Np-ultra kättäri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Diiba daabaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Diiba daabaa

Jäsen
27.08.2012
77
0
6
Heippa!
Kuinka nopeasti olette saaneet ultra ajan kättärille? Mulla on nyt viikkoja 9+6 ja vielä ei ole mitään kuulunut.
ihmetyttää vaan, että onko noissa sitten yhtään varoaikaa, vai tuleeko kutsu tyyliin maanatina ja aika on jo perjantaina..?
Huokaus!

Rippuu siitä koska Neuvolasta ovat noi tilanneet. Mulla tuli viikossa ajat ekasta neuvolasta. Eli muutaman viikon päässä oli kirjeen tulemisesta.
Voithan vaikka soitella sinne ja kysellä?

Neuvola oli pariviikkoa sitten.

Voikohan tuohon ajankohtaan vaikuttaa se, että olen jokatapauksessa menossa istukkakokeisiin viikolla 11+6 naikkarille.
tuskin sitä ultraa samalla viikolla kuitenkaan tehdään. vaan vasta tuon jälkeen..

Noh, pitää odotella ja soitella sitte kättärille jos ei ala kuulua.

Kokemusta ei oo kättäristä mutta naistenklinikalta tuli postissa ultra-ajat ehkä vajaa kaksi viikkoa ennen ultra-aikaa. Mutta aikojahan voi siis muutella, eli jos ei pääse millään menemään niin soittaa sinne vaan, kyllä ne sieltä uuden ajan antaa. :) Tai näin ainakin Naistenklinikalla, varmaan suht sama käytäntö kättärillä.

Menikö tuosta istukkakokeesta tieto Kättärille? Voi olla ettei sieltä np ultra-aikaa tulekaan juuri siksi kun olisi samoihin aikoihin. Soittele sinne ja kysy, saat varmasti oikean vastauksen.

Sen istukka kokeen ei pitäis itsessään vaikuttaa mitään, niihin mp seuloihin. Koska siinä tutkitaan dna.ta perinnöllisyys syistä.
Luulis kuitenkin että husin alueen poleilla olis yhteinen tietojärjestelmä, josta nää asiat näkis suoraan..

Meinaan siis, että toi np seula pitää silti tehdä, koska siinä tutkitaan eriasioita.

Viimeksi muokattu:

Uusimmat

Yhteistyössä