Hae Anna.fi-sivustolta

nostatetaan fiilistä

Viestiketju osiossa 'Turkki' , käynnistäjänä palelevainen, vielä, 14.05.2007.

1. Kaikki 2.6. Turkkiin matkaavat "käsi ylös" =0)

Pian se koittaa ja tää saakelin paleleminen loppuu.
    Ei haittaa toisten ruikutukset täällä palstalla ja pienet pommit perillä. Mikään ei laske fiilistä, mitä lähemmäs lähtöpäivä tulee. Eikö vaan?

2. Totte Vierailija

Saako nekin nostaa käen ylös, jotka
    lähtee 5.6. Marmarikseen, ku on se
    niin ihanata!!!????

3. minä myös Vierailija

saatikka ne,jotka lähtevät huomenna aikaisin aamulla-jippii!!!!!!

4. kaikki vaan Vierailija

Pääasia on, että nostatetaan fiilistä!!! Täällä Turkki palstoilla roikkuu niin paljon sellaisia negatiivisia tekstejä, että nyt kun aihetta on niin tuuletellaan =0)

Laitetaan kunnon aalto päälle ja hameenhelmat heilumaan!!

Kaikille oikein lämmintä ja aurinkoista matkaa ihanaan Turkkiin. Hyvän ruuan, juoman, musiikin ja ihanien ihmisten maahan. Täältä tullaan ihan pian =0)))

5. hameenhelmat Vierailija

Mahtavan mukavaa ja ihanaa lomaa teille jotka nyt lähdette:) mä lähden kesäkuun 12 päivä pariks viikkoo:)..mitäpä noista negatiivisistä jutuista välittämään, kateellisten panettelua:)

6. on kateellinen Vierailija

Turkkiin menijöille..Ja jos ette ole olleet lähellä pommiräjähdystä,ei kannata laskea leikkiä pikkupommeista.Se on samanlainen kokemus kuin maanjäristys,et unohda koskaan.

Jalkoihin jää molemmista ikituntemus "maan katoamisesta alta".Pelosta nyt puhumattakaan.

7. Kreikka Vierailija

Turkki olisi kyllä ihan mukava paikka, jos siellä ei olisi turkkilaisia...

8. The Manny Vierailija

Pitäiskö sinun mielestäsi kaikkien muidenkin olla yhtä ennakkoluuloisia ja ahdasmielisiä kuin itse olet? Annoitkos taas fiksun kuvan itsestäsi ja kaltaisistasi? Potkiiko arki?

9. Kreikka Vierailija

Ennakkoluulosta ei ole kyse, olen kyllä käynyt po. maassa neljä kertaa, mutta kun vertaa sivistyskansaa ja valloittajakansaa niin siinä on eroa.

10. kaikkien Vierailija

olla yhtä ahdasmielisiä kuin sinä? Kestä vaan vastakkaisetkin mielipiteet, niin muutkin joutuvat kestämään.Ei kannata mennä tolaltaan ja käydä haukkua räksyttämään,se oli vain mielipide.

Kirjoituksesi kertoo kyllä paljon sinusta.

11. oli siis Vierailija

12. ollirello Vierailija

Eikös tuon voisi tarkoittaa yhtälailla myös ahdasmieliselle "Kreikka" nickille?

13. huitoja Vierailija

Tämä on siis nickille "Kreikka"

14. kuules, Vierailija

tietänet,että mielipide on eri asia kuin päälle hyökkääminen.

Turkki-intoilijat eivät voi sietää arvosteluja,siksi menettävät malttinsa.Kertoo paljon heistä ihmisinä.Varsinaista suvaitsemattomuutta.

Minulle on ihan sama,pitääkö joku esim.Kreikasta,jonne pian matkaamme.Ei tosiaan järkyttäisi elämääni,enkä siitä täällä riehuisi.

15. Kreikka Vierailija

ei nähdäkseni ole ollut yhtään tolaltaan eikä haukkua räksyttänyt.

16. KreikkaTurkki Vierailija

Sehän se just tuli tänne räksyttämään ja arvostelemaan Turkkia/Turkkilaisia..

Ei ne kaikki enkeleitä ole siellä Kreikassakaan vaikka jotkut näyttävät sinisilmäisesti niin luulevankin. Itseasiassa olen itse käynyt Kreikassa 3 kertaa ((Parga, Lefkas, Rethymnon ja 1½ kk päästä taas Kreetalle), Turkissa vain kaksi kertaa (Alanya). Silti ei tulisi mieleenkään tulla Turkkifoorumille aukomaan päätäni sen enempää kuin Kreikkafoorumillekaan. Miksi täällä on niin paljon yksisilmäisiä tiukkapipoja?

17. sanoi, Vierailija

että kreikkalaiset ovat enkeleitä?Puhut ihan puutaheinää etkä ymmärrä lukemaasi,saati sitä,mitä itse suollat suustasi.

18. vastaaja Vierailija

Kestä vaan vastakkaisetkin mielipiteet, niin muutkin joutuvat kestämään.Ei kannata mennä tolaltaan ja käydä haukkua räksyttämään,se oli vain mielipide.

Kirjoituksesi kertoo kyllä paljon sinusta.

19. itsetuntoinen Vierailija

Etkö malttanut olla haastamatta riitaa? Tuliko parempi mieli, helpottiko???

Muista Kreikka, että sinunkin on kestettävä kritiikkiä jos itsekin olet noin kärkäs arvostelemaan muita. Annoit ukävän kuvan itsestäsi ja kaltaisistasi. Onneksi edes kaikki kreikkafanit eivät ole tuolla tasolla.

20. Mr.Mr. Vierailija

Käyhän Kreikka se peruskoulu loppuun niin opit, että välimerkkien jälkeen tulee aina välilyönti. Se on ihan perusasioita.

21. on pelkkä Vierailija

hehkutuspalsta,ei mielipidesivu. Täällä ymmärretään luettua miten halutaan ja väritetään loput. Ajatella,joku ottaa riidan haastamisena sen,että kaikki eivät pidäkään Turkista/turkkilaisista. Kyllä on pinna tiukalla...

Laittakaa nyt ihmeessä verkkarit ja muut asiaankuuluvat alusasut yllenne,Suomi-lippis päähän ja rellukkamaha kohti Helsinki-Vantaata ja Turkkia,tunnutte olevan loman loman tarpeessa,Turkki-fanit.

Viikon,parin päästä huomaatte,ettei tämän palstan takia kannata nostaa verenpainetta tappiin asti.

Pilkunviilaaminen ei saa ketään pois perusjutusta eli hermoheikoista suomipulleroista,jotka vain täällä uskaltavat avata suunsa, muuten hyllyvät ohitse harmaine hiirinä katse ojanpenkassa.

22. hmmmm... Vierailija

Helpottiko "Kreikka"???
    :)

23. miksi Vierailija

epämiellyttävät kommentit Turkista saavat aikaan tällaisen myrskyn? On vähintäänkin rajoittunut,jos ajattelee, että muiden on pidettävä siitä mistä itse pitää.

Tuon tyyppisellä asenteella on saatu paljon pahaa aikaan kautta maailman sivu..

24. tuota ei Vierailija

kirjoittanut Kreikka,vaan pommeista mielipiteensä sanonut.Joten ei liian hätäisiä johtopäätöksiä,Kreikka käyttänee omaa "nimeään" täällä.Emme ole yksi ja sama.Mutta täällähän luetaan sitä mitä halutaan jne.

25. sivullinennnnn Vierailija

Helpottiko "Kreikka"???
    :)

No varmasti on helpottanut. Miksi muuten olisi tullut palstalle? Huvittavia nämä "kreikkalaiset", mollaavat Turkkia, mutta eivät erossa malta pysyä. Kaikki siihen liittyvä on heistä kovin kiinnostavaa.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri