nordean epossu ja etutili?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöllö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pöllö

Vieras
onko kellään käytössä tuota epossua?ollaan miehen kanssa otettu ne käyttöön ja samalla avattiin "säästötili"joka kulkee etutili-nimellä jonne ne eurot siirtyy aina ku kortilla maksaa ja summa ylittää sen 10 euroa.
no,nyt kun olen tilillä käynyt niin miten sieltä voi siirtää sinne sun "omalle" tillille sieltä etutililtä rahaa?en sitten mistään löydä sellasta kohtaa josta tämän pitäs onnistua?!ja sillon kun nämä epossut otettiin käyttöön ja sovimme pankissa et ne eurot sit siirtyy tänne meidän yhteiselle etutilille niin sieltä voi siirtää netinkin kautta kätevästi kerran kk haluamansa summan veloituksetta,mutta en sitten löydäkkään mitään sellasta kohtaa tilitiedoista?!varmaan hieman sekavasti selitetty mutta jos joku jotain tolkkua sai ja osais auttaa niin olisin kiitollinen :)
ja pankkiin on nyt turha soitella,ei ketään kiinni saa tähän aikaan viikonlopusta...ja kun tilanne se et tarvittas akuutisti sieltä siirtää mutta miten?
niin ja sen verran vielä et tilitiedoissa näkyy mun oma tili ja sit etutili ja molempien katteet mutta kun menee sellaseen kohtaan kun "siirto omalle tilille"niin ei näy kuin tämä oma tili eikä ollenkaan tätä etutiliä....Onkohan mulla jotku asetukset jotenki väärin?

no kun menen tunnuksilla omalle tilille niin heti ensimmäiseksi tulee näkyviin mun oma tili ja sen saldo ja sit alempana tämä etutili ja sen saldo ja sit näkyy vielä yhteissumma näillä tileillä.
ja kun menee tiliotteisiin,voi valita et kattooko omaa käyttötiliä vai etutiliä...minen oikeen bonjaa tätä nyt :(...

Jes!nyt toimii :).piti hieman selailla noita tilitietoja ja tallentaa yms...mutta nyt toimii!!ja sulle säästön:käväsehän omalla tilillä nordeassa ja valitset sieltä tilit ja sit viimeisessä otsikossa pitäs lukea et ePossu ja klikkaat sitä.löytyy infoa ja saa käyttöön vaikka heti ilman maksua,tosi kätevä tapa laittaa säästöön,huomaamatta kertyy säästöön,ihan kiva juttu :)!

Yhteistyössä