Nukkumatti heitti yliannostuksen hiekkaa

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Nukuin 12tuntia. :D Sitä edellisenä yönä en nukkunu yhtään, mikä ei mitenkään tavatonta mulle oo, mie ku en yleensäkkään nuku ko keskimäärin sen 4 tuntia yössä..
Mut eilen illalla nukahin sohvalle ko mies minun jalkoja hiero, siitä se oli kantanu minut sänkyyn enkä ole edes vähääkään käyny hereillä. Yöllä heräsin käymään vessassa ja sitte käperryin takas miehen kainaloon ja nukahin. Ja IHMEELLISINTÄ on se etten heränny siihenkään ko miehellä kello soinu ja lähteny töihin. Nyt vaan vähän ennen kahtatoista raotin silmiä ja totesin että kissat nukkuu tyytyväisenä minun vieressä ja kello on jo vaikka kuinka paljon.

Mut on virkeämpi olo, vaikka tuntuis että vois vielä pistää päikkäreille. :xmas:

Mulla on ihan unilääkkeet käytössä ollu, mut paskat mie nukahtanu, menin vaan veteläksi ja jalat "katosi", makasin sitte valveilla sängyssä tuijottaen kattoa ja oottelin jos sais jalat takas ja pääsis vaikka kattoon telkkaria tai jotain... Eikä auttanu lääkkeen vaihtokaan, sama tulos. Ehkä ekalla kerralla lähti totaalisesti taju mut sitte ei enää toisella kertaa.

Mulla on lähinnä elämäntyylin takia univaikeuksia (päihteet ) ja muut ongelmat joita pyörittelen päässä aamusta iltaan nii en pysty nukkumaan. Ja vähäuniseksi totuin sillon ko lapsi oli, se kun huusi yötä päivää nukkuen ehkä vartin pätkiä.

Kirjoitat että kun on virkeämpi niin elämäkin hymyilee jne...ja että voi kun aina osais nukkua yhtä paljon....ja sitten että sulla on univaikeuksia päihteiden ja ongelmien takia. Ekaa kertaa mä näen että sä näet syy-yhteyden sun ongelmiis!

Alkuperäinen kirjoittaja Eims Baum:
Kirjoitat että kun on virkeämpi niin elämäkin hymyilee jne...ja että voi kun aina osais nukkua yhtä paljon....ja sitten että sulla on univaikeuksia päihteiden ja ongelmien takia. Ekaa kertaa mä näen että sä näet syy-yhteyden sun ongelmiis!

Kyllä mie olen kuule tuon tienny jo vuosia :laugh: Vaikken sitä täällä välttämättä ole maininnukkaan kovin usein.

Yhteistyössä