NOPEIN PANO

  • Viestiketjun aloittaja Dick Tracy
  • Ensimmäinen viesti
Dick Tracy
Kuinka nopeesti olette päässeet asiaan. Eli tapaat otollisessa tilanteessa jonkun muun kuin vakio partnerisi(tai olet sinkku), niin kuin äkkiä kaikki tapahtui . Kerro tarina !
 
Anne
N.20min. Viime kesänä liftasin rekkamiehen kyytiin,oli tosi nami mies.Hän siirsi kätensä paljaille reisilleni ja kysyi ihan suoraan jos saisi pillua.Huoltoaseman takana otin ensin suihin ja se vatkasi pilluani ihanasti.Otin sitten kalun sisääni.Nussimme pari kertaa matkan aikana(helsinki-oulu)toisella kerralla sain ihanat pyllypanotkin nam,nam mikä mies.
 
Touho
Kerran Kallessa, liki 10 vuotta sitten. Katseemme kohtasivat narikkajonossa, jotakuinkin puhumatta otimme yhteisen taksin hänen luo. 5 (tai 50) minuuttia sen jälkeen jo naimme, ainakin hetken. Aamulla hänen tyttärensä pomppi mahallani.... Hyvät muistot siitä illasta (ja siitä alkukesästä)!!!
 
Totean vaan
Toivoisinpa, että yksi kaverini näkisi tämän kyselyn ja vastaisi. Siitä tulisi nimittäin ylittämätön rekka. En viitsi kuitenkaan kaverini puolesta ryhtyä stooria kertomaan.
 
noin 10 sekuntia
Kerran satamassa joku muija huuteli, että naikaa minua ja oli hame korvissa nojaten venettä vasten, tussu paljaana. Minä kävelin kavereiden kanssa satamassa samaan aikaan. No, kävelin suoraan kyrpä ojossa vakoon ja vetelin varvit. Jätkät paneskeli sitten minun jälkeen. Joko oli tarpeeks nopee pano....
 
--------
Junassa. Muutaman tunnin tuttavuuden jälkeen junan vessassa takaapäin ja paljaalla. Laukesin naisen selälle ja pakaroille eikä nesteitä edes pyyhitty/kuivattu. Vaatteet vain päälle ja jatkettiin matkaa...homma jatkui yön tunteina istumavaunussa suihinoton merkeissä. Kiva matka ja hyvä muisto!
 
seinän takaa
Viime uutena vuotena kipusin kerrostalon rappusia jossa asun hakemaan kuoharipulloa olin näet unohtanut sen kotiini. Naapuri oven edessä oli nainen vierailulle menossa mut ystävätär ei ollut tullut vielä kotiinsa. Ehdotin että tulis mun luokse vanttailemaan, tulihan hän. Avasin kuoharin, tarjosin hänelle ja kymmenen minuutin päästä olin jo nuolemassa hänen pimsaa. Meni toiset kymmenen minuuttia kun puhelin soi ja minä vielä naisen jalkojen välissä kielineni . Hän etsi puhelimen ja huohotti ystävättärelle kohta olevan tulossa, hän puhui totta:). Hän lähti ja minä jouduin jatkamaan käsin loppuun. Tammikuun lopulla postiluukustani tipahti käyntikortti jossa luki "hieman erikoinen tapa tarjoilla kuoharia, jäikö sitä jäljelle" , soitin hänelle.
 
minua vietiin
Tätä vuotta oli kulunut kymmenen minuuttia kun olin jo saanut piparia. Olin tavannut naisen tuntia ennen hotellin tanssilattialla jo silloin kiihkeissä tunnelmissa iloisella mielellä. Sieltä hotellihuoneeseen, sinne päästyämme suudeltiin himokkasti, nainen kaivoi vehkeeni esiin ja heitti pikkarit hameensa alta, valtavalla kiihkolla naimaan.
 

Yhteistyössä