normaalipainoisen laihduttaminen. kokeneet vinkkejä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
monet nyt on sitämieltä ettei normaalialueella tarvi/saa laihduttaa.
minä kumminkin tahdon olla pienikokoinen.
painan nyt 59kg ja tahtoisin pudottaa 5kg painoa.
laihtuminen tuppaa oleen kovin hidasta,enkä tiedä miten edetä. olisko kellään hyviä neuvoja? ruokavalio on kunnossa,noudatan vhh ruokavalioo mutta en lian tiukasti. liikun,harrastan spinningiä. myös lihaskuntoo.
bmi on nyt 22,5 vaikkei sillä mitään väliä varmaan olekaan,kun on lihastakin kerenny kehittyyn.

Eipä tohon pysty paljon enää neuvoja antamaan, jos ruokavalio on kunnossa ja liikut lisäksi. Se paino ei tosin välttämättä edes laske, kun lihasta tulee, mutta tietenkin kiinteydyt kuitenkin. Itse laihdutin myös normaalipainoisena ja hidastahan se oli, mutta tavoitteeseen pääsin =) Söin vain viikolla tosi vähän ja viikonloppuisin sitten herkuttelin urakalla. Terveellistä :ashamed:

mä haluun läskiä pois =)
mulla ei oo mahassa eikä yläkropassa ylimääräistä yhtään mutta pepusta reisiin sitä sitten löytyykin.
en mitenkään epäsuhdalta kumminkaan näytä kun perse ei yli metriä sentään ole,mutta ois se kiva jos sais huijattua toi 5kg lähteen alakropasta..mahdotonta,tiedän.
treenatakkaan en kovasti tahdo yläkroppaa kun pidän sirosta ei liian treenatusta vartalosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirjanpitoon:
Eipä tohon pysty paljon enää neuvoja antamaan, jos ruokavalio on kunnossa ja liikut lisäksi. Se paino ei tosin välttämättä edes laske, kun lihasta tulee, mutta tietenkin kiinteydyt kuitenkin. Itse laihdutin myös normaalipainoisena ja hidastahan se oli, mutta tavoitteeseen pääsin =) Söin vain viikolla tosi vähän ja viikonloppuisin sitten herkuttelin urakalla. Terveellistä :ashamed:

ei vaa'an tarvi näyttääkkään sitä pudotusta,mulle riittäis jos mahuisin kokoo pienempiin housuihin,sitten se n.5kg ois lähteny =) mullois tavotehousutkin odottomassa.. säälittävää =/

pitää vissiin ruveta treenaan oikein tosissaan? lähteekö sillä rasvat?
osaisitteko sanoa kuinkakauan menee salilla n.5kg rasvan polttamiseen?
oon nyt treenannut mutta en tosissani. pitäny vaan yllä jonkinmoista lihaskuntoo. ennen lapsia kävin salilla tosissani,mutta siitä onkin aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirjanpitoon:

ei vaa'an tarvi näyttääkkään sitä pudotusta,mulle riittäis jos mahuisin kokoo pienempiin housuihin,sitten se n.5kg ois lähteny =) mullois tavotehousutkin odottomassa.. säälittävää =/

Ei ole säälittävää =) Ei kai auta muu kuin jaksaa odottaa tuloksia. Juoksu varmaan kiinteytttäis juurikin reisiä ja pepaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä haluun läskiä pois =)
mulla ei oo mahassa eikä yläkropassa ylimääräistä yhtään mutta pepusta reisiin sitä sitten löytyykin.
en mitenkään epäsuhdalta kumminkaan näytä kun perse ei yli metriä sentään ole,mutta ois se kiva jos sais huijattua toi 5kg lähteen alakropasta..mahdotonta,tiedän.
treenatakkaan en kovasti tahdo yläkroppaa kun pidän sirosta ei liian treenatusta vartalosta.

Ja mulla nuo läskit on just toistenpäin. Lattapylly, tikkujalka ja ISO vatsa

Kiinteytys on se avainasia sun tilanteessa, ei laihdutus. Normaalipainoisena ei kannata lähtee laihduttamaan tai muutenkaan tuijottaa vaakaa. Peili ja mittanauha on parempi mittari. Salille mars, ja ota asiantuntija tekemään ohjelma niin saat haluttua tulosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Lasketko kilojoulet (kalorit)? Se ei käynyt tuosta avausviestistä ilmi.

kalorit ei mene yli 1500 pääsääntöisesti siinä 1200kcal
ja kyllä sitä sitten on varmaan paras mennä salille laihtuun ja kasvattaan lihasta.
toivon vaan et pienenen vaiks lihasta tuleekin,koska mä haluan olla pienikokoinen.

Tosi alhainen kalorikulutus, jos kerran liikutkin. Tuolla määrällä ei oikein pysty syömään terveellisesti. Ehkä herkuttelulla saat sitten ne ylimääräiset kalorit ja sen vuoksi paino junnaa. Koita yksi viikko ilman mitään hyvää ja liikut 6 päivänä viikossa. Esim. juokset tunnin ja siihen sali päälle(riittää puoli tuntiakin).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tosi alhainen kalorikulutus, jos kerran liikutkin. Tuolla määrällä ei oikein pysty syömään terveellisesti. Ehkä herkuttelulla saat sitten ne ylimääräiset kalorit ja sen vuoksi paino junnaa. Koita yksi viikko ilman mitään hyvää ja liikut 6 päivänä viikossa. Esim. juokset tunnin ja siihen sali päälle(riittää puoli tuntiakin).

mä en syö herkkuja kun harvoin.
kun on spinning niin syön enemmän. en jaksas muuten polkee.
mä en voi syödä paljoa..öök.

Yhteistyössä