Nopeaa ja helppoa synttäritarjottavaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myy

Vieras
Juhliin tulee 8 lasta ja n. 14 aikuista.

Pitäs saada jotain helppoa/valmista aikaseks kun juhlien aikataulu muuttui aikasemmaksi eikä aikaa tekemiseen ole juurikaan.

Taitaa olla ihan tylsää ostaa kaikki valmiina (paits kakku)...

Lehtitaikinasta saa herkullisia viinereitä, kun leikkaa pieniä neliöitä (ei tarvi kaulita ) ja laittaa paistonkestävää marmeladia keskelle ja voitelee munalla tai minä laiskuuksissani pelkällä vedellä ja ripottelee raesokeria pinnalle. Samaten pakastealtaasta saa hyviä peruspullia lisäksi vain kermavaahtoa ja hilloa tarjolle.

itse teen välillä sellaista nopee torttuu, kun vieraita tupsahtaa ihan yllättäen. Eli kaupan valmis torttupohja. Päälle hiukan lettuhilloa. 2dl kermaa vatkataan johon lisästään n.100g maustamatonta tuorejuusto, n.reilu 1dl mustikoita ja yksi iso daim(silputtuna veitsellä) patukka. Sekoita mössö hyvin ja levitä torttupohjan päälle. Ja on hyvää.

Nakkikääröjä.Voitaikinan sisään prinssin nakki, vartaita johon tulee esim lihapullia, meloonia, juustoa.kurkkua, rypäleitä...tai sitten pistät kaikki kuppiin napostelupaloiksi., coctailpiirakoita sekä jäätelökakku

muffineja on helppo ja nopea tehdä. tai pellillinen jotain piirakkaa. entä jäätelö ja mansikat.
minä paistelen aina ulkona muurinpohjalettuja kun poika viettää synttäreitään elokuun alussa.
tai mies ne paistaa....

Yhteistyössä