V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tuore vaimo:Kiitos kommenteistanne! Yllättävän asiatonta porukkaa täällä näemmä myös liikkuu, kiitos niistä asiallisista vastauksista!
Olimme häämatkalla, siksi en ole aiemmin pystynyt vastaamaan, enkä todellakaan täällä roiku 24/7.
Kuten kerroin, olemme molemmat kokemattomia. Muutenkin vasta opettelemme puhumaan esimerkiksi seksuaalisuudesta, se kun on ollut kielletty puheenaihe molempien kodeissa.
Kiitos kysymästä, suihinotto meni kai ihan hyvin. Vähän etoi, mutta koitin unohtaa, mitä on suussani. Koitin tehdä ohjeittenne mukaan. Ei mieheni oleta minun olevan mikään seksipeto, tietenkään, halusin hänet vain yllättää ja hän kun ei itsekään oikein tiennyt, mitä minun pitäisi tehdä, muuta kuin ottaa "sen" suuhun.
Noin ylipäätään olemme sitä mieltä, että rakkaudessa on kaikki sallittua. Vastedes en täällä kysele neuvoja, koitan opetella yrityksen ja erehdyksen kautta itse.
Ja lopuksi, näin reilu viikkoa myöhemmin voin sanoa, että voin joskus jopa alkaa pitämään "siitä", mieheni ainakin tuntuu pitävän. Mietin, kun joku puhui mälleistä, että mitä ihmettä, ei me mälliä pureskella, mutta taisi tarkoittaa spermaa? Hän ei ole ejakuloinut suuhuni.
Tämä muuten ei ollut provo. Tällaisiakin ihmisiä vielä löytyy, jotka eivät ihan teineinä neitsyyttään menetä, vaan odottavat sitä oikeaa.
Alkuperäinen kirjoittaja :-(:Tuore vaimo!
älä välitä noista etovista kommenteista.
Hienoa että on vielä säädyllisiäkin ihmisiä tässä seksipainotteisessa maailmassa.
Hyvä että miehesikin on kokematon, niin voitte yhdessä mokata ja oppia. Seksi ei ole vakava asia. Kaikkein kivointahan se on rakastamansa tutun ja turvallisen ihmisen kanssa.
Oikein paljon rakkautta ja onnea elämäänne![]()