Mä oon ollut viikonlopun levossa kun alkaa tulla supistuksia liikkuessa. Tänään aamulla oli sitten ihan "pökkelö" olo eli nilkat ja ranteet varsinkin tuntuu kankeilta, jonkin verran näkyykin turvotusta jaloissa ja käsissä. Olen lepäillyt koko päivän mutta ohi ei mene, nytkin hankala kirjottaa kun kädet on ihan kankeet. Mulla oli viime viikolla lääkärineuvola, kohdunsuu hyvin kiinni ja vauva liikkuu hyvin. Mutta vähän proteiinit plussalla, verenpaineet taas tosi hyvät. Päätä on särkenyt jo pari viikkoa, ja supistelu vaivaa. Lääkäri arveli päänsäryn johtuvan niskoista tms. Tänään on ollu sellasia jonkinlaisia valoilmiöitä/näköharhoja pari kertaa, kun on sellanen heikko olo ja päätä särkee.
Huomiseksi vasta sain neuvolalääkärille uuden ajan puolille päivin. Voiko raskausmyrkytys olla kyseessä vaikka ei ollut ainakaan viikko sitten verenpaineet koholla? Oon nyt rv. 31 tasan.
Huomiseksi vasta sain neuvolalääkärille uuden ajan puolille päivin. Voiko raskausmyrkytys olla kyseessä vaikka ei ollut ainakaan viikko sitten verenpaineet koholla? Oon nyt rv. 31 tasan.