Nostalgiset lelut omasta lapsuudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vilda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vilda

Jäsen
12.09.2010
41
0
6
Onko teillä mitään leluja tai lelusarjoja, jotka tuovat ihania muistoja omasta lapsuudesta? =) Tuli mieleen kysyä kun törmäsin Stockalla Sylvanian Families-eläimiin... Oi ja voi. :heart: :ashamed: Tietysti myös My Little Pony oli kova juttu. Näitä oon muistellut lämmöllä, vaikka pienenä enimmäkseen leikin poikien kanssa ja rymysin metsiköissä.

Mä olin 70-luvulla pieni lapsi, ja jossain netissä oli sivu, missä oli muutamia leluja joita mullakin oli. Vauva-nukke, punavalkoinen nalle, punainen kiikkutuoli, barbie..

[QUOTE="juu";22042099]Mä olin 70-luvulla pieni lapsi, ja jossain netissä oli sivu, missä oli muutamia leluja joita mullakin oli. Vauva-nukke, punavalkoinen nalle, punainen kiikkutuoli, barbie..[/QUOTE]

Niin ja minäkin mieluiten leikin pikkuautoilla ja legoilla serkkujen kanssa.

Ne Little pet shop-lelut. eivät kumminkaan ole niitä samoja rumiluksia mitä nykyään myydään. Sitten sellaisen keräilykoiran sai 8mk:lla, etukäteen ei tiennyt mikä koira paketista tulee.

Belville-legot, erityisesti kaikki hevosjutut. Mulla oli kaikki Belville-tallit. Ja muutenkin mahtava leikkihevoskokoelma.

Erityisen rakas oli Uninalle, nyt voisi jo sanoa että se on aika ruma oikeastaan. Jonkun kumman eläimen muotoon ommeltu paremminkin tyyny joka oli täytetty. Muutimme ja se löytyi ullakolta edellisten asukkaiden jäljiltä. Muistan vieläkin että sen syntymäpäivä oli syyskuussa, koska silloin sen sain, joskus 80-luvun lopulla.

[QUOTE="vieras";22042108]Oli! Semmoset pimees hohtavat madot ja smurffifiguurit oli pop![/QUOTE]

AAA_00_GloFriends.jpg

wbxqopboklmh.jpg

Yhteistyössä