuotta, kun näilläkin palstoilla naiset, jotka uskalsi jotain kysellä vaihdevuosiongelmiin, tulu turpiin että jytisi, koska oli tieteellisesti todistettu, että hormoonihoito ratkaisee kaiken ja on tieteellisesti todistettu, miten turvallista se on.

Sitten räjähtikin oikein atomipommi. Paljastettiin tieto, että koko naisten hormoonitutkimus piti keskeyttää koska se jo keskeneräisenä paljasti vakavia niin vakavia haittoja, ettei sitä edes kannata viedä loppuun.

Sen jälkeen ei ole vaihdevuosien hormoonihoidon ainuttakaan puolustuspuhetta näkynyt näillä palstoilla.
    Että sellaista se voi olla noiden tieteellisten todisteidenkin kanssa.

Vioxx lääkekin oli niin niin perusturvallinen kuin olla voi ja tieteellisesti oli todistettu. Heh. Ja muutamaa viikkoa ennen sen markkinoilta pois vetämistä vielä sairaalan polillakin siitä väitettiin, että paraiten siedettyjä lääkkeitä, ja turvallisimipia. Ja paskan marjat.

Sain jo heti alkuun niitä vaikeimpia haittavaikutuksia, ja sittemmin selvisi, että haittoja on ollut suurella joukolla tuttavapiirissä, jotka Vioxxiakin olivat saaneet.

Kuka ylipäätään pitää raportoi ja minne haittavaikutuksita, kun niitä on mutta ne eivät välity minnekkään, vai onko lääkärikunnan moraali niin alhaalla, ettei välitetä realistisuudesta ?

24. Kokemaani Vierailija

Aivan!!!

Olen joutunut aikanaan tiukkoihin tilanteisiin minua hoitaneiden lääkäreiden kanssa useista lääkkeistä.
    Otin kiltisti vastaan kaikki, mitä annettiin.
    Kroppani oli kuitenkin niin viisas, että reagoi voimallisesti näitä myrkkyjä vastaan.
    Minun oli pakko lopettaa, sillä lääkkeiden haittavaikutukset ylittivät mennen tullen varsinaisen vaivan.
    Olipa lääkäreiden vaikea uskoa ja varsinkin tunnustaa lääkkeiden sopimattomuus minulle.
    Leimauduin joukkoon ""hankalat potilaat""!!!

Yhäkin yrittävät särkyyn tuputtaa tulehduskipulääkkeitä. Viimeisin jota yritin käyttää, kun lääkäri sanoi lääkkeen sopivan 99%:lle ihmisistä, sisälsi astartaamia. Minun kroppani jälleen reagoi siihen voimallisesti. Näytän siis kuuluvan aina tuohon 1%:iin.

Onneksi tehokas puskaradio osui viestittämään vaihtoehdoista minullekin, täysin lääketieteen apuihin luottaneelle!!!
    Monenlaista olen KOKEILLUT.
    Laaja-alaisesti MINUUN vaikuttava NONI on ollut paras perusta palautuneelle ja yhä edelleen palutuvalle terveydelleni. Se on saanut ihmeitä aikaan!

Nykyäänkin tarvitsen silloin tällöin lääkäiapua. Kerron heille avoimesti, miten olen itseäni hoitanut. Pakkohan heidän on huomata minussa tapahtuneet positiiviset radikaalit muutokset. Moni on sanonut, että kyllä varmasti esim. nonilla on vaikutusta. ""Ymmärräthän, etten voi asemassani kuitenkaan suositella näitä tuotteita. Käytä toki vain edelleen...""

25. Suuttumusta Vierailija

Kyllä minuakin ihmetyttää, miten ihmiset vallan suuttuvat, jos heille kertoo vaihtoehdoista.

Olen itse vaikeaakin vaikeampi kipupotilas, johon ei lääketieteen kipukeinot, edes kipupiikit ole tuoneet apua. HUOM ! Minun tapauksessani lääketiede ei ole edes vähätellyt, vaan tausalla on sellaiset lääketieteellisesti todistettavat tekijät, ettei kukaan lääkäri ole vähätellyt kipujani, koska tiedetään, että tässä tilanteessa niitä on ja kovia.

Näitä kaltaisiani kipuihmisiä täällä palstoilla notkuu itkemässä vaikka kuinka. Mutta mutta, kun vaihtoehtoja on suunnaton määrä vielä jäljellä. Mikä on se vastavoima, joka estää heitä edes kokeilemasta ? Ja estää ymmärtämästä, että kokeilu kestää kuukausia, ennenkuin todellisuus selviää ? Eikö tämän päivän ihmisellä ole PITKÄJÄNTEISYYTTÄ ?

Olen nyt itse kivuton, mutta tila vaatii joka päivä aika vahvat luontaiset lisäravinnekeinot noni mukaan lukien. Yhtään päivää ei voi jäädä väliin. Jo ilta-annoksen väliin jäänti nostaa yöllä kovat kivut.

Säännöllisyys pitää kivut poissa. Mutta todellisuus näyttää useiden kohdalla olevan se, etteivät he todellisuudessakaan halua kivuistaan eroon, vaan suuttuvat silmittömästi, jos joutuvat valitustensa seurauksena kuulemaan jäljellä olevista vaihtoehdoista, joita kannattaisi ainakin edes kokeilla.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri