P
Paniikissa..
Vieras
Pakko itsekin kirjoittaa tänne...tein pari päivää sitten positiivisen testin, ei ollut ehkäisyä käytössä ollenkaan, oli eka kerta ilman ehkäisyä..kaikilla suvun naisilla ollut vaikeuksia tulla raskaaksi ja mä tulin ekasta kerrasta ilman ehkäisyä..joo ei tartte kenenkään aukoa päätä tästä hyvin tiedän ettei siihen tarvita kuin yks kerta.. No oon ollu jo kuitenkin pidempään sillä kannalla että haluaisin lapsen ja perheen,,ollaan oltu jo 7 vuotta avomiehen kanssa yhdessä.. Molemmilla työt tosin toinen nyt lomautettuna mutta en pelkää kuitenkaan taloudellista pärjäämistä,, vaan ajatukset on nyt kuitenkin sekaisin.. Pelkään aviomiehen reaktio ja ajatuksia,hän tietää kyllä mutta ei halua sanoa mielipidettään etten toimi sen mukaisesti..en kuitenkaan haluaisi pilata hänenkään elämää..tuntuu ettei mikään ole hyvä vaihtoehto ..itse olen toisaalta aborttia vastaan kun ei ole kunnollista syytä...ollaan jo +25v..lisäksi mies syyllistää minua siitä jollain asteella että olen nyt halunnut raskaaksi ja asiasta ei ole paljoa puhuttu ennakkoon eikä ole suunniteltu!!vaikka en minä yksin ilman ehkäisyä hommaile,tuntuu epäreilulta tommoset syytökset! kun kuitenkin mietin et oonko ihan paskiainen js holtiton vaikka en mä tähän ole ketään pakottanut,mies ei kuitenkaan ottanut asiaa puheeksi ees vielä silloin kun jälkiehkäisyn olisi voinut ottaa ???tuntuu että pää leviää eikä ole kellekään kelalle puhua joka ois puolueeton tässä asiassa... Onko kellään vastaavaa? Toivoisin jotain rohkaisevia kommentteja,tuntuu että on ihan jumissa tän kanssa ..