nouseeko hcg-arvo heti hedelmöittymisen jälkeen vai vasta kiinnittymisen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukkaro
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kukkaro

Vieras
Eli onko hcg arvo noussut 4 päivää ovulaation jälkeen jos hedelmöittyminen on tapahtunut?
Vai alkaako se vasta nousta kiinnittymisen jälkeen?
Eli jos nyt dpo 4-5 menen verikokeeseen niin näkyykö hcg:n nousu jos on hedelmöitys tapahtunut?

Ei näy noin aikaisin. Alkio kiinnittyy noin viikon kuluttua hedelmöityksestä ja sen jälkeen alkaa erttyä istukkahormonia. Mulla näytti testi plussaa 12 päivää oviksen jälkeen, tosin aiemmin en edes kokeillut. En kovin aikasin haluaisi edes tietää koska aika paljon on ns. kemiallisia raskauksia.

[QUOTE="vieras";26246409]Miksi olisit verikokeeseen menossa? Mikset voi odottaa vielä viikkoa,jolloin (dpo11 aikaan) mahdollinen raskaus näkyis testissäkin?[/QUOTE]
Mietippä sitä! Miksi lähes kaikki tekee raskaustestin ennen "suositusta" eli ennen kuukautisten arvioitua alkamisaikaa. Tai menevät verikokeeseen tai muuta vastaavaa. KOSKA OVAT MALTTAMATTOMIA eivätkä jaksa odottaa. Minä ainakin olen NIIN malttamaton ja tulen hulluksi jos minun pitää odottaa vielä 10pv.

Vastaavasti haluan kysyä että miksi sinä ja muut ylipäänsä edes teette raskaustestiä lainkaan? Sehän on turhaa. Jos olet raskaana niin kyllä sinä sen huomaat viimeistään muutaman kuukauden päästä tai kun synnytys käynnistyy. Mielestäni kaikki jotka käyttävät raskaustestejä ovat malttamattomia!!!!!!!!!!

• Tykkää
Reactions: Vinku85

Yhteistyössä