Noniin, mikä ysäribändi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Nimi on täydellisen hukassa, samoin biisit. :D Muistan vain, että mulla oli joku levy, kannessa oli valkoisella pohjalla joku kuva. Laulajina muistaakseni mies ja nainen, englanniksi lauloivat. Varmaan amerikkalainen bändi, olettaisin. Ja siis poppia. Muistelisin sekoittaneeni bändin nimen aina Ace of Baseen, joten nimi saattaa muistuttaa sitä. Tai sitten ei. :D Jos joku tästä hoksaa, niin 10 pistettä ja papukaijamerkki! Muistan kyllä bändin nimen heti kun sen kuulen, mutta nyt se ei vaan tuu mieleen.

[QUOTE="vieras";24196647]Nimi on täydellisen hukassa, samoin biisit. :D Muistan vain, että mulla oli joku levy, kannessa oli valkoisella pohjalla joku kuva. Laulajina muistaakseni mies ja nainen, englanniksi lauloivat. Varmaan amerikkalainen bändi, olettaisin. Ja siis poppia. Muistelisin sekoittaneeni bändin nimen aina Ace of Baseen, joten nimi saattaa muistuttaa sitä. Tai sitten ei. :D Jos joku tästä hoksaa, niin 10 pistettä ja papukaijamerkki! Muistan kyllä bändin nimen heti kun sen kuulen, mutta nyt se ei vaan tuu mieleen.[/QUOTE]

Ja siis tuo levy mikä mulla on, on luultavasti 90-luvun loppupuolelta.

Saanko hypätä tähän samaan ketjuun??
Eli mullakin on hukassa yksi ysäri bändi.. Eli muuta en siitä muista kun sen nimi oli yksi pitkähkö sana joka alkoi E kirjaimella, tyyliin Experience tai vastaava... Jos vaikka joku osaisi auttaa...

Yhteistyössä