Noniin, auttakaan laiskaa ja aloittelevaa kestoilijaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laiskiainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laiskiainen

Vieras
Vauva syntymässä kuukauden päästä, pitäis varmaa tilata vaippoja valmiiksi.

MISTÄ tilaan? Paras nettikauppa/vaippamerkki siis :)?
MITÄ tilaan? Niitä all in oneja tahtoisin (olen laiska), mutta
MITÄ kokoa?
MONTAKO kappaletta näin alkuun?

*kiittää ja kumartaa*

No ensinnäkin, älä osta uusia ellei sulla ole takataskussa aidosti ylimääräistä rahaa tukku.

Kuten kertakäyttövaipoissa, myös kestovaipoissa on erilaisia ja mallisia vaippoja. Kaikki ei sovi kaikille. Olisi sääli ostaa isolla rahalla tukku uusia, sopimattomia vaippoja.

Kestovaippainfon foorumilta voit ostaa käytettyjä vaippoja.

AIO-vaipat ovat vissiin poikkeuksetta pul:leja joten niitä ei suositella rumpukuvattavan.

Itse hankin vauvalle alkuun muutaman NB-koon ja sitten S-kokoa. M-kokoon siirryimme jo kuitenkin noin 3 kk iässä, joskin kyllä esim Fuzzin s-kokokin vielä menee loistavasti. Eli kukaan ei oikein voi sanoa sitä vaipan kokoakaan, se pitää sovittaa.

Noin 20 vaippaa on mielestäni hyvä määrä. AIO-vaippoja tarvitsee tosin enemmän, sillä ne kuivuvat niin hitaasti.

kannattaa vaikka ostaa sisävaippoja ja niihin kuoret, sisävaipat voit kuivata rummussa ja kuoret kuivuu kyllä nopsaan narulla, näin minä olen tehnyt ja osan allinone vaipoistakin saa kuivata rummussa esim. jamtots plyyssipäällysteiset hamppuimulla, ja drybees:in aion vaipat olen itse kuivannut rummussa miedolla ja ei ole miksiskään käytössä mennyt =)
tsemppiä kestoiluun se on ihan kivaa kun siihen pääsee sisälle :heart:

Yhteistyössä