Nukkumisesta ja sen ongelmista.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HippuTAR

Vieras
Mulla on viime aikoina alkanu esiintyä outoja juttuja nukkumisen kans.

Esim. äsken otin puolen tunnin tirsat sohvalla, toi poika oli mun jalkojen takana ja katto jotain ohjelmaa. Unissani sanoin sille että "mee ny syömään enneku jäähtyy!", poika: "mitä syömään?", mä: " ei mitään, näin unta et laitoin sulle keittoa lautaselle".
Ja siis sillai kumminki tajusin käskeväni sitä syömään vaikka toisaalta nukuin. Vaikea selittää mutta outo juttu ja näitä on viime viikkoina ollu muitakin vastaavia. Ennen en oo unissani puhunu.

Ja sit mä nukahtelen esim. kutoessa. Autolla en uskalla enää ajaa ku täs muutaman kilometrin säteellä... Pari viikkoa sitte ku kävin tos 30 kilometrin pääs niin takasi tulles nukahdin rattiin, onneksi oli leveä keskialue ja täryytykset. Hätkähdin hereille ku alkas täristää.

Mulla on ny aika varattuna sokerirasitukseen mutta ajattelin kysyä onko kellää ajatusta tai kokemusta mistä tommoset vois johtua?

Uniapneaa ? Petit male epilepsia-kohtauksia ?
Yritä pysyä poissa auton ratista jne. kunnes asiat on selvitetty ettei tule suurta vahinkoa.

Minä harrastan kyllä tuota "unissani mutta olenkin hereillä"-sekoilua ihan jatkuvasti, en kyllä nukahtele vahingossa kuitenkaan.

Niin ja ennen noita torkahteluja mua kyllä väsyttää mutta ei niin paljon että ois mun mielestä mahdollista nukahtaa istualleen, ja väsyttää vielä sittenkin ku hätkähdän hereille. Väsymys tosin katoaa jos lopettaa sen mitä on tekemäs ja rupee tekeen jotain muuta.

Yhteistyössä