nonni, tulihan se sieltä, jo sitä oli odotettukin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
nimittäin lapseni (3v) ensimmäinen kauppakohtaus :kieh: |O

hirveet jonot ja tää jää jupeen leluosastolle. sanoin sille että mitään EN osta ja PISTE ja siitäkös hepuli tuli, koska hän haluaa :kieh: :kieh: :kieh:
sanoin edelleen, että EI ja nyt mennään eteenpäin!
no, poika tulikin mun kanssa, mut sit kun olin kassajonossa, niin se lähti juokseen sinne leluhyllyille |O
huusin et tuu takas ja se kilju et en tuu ja heittäyty maahan huutaan.
pokkana maksoin ostokseni ja pakkasin ne ja lähdin kävelee pojan luo, niin tää juoksee karkuun :kieh: sain napattua sitä ranteesta kiinni ja kiskoin autoon, voi sitä paheksuvien katseiden määrää :kieh:

oltiin puhuttu et haetaan leffa kaupassakäynnin jälkeen ja tylysti autossa ilmotin, että me ei mitää leffaa haeta kun tollai käyttäydyt kaupassa ja taas lähti, hirvee huuto ja karjunta :kieh:

peeveli,meinas hermo mennä :saint:

joo meni varmaan ihan hienosti, mutta tuli kyllä ihan puun takaa, herra oli niin aurinkoinen aamusta siihen leluhyllyyn asti :xmas:
ja kun aina käyttäytyny tosi hyvin vaikka uhmaa pukannukin, mutta.... :D
tuli just sellanen fiilis et en mee sen kaa enää koskaan kauppaan. mua ei kiinnosta mitä muut ajattelee, mutta kyllä pisti vituttaa niiden rouvien ilmeet siin jonossa, yks jopa pudisteli päätään surkeen näkösenä kun lähdin roudaa poikaa ulos |O

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
joo meni varmaan ihan hienosti, mutta tuli kyllä ihan puun takaa, herra oli niin aurinkoinen aamusta siihen leluhyllyyn asti :xmas:
ja kun aina käyttäytyny tosi hyvin vaikka uhmaa pukannukin, mutta.... :D
tuli just sellanen fiilis et en mee sen kaa enää koskaan kauppaan, mua ei kiinnosta mitä muut ajattelee, mutta kyllä pisti vituttaa niiden rouvien ilmeet siin jonossa, yks jopa pudisteli päätään surkeen näkösenä kun lähdin roudaa poikaa ulos |O

Meillä neiti suurinpiirtein ton ikäsenä sai siepit maitohyllyllä ku ei sit otettu viittä maitoa vaan ainoastaan kolme :D

Meidän tän päivän kiukkukohtauksen järjesti Nti 4v9kk, kun lähdettiin lastentapahtumasta kotiin. Hänen olisi vielä pitänyt päästä onkimaan, jono oli moooonta metriä. Oltiinkin vasta oltu pomppulinnassa, pallomeressä, temppuradalla, kasvomaalauksessa, ostettu arvat ja kuunneltu Tohtori Orff ja herra "mikälie" konsertti... Oli tosi hieno fiilis kävellä autolle kiukkuava lapsi käsipuolessa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja mäntti:
Niinno en tiedä. Niin kuin ei enää mihinkään ympärillään tapahtuvaan saisi ottaa mitään kantaa.

justhan mä otin kantaa miten vituttaa sellanen mulkoilu, huokailu ja päänpudistelu tuntemattomilta ihmisiltä, vois vaikka hymyillä kannustavasti :kieh:

Niinno en tiedä. Niin kuin ei enää mihinkään ympärillään tapahtuvaan saisi ottaa mitään kantaa.

justhan mä otin kantaa miten vituttaa sellanen mulkoilu, huokailu ja päänpudistelu tuntemattomilta ihmisiltä, vois vaikka hymyillä kannustavasti :kieh:

Mä aikoinaan yhdelle isälle sanoin et mä voin tuoda sun kassit teidän autolle jotta voit rauhassa kantaa sen pikkuneitisi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:

Mä aikoinaan yhdelle isälle sanoin et mä voin tuoda sun kassit teidän autolle jotta voit rauhassa kantaa sen pikkuneitisi :D

tämä pisti naurattamaan!kuvittelen meidän ipanan käytöst niin on kaukana neitistä;)

Alkuperäinen kirjoittaja heh:

tämä pisti naurattamaan!kuvittelen meidän ipanan käytöst niin on kaukana neitistä;)

Se isä oli oikein tyytyväinen ja jutteli tytölleen et huomaaks sun kiukuttelu ei kiinnosta yhtään ketään ja kanto kainalossa huutavaa ja potkivaa otusta :)

Alkuperäinen kirjoittaja lyhyt pinnainen:
ai MEINAS mennä... mä oisin varmaan ympäri korvia vedelly ;)

kyllä mua kotimatkalla alko ihan todella korpeen se vikinä :kieh:

"mä haluuuuuuunnnnnn sen leffannnnnnn!!!!!! mä haluuunnnnnnn!!!! sä lupasitttttttttbbbyyyyyääääähhhhhäääiiiiittttiiiiiiiii
KUUUUULEEETKOOOO??!!!"

EN KUULE!

B)

Alkuperäinen kirjoittaja heh:

Se isä oli oikein tyytyväinen ja jutteli tytölleen et huomaaks sun kiukuttelu ei kiinnosta yhtään ketään ja kanto kainalossa huutavaa ja potkivaa otusta :)

Olihan se isä varmaan hyvin tyytyväinen kun KANNOIT SEN KASSIT!

Alkuperäinen kirjoittaja v:
miten te kerkeette kattelee mitä se ympäristö tekee kun pakkaatte kamoja tai juoksette ipanan perässä tai ylipäätään keskitytte siihen lapseen.

jos luit mun alotuksen, niin olin jo pakannut ostokseni ja nää katseet tuli siinä vaiheessa kun jouduin kiskoo sen raivoovan ipanan kassajonon ohi, ei voinu olla huomaamatta niitä huokailuita ynnämuita :xmas:

Ei siinä mulkoilla tarvitse, mutten kyllä uskaltas hirveen leveesti ruveta hymyilemäänkään.

Yhteistyössä