Normaali pimppi

  • Viestiketjun aloittaja Murehtiva emmi
  • Ensimmäinen viesti
Murehtiva emmi
Kertokaapa naiset ja miksei miehetkin, minkälainen on normaalipimppi ja minkälainen on isokokoinen pimppi. Haluaisin tietää, koska naisena minulla ei luonnollisestikaan ole kokemusta muiden naisien vastaavista ja haluaisin tietää, minkälaisena miehet näkevät omani. Mikä taas on liian löysä?
 
Kyllä
Voitte testata itsekin.
Jos omaa sormeanne pystytte puristamaan, niin silloin se on normaalin kokoinen.
Pimppi on aina nätti, toivottavasti myös omissa silmissänne.
Kun koskettelut ja katselut sekä eroottiset puheet kiinnostavat, niin olette normaali nainen.
Eritoten kaikenlainen kysely luo teistä kiinnostavan ihmisen kumppaninne silmissä.
 
minni
Onkohan muilla samoja ongelmia? Esim festareilla tai muuten kun on pakko ulkona virtsata, aina tuppaa kyykyssä roiskuaan maan pinnasta ylös pylly märäksi. Mökillä saunan nurkalla seisaaltaan taas roiskuu varpaille. En siis osaa siis rajoittaa suihkun painetta vaan pimpistä pissa pissa tulee sitä voimakkaammin mitä suurempi hätä on kysymyksessä. Pikakaveri lirittelee siististi ainakin minuutin rakkoaan tyhjäksi.
Pimpissäni taitaa olla vikaa.
 
Paljonko ikää ?
Onkohan muilla samoja ongelmia? Esim festareilla tai muuten kun on pakko ulkona virtsata, aina tuppaa kyykyssä roiskuaan maan pinnasta ylös pylly märäksi. Mökillä saunan nurkalla seisaaltaan taas roiskuu varpaille. En siis osaa siis rajoittaa suihkun painetta vaan pimpistä pissa pissa tulee sitä voimakkaammin mitä suurempi hätä on kysymyksessä. Pikakaveri lirittelee siististi ainakin minuutin rakkoaan tyhjäksi.
Pimpissäni taitaa olla vikaa.

Kun nuori nainen pissii hankeen, niin jää vain yksi iso reikä.
Kun taas vanha nainen pissiin hankeen, niin siihen jää monta monta pientä reikää ja reidet kastuu.
 
Viimeksi muokattu:
Nuori mutta ongelmia
Onkohan muilla samoja ongelmia? Esim festareilla tai muuten kun on pakko ulkona virtsata, aina tuppaa kyykyssä roiskuaan maan pinnasta ylös pylly märäksi. Mökillä saunan nurkalla seisaaltaan taas roiskuu varpaille. En siis osaa siis rajoittaa suihkun painetta vaan pimpistä pissa pissa tulee sitä voimakkaammin mitä suurempi hätä on kysymyksessä. Pikakaveri lirittelee siististi ainakin minuutin rakkoaan tyhjäksi.
Pimpissäni taitaa olla vikaa.
Mulla käy samoin. Asfaltille ei kannata kusaista vaan mieluummin esimerkiksi johonkin metsän mättääseen. Siitä se pissa ei pääse niin helposti roiskumaan takas ylös. Jos mättääseen pissaa, kannattaa pissata pimppa mahdollisimman lähellä maata, silloin roiskuu vähiten. Asfaltille tai hietikolle pissaaminen muutenkin sotkuista, kun kusi meinaa lähteä maasta valumaan kohti kenkiä. Inhoan ulkona pissaamista.
 
Viimeksi muokattu:
nuori nainen
Mulla käy samoin. Asfaltille ei kannata kusaista vaan mieluummin esimerkiksi johonkin metsän mättääseen. Siitä se pissa ei pääse niin helposti roiskumaan takas ylös. Jos mättääseen pissaa, kannattaa pissata pimppa mahdollisimman lähellä maata, silloin roiskuu vähiten. Asfaltille tai hietikolle pissaaminen muutenkin sotkuista, kun kusi meinaa lähteä maasta valumaan kohti kenkiä. Inhoan ulkona pissaamista.
kadehdin jätkiä, sepaluksen välistä peli nopeasti ulos ja lirauttaa vaan pensaan, puun juurelle tai johonkin aidan rakoon ja kusihätä on hoidettu. naiset voi kusasta ainoastaan uidessa veteen tai salaa uikkarien läpi rantahiekalla istuen.
festarit on todellinen ongelma, näkösuojattua pissapaikkkaa ihmisjoukossa saa hakea ja vessajonoissa kilometrien jonot.
 
Viimeksi muokattu:
Timppa
Toisaalta kusemisen helppous voi johtaa myös ongelmiin. Talvella pyörähti kulman takaa maija paikalle kun helpotin oloani Oulun rotuaarilla. Loppuravistelut jäi tekemättä, mutta ei auttanut. 20 euron sakot rapsahti kadulle kusemisesta. Polttelin siinä kustessa samalla jointtia, jonka myös jouduin viskaamaan pois poliisin läherstyessä. Eipä onneksi tullut lisäsakkoja marihuanasta kun eivät haistaneet mitään kummallista.
 
Pimpin ystävä
Onkohan muilla samoja ongelmia? Esim festareilla tai muuten kun on pakko ulkona virtsata, aina tuppaa kyykyssä roiskuaan maan pinnasta ylös pylly märäksi. Mökillä saunan nurkalla seisaaltaan taas roiskuu varpaille. En siis osaa siis rajoittaa suihkun painetta vaan pimpistä pissa pissa tulee sitä voimakkaammin mitä suurempi hätä on kysymyksessä. Pikakaveri lirittelee siististi ainakin minuutin rakkoaan tyhjäksi.
Pimpissäni taitaa olla vikaa.
Nainen minun makuuni.
 
Viimeksi muokattu:
Andero
Onkohan muilla samoja ongelmia? Esim festareilla tai muuten kun on pakko ulkona virtsata, aina tuppaa kyykyssä roiskuaan maan pinnasta ylös pylly märäksi. Mökillä saunan nurkalla seisaaltaan taas roiskuu varpaille. En siis osaa siis rajoittaa suihkun painetta vaan pimpistä pissa pissa tulee sitä voimakkaammin mitä suurempi hätä on kysymyksessä. Pikakaveri lirittelee siististi ainakin minuutin rakkoaan tyhjäksi.
Pimpissäni taitaa olla vikaa.
Olen huomannut ihan saman ilmiön naisten pissaamisessa, että jotkut sohottaa hirveellä paineella rakon tyhjäksi mutamassa sekunnissa, toiset taas laskettelee hitaasti ja hartaasti yli minuutinkin.
Jotkut taas suhauttaa sen alun pahimman hädän nopeasti kauas suunnaten ja sitten loppu hitaasti alaspäin.
Toinen minkä olen huomannut, niin monilla naisilla näyttää olevan värkki malliltaan sellainen, että iso osa pissasta valuu kankkuja pitkin alas sen suihkun lisäksi, kun toisilla se vehje taas avautuu niin että pissireikä paistaa avoimena ja sieltä tulee suora terävä suihku ilman "sivuosumia" maahan.
Festareilla ja muissa vessattomissa massatapahtumissa tilannetta pääsee kivasti seuraamaan ja mieltään tällaisilla asioilla vaivaamaan. :)
 
Viimeksi muokattu:
Kaitola
Menneenä kesänä olikin kyllä aika paljon festareita, joissa pissaavia naisia pääsi näkemään!
Olen huomannut saman kuin edellinenkin, että joillain tosiaan se pissaaminen ei ole mitenkään helppo suoritus, vaan se valuu miten sattuu ja toisilla taas se on sellainen pikainen ruikkasu ja bilettäminen jatkuu.
 
pillufani
Minun naisystäväni muutaman vuoden takaa ei ujostellut ulkona pissatessa. Esimerkiksi kun olimme ulkosaunaan saunomaan menossa hänellä on tapana pissiä nurmikolle. Kääntyi niin että varmasti näkisin kun suihku lentää pesästä. Kyykyssä hän levittää jalat vee-asenttoon ja työntää pimppiä ulospäin jolloin kusi lentää puolen metrin kaaressa nojaten toisella kädellä takaa maahan. Upee näkymä kun pimppi avattuna suihku lentää. Tiesi minun tykkäävän näkymistä, kukapa ei !
 
vierailija
Onkohan muilla samoja ongelmia? Esim festareilla tai muuten kun on pakko ulkona virtsata, aina tuppaa kyykyssä roiskuaan maan pinnasta ylös pylly märäksi. Mökillä saunan nurkalla seisaaltaan taas roiskuu varpaille. En siis osaa siis rajoittaa suihkun painetta vaan pimpistä pissa pissa tulee sitä voimakkaammin mitä suurempi hätä on kysymyksessä. Pikakaveri lirittelee siististi ainakin minuutin rakkoaan tyhjäksi.
Pimpissäni taitaa olla vikaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kroko
Onkohan muilla samoja ongelmia? Esim festareilla tai muuten kun on pakko ulkona virtsata, aina tuppaa kyykyssä roiskuaan maan pinnasta ylös pylly märäksi. Mökillä saunan nurkalla seisaaltaan taas roiskuu varpaille. En siis osaa siis rajoittaa suihkun painetta vaan pimpistä pissa pissa tulee sitä voimakkaammin mitä suurempi hätä on kysymyksessä. Pikakaveri lirittelee siististi ainakin minuutin rakkoaan tyhjäksi.
Pimpissäni taitaa olla vikaa.
Sulla on hyvä pimppi juuri mun makuun
 
Viimeksi muokattu:
Kroko
kadehdin jätkiä, sepaluksen välistä peli nopeasti ulos ja lirauttaa vaan pensaan, puun juurelle tai johonkin aidan rakoon ja kusihätä on hoidettu. naiset voi kusasta ainoastaan uidessa veteen tai salaa uikkarien läpi rantahiekalla istuen.
festarit on todellinen ongelma, näkösuojattua pissapaikkkaa ihmisjoukossa saa hakea ja vessajonoissa kilometrien jonot.
Mä kadehdin naisia. mä haluun pillun. Hame päälle vaa ja antaa pissan tulla seisten.
 
Viimeksi muokattu:
Kroko
Minun naisystäväni muutaman vuoden takaa ei ujostellut ulkona pissatessa. Esimerkiksi kun olimme ulkosaunaan saunomaan menossa hänellä on tapana pissiä nurmikolle. Kääntyi niin että varmasti näkisin kun suihku lentää pesästä. Kyykyssä hän levittää jalat vee-asenttoon ja työntää pimppiä ulospäin jolloin kusi lentää puolen metrin kaaressa nojaten toisella kädellä takaa maahan. Upee näkymä kun pimppi avattuna suihku lentää. Tiesi minun tykkäävän näkymistä, kukapa ei !
Tykkäisin minäkin
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Mulla käy samoin. Asfaltille ei kannata kusaista vaan mieluummin esimerkiksi johonkin metsän mättääseen. Siitä se pissa ei pääse niin helposti roiskumaan takas ylös. Jos mättääseen pissaa, kannattaa pissata pimppa mahdollisimman lähellä maata, silloin roiskuu vähiten. Asfaltille tai hietikolle pissaaminen muutenkin sotkuista, kun kusi meinaa lähteä maasta valumaan kohti kenkiä. Inhoan ulkona pissaamista.
Itse en. käytän kumisia flipflop-sandaaleita ilman sukkia, sekä hametta. näin voin pissiä vaikka seisten, eikä reisille roiskuminen haittaa. todettu hyväksi mm. kun pissahätä yllättää kassajonossa. siinä voi vaan hiljakseen päästellä lattialle,
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä