np ultra

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anu79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anu79

Vieras
Mitenkä on asia kun jos epäilee että on ollut raskaana jo edellisten menkkojen aikana ja np ultraon ensimmäinen ultra ja se ois vasta viikolla 11+5 ja jos oisin ollut raskaana jo sillon ennen edellisiä menkkoja niin sillon viikoja olisi sillon jo 15 ja sehän ei ole enää silloin luotettava tieto.. elikkä miten teidän mielestä kannattaisi menetellä.. pitäisikö soittaa neuvolaan ja kysyä josko pääsisi ultraa mutta kun kunta tarjoaa vain np ultran niin aika huono tuuri että pääsis :(

Minä olin ultrassa jo ennen np-ultraa juuri siitä syystä ettei oltu varmoja viikoistani. Otin asian kyllä esille heti ensimmäisellä neuvolakäynnillä. Onneksi kävin, ellen olisi käynyt, olisi tuo np-ultran mahdollisuus mennyt ohi, koska olinkin sitten pidemmällä kuin kuukautisten mukaan laskettiin!

onkos toi sitten minkähintaista? minä kun epäilen että olin sillon jo raskaana kun oksentelin kun kuukautiset alkoivat.. missä toi ultra on? neuvolassa vai sairaalassa? yksityisen hintaa mulla ei oo varaa maksella :(

juu mun pitää soittaa maanantaina ja kertoa.. niin pitää kattoo millon saan ajan olen ehkä menossa jo 13 viikolla tai sitten vasta 8 mutta kun no ultras on käytävä viimeistää rv14 niin kiire alkaa tulla... :(

mullakin samasta syystä neuvolassa ultrattiin ilmaiseksi ja oikeassa olin, että kuukautisten mukaan olisin ollut 2 viikkoo liian pitkällä... ja mulla np-ultra olisi sitten ollut aivan liian aikaisin.

niin minunkin pitåää maanantain soittaa ja kysyy asiasta kun tyhnmänä en älynnyt sitä kysyä silloin neuvolassa.. mutta toisin sanoen kun mulla oli vit silloin toukokuun alussa niin olishan siitä saanut tietää raskauden kun ne mittas siitä kaikkia arvoja... mut pitää ainakin käydä varmistaa...

Yhteistyössä