Nora Bathia löytyi kuolleena metsästä :(

Status
Viestiketju on suljettu.

Rinsessa-Ryysynen

Aktiivinen jäsen
09.05.2008
2 318
0
36
Tää ei ole varmaan enää mikään uusi uutinen täällä, vaikka en löytänytkään tuoreella haulla mitään.
Vierestä oli siis löytynyt tyhjä vodkapullo.
Oliskohan tyttö sammunut hankeen ja paleltunut kuoliaaksi :'(

Musta on ihan käsittämätöntä, että 14- vuotiaalla ollut litran viinapullo ja vieläpä koulussa! Eikä ole kuulemma edes mitenkään harvinaista.
Saako tuon ikäiset olla pois kotoa yötä, kun ei kai sitä humalassakaan voi kotiin tulla?!

Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:
Tää ei ole varmaan enää mikään uusi uutinen täällä, vaikka en löytänytkään tuoreella haulla mitään.

Musta on ihan käsittämätöntä, että 14- vuotiaalla ollut litran viinapullo ja vieläpä koulussa! Eikä ole kuulemma edes mitenkään harvinaista.
Saako tuon ikäiset olla pois kotoa yötä, kun ei kai sitä humalassakaan voi kotiin tulla?!

Puolen litran pullo.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:

Puolen litran pullo.

No litran tai puolen - onko sillä mitään merkitystä?

Olin juuri täyttänyt 15 vuotta ja liftasin kotoa 150 km päähän erääseen kaupunkiin jossa tunsin perheen jossa perheenjäsenillä oli mielenterveydellisiä ongelmia. Sain liftatessa eräältä pakukuskilta ( keski-ikäinen mies ) pullon virolaista vodkaa ilmaiseksi. Ei vaatinut siitä mitään. Sain perheessä vielä lääkkeitä perheen äidiltä.

Heräsin 2 päivän kuluttua sairaalassa puhekyvyttömänä. Poliisit olivat löytäneet minut pusikosta sattumalta. Olin hakattu ja mustelmilla. Järki ei oikein kulkenut pariin viikkoon ja olin sekaisin. Puhumaan pystyin parin päivän kuluttua.

Äitini melkein murtui. Minulla oli ollut poliisit perässä joka kaupungissa varmaan.

Nykyään minulla toinen oma lapsi tulossa ja siisti perhe, ei ongelmia, eikä sairauksia pään sisällä. Kukaanpa ei uskoisi millaisen nuoruuden elin, kun tuokin oli vain murto-osa koko kauheudesta.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä