Hae Anna.fi-sivustolta

Nostaisko joku mulle kortin?

Viestiketju osiossa 'Ennustukset' , käynnistäjänä lonelyhea9t, 13.03.2018.

1. lonelyhea9t Vierailija

Ankeaan elämään piristystä kaipaan...onko mitään hyvää/kivaa näkyvissä? Olen surullinen ja yksinäinen..

2. Ylösnosto... Vierailija

3. vierailija111 Vierailija

Hei,

Sinun ympärilläsi huokuu harmaa, väsynyt ja surullinen energia. Kuten sanoit itse, olet yksinäinen. Sydämesi on raskas ja omalla tavallaan särkynyt. Tästä huolimatta, olet vahva ja haluat uskoa parempaan huomiseen. Sinussa on se voima ja luonteen lujuus, mikä saa sinut päivästä toiseen jaksamaan ja pyrkimään näkemään sinisen taivaan ja auringonpaisteen ulkona. Tämä vahvuus auttaa sinua myös nyt, vaikka paikka paikoin olet uupunut. Et kuitenkaan ole luovuttamassa.

Enkeleiltä tulee sinulle viesti, että tämän elämäntilanteen tarkoitus on auttaa sinua hyväksymään ja rakastamaan itseäsi ja saada sinut ymmärtämään, että sinäkin ansaitset hyvää ja onnellisuutta elämääsi. Kuuntele ja hiljenny ja löydä iloa pienistäkin hetkistä. Niiden avulla huomaat, että sinun ei tarvitse vain ahertaa ja väkisin kulkea eteenpäin. Voit välillä päättä ottaa hieman kevyemmin. Surustakin voi ottaa taukoa, sinun ei tarvitse velloa pahassa olossa. Sinäkin voit iloita. Mielellä on kummallinen tapa aiheuttaa esteitä ja vastoinkäymisiä vaikka niitä ei oikeasti siellä olekaan..suurin ja haastavin este on se joka katsoo sinua peilistä. Vedät puoleesi sitä energiaa, mihin keskityt. Muista, kaikki on väliaikaista..niin ne harmaatkin pilvet.

Näen kuitenkin, että jotain piristystä on tulossa elämääsi. Katseesi ja huomiosi kiinnittyy uuteen ihmiseen joka herättää kiinnostuksen ja saa hymyn kasvoillesi. Tämä ihminen on vaatimaton luonne jolla on kaikki erittäin kohdillaan elämässään. Tämä ihminen se osaa heittäytyä ja samalla nauttia jokaisesta hetkestä.

Kaikkea hyvää sinulle <3

4. lonelyhea9t Vierailija

Kiitos paljon vastauksesta ja asia on juuri näin kun sanot, tämä harmaa jakso on vaan ollut kauhean pitkä eikä valoa oikeastaan ole näkyvissä...mulla olisi kyllä parempaakin tekemistä kuin murehtiminen, mutta kun on paljon huolia..toivon kyllä ystävää,yksikin riittää kuhan on vain hyvä..Kiitos sinulle <3

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri