Nonih,papassa käyty eikä tuntunu missään..:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
No joo,kyl se vähän kirveli se rapsutus ja vuotoa tulee,mut ei mitään kipua..Mun jännitys katos ennen koetta siinä vaihees ku se lekuri kertoi tehneensä sitä tuhansia kertoja..Oli muutenkin tosi mukava,kertoi tarkkaan kaiken mitä tekee jne..Nyt ihan naurattaa et kuinka mä sitä panikoin.. :D

mulla kävi hassu juttu viime perjantaina kättärillä.multa ei ole koskaan otettu mun mielestä papaa,mutta mun papereissa lukee että on otettu viime syksynä ja puhdas oli.
Aloinkin miettii että onko ne samalla ottanut kun ottivat eri hiivaviljelyita,monella eri tikulla.Kaapivat oikein kohdun seinää ja sitten kodun suuta niillä,voiko se olla että ovat ottaneet sen koska tietoisesti en ole koskaan kyllä käynyt!

Niin joo ja vähänkö nolo..lääkäri kysyi synnytyksistä ja vastasin yksi,sitten kysyi et koska niin piti oikeen alkaa miettiä..Meinasin vastata -95 :laugh: Lopulta sain ulos 2005.. :D Oli vähän jännitystä ilmassa.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:
mulla kävi hassu juttu viime perjantaina kättärillä.multa ei ole koskaan otettu mun mielestä papaa,mutta mun papereissa lukee että on otettu viime syksynä ja puhdas oli.
Aloinkin miettii että onko ne samalla ottanut kun ottivat eri hiivaviljelyita,monella eri tikulla.Kaapivat oikein kohdun seinää ja sitten kodun suuta niillä,voiko se olla että ovat ottaneet sen koska tietoisesti en ole koskaan kyllä käynyt!

Juu voi olla,sitä ne juuri tekee siinä..Mäkin mietin jo et onkohan multa sittenkin kerran aikoinaan otettu,mut se vaan et vastaus pitäis tulla henk.koht.kirjeitse kotiin..

mää en oo koskaan tuntenut ennen,sen aikana tai ottamisen jälkeen mitään eikä koskaan ole tullu ees mitään vuotoja!nehän puulastalla vaan rapsuttaa kohdunsuun tienoolta joka muutenkin on melko tunnotonta aluetta!

Alkuperäinen kirjoittaja ädä:
mää en oo koskaan tuntenut ennen,sen aikana tai ottamisen jälkeen mitään eikä koskaan ole tullu ees mitään vuotoja!nehän puulastalla vaan rapsuttaa kohdunsuun tienoolta joka muutenkin on melko tunnotonta aluetta!

Samoin!

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Mä tuun papa-kokeesta tosi kipeeks :/ Kerran jouduin jopa tilaamaan taksin et pääsin terveyskeskuksesta kotiin kun en kyenny kivultani kävelemään.

Oho, miksi??
Mulla ei ole ikinä tuntunut miltään :o Mutta kaipa mun värkkini on kaikenlaiseen kaiveluun ajan myötä jo tottunutkin :D

Yhteistyössä