Hae Anna.fi-sivustolta

Numero 47

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä 47, 26.08.2006.

1. 47 Vierailija

En tiedä mistä johtuu mutta numero 47 tulee vastaani joka paikassa. Onko kukaan muu huomannut samaa asiaa? Olen seurannut asiaa jo useamman vuoden, kun kaverini asiasta mainitsi että 47 näkyy joka paikassa. Mahtaisiko luvussa olla jotain mystistä? Vai onkohan ajatukseni vaan vähän mystisiä.. =)

2. 11 Vierailija

Tarkoittaa köyhää , henkisesti. :)

3. 11 Vierailija

Sorry tuo huono vastaus, jos joku muu tietää. :)

4. 47 Vierailija

Ai oikeesti? =) Aika persaukisia tässä välillä kyllä ollaan!

5. * Vierailija

Millä tavalla törmäät tähän nroon?

6. 47 Vierailija

Todella usein kun katson kelloa se on jotain 47, esim. 12:47, kaupassa ostosten summa, kun pesen pyykkiä ja käyn katsomassa pesukoneesta jäljellä olevan ajan on se 47min. Siin ihan joka paikassa missä vaan numeroita voi olla! Onhan olemassa leffokin jonka nimi on matkustaja 47 tai joku sellanen. Voihan siis luvun esiintyminen joka paikassa johtua siitä että aina siihen kiinnitän huomiota jos jossain nään. Mutta olen koittanut muitakin lukuja seurata, mutta ei mikään muu toistuvasti vastaan tule! Joo erikoinen juttu. Olen vaan ihmetellyt asiaa ja ajattelin kysyä onko kukaan muu huomannut samaa.

7. Trinu Vierailija

musta tuntuu, että monella ihmisellä on aivan omat numerot, jotka tavallaan "seuraa" mukana. mulla semmosia on useita.. yksi näistä numeroista on 21. mulla on kans muun muassa toi kello juttu.. :)
    sit muita tärkeitä numeroita on 11. asun talossa jonka numero on 11, tapailin "vähän aikaa" yhtä miestä. emme nähneet kovin usein ja aluks tavattiin aina ihan sattumalta kuukauden välein, joka kuukauden 11 päivä.. ja muutenkin toi 11 seuras mukana monessa yhteydessä aivan "ihmeellisissä" jutuissa. mun kohtalon numerokin on 11. ja numerot 13 ja 18 tulee kans vastaan välillä eri yhteyksissä.. eli ohan noita. tietysti noihin numeroihin nyt kiinnittää enempi huomioo kuin muihin, mut on siinä kuitenkin jotain mystistä, että joku tietty numero tai luku tulee vastaan useammin kuin muut.

8. 11 Vierailija

Lasken usein yhteen numerologialla, esim. viestin lähettämisen ajan,
    jostain syystä enimmäkseen silloin kun lähetän tälle palstalle :D :D
    Sekuntien määrä on erityisen mielenkiintoinen - mielestäni kertoo jotain viestin laadusta. Tai jostain ihan muusta? :D

9. 11 Vierailija

En kylläkään etukäteen, vaan kun kellonaika tuohon ilmestyy. Elämänpolkuni numero on 33 tai 6, jos niihin mestarilukujen tasoille ei oikein yllä..:)
    Pyrkimykseni numero 11...

10. Erendil Vierailija

Angel numbers by Doreen Virtue:

47
    "The angels say that you're doing a good job and that you're on the right path. They want you to know that they're with you every step of the way, and they can help you even more as you call upon them for specific help."

11. Psyko Vierailija

no vissiin enää puuttuu et törmäät siihen mieheen numero 47...heh heh

12. Vierailija

13. Kulkijainen Vierailija

Minä haikailin pitkään numero 47:n perään, luulin sen tarkoittavan ikääni tai viikkoa 47. Näin nimittäin unen jossa voitin pelikorteilla jotka olivat ensin numero 45, mutta kesken voitonjaon muuttivat numero 47:ksi. Olin silloin vajaa 45-vuotias, mutta olen ajat sitten täyttänyt 47, eikä mitään voittoa ole tullut lotossa. Uni tuntui niin todelliselta, että aivan uskoin voittooni. Nyttemmin asiaa mietittyäni, sen on täytynyt olla symboolinen merkitys.

14. vierailija Vierailija

Tiedän erään, jota on koko nuoruuden ja aikuisen iän ajan sama numero seurannut. Hän on siitä usein puhunut, ja lukemattomia kertoja joku ulkopuolinen on ollut todistamassa näitä hetkiä.

laita minulle postia. parrakuud@gmail.com

15. vierailija Vierailija

Rakas, tähän ketjuun on viimeksi kirjoitettu vuonna 2006.

16. vierailija Vierailija

Tiedän. Ja huomasin. Mutta vastasin kosk' en nähnyt ajan hampaan kuluttaneen tätä asiaa pilalle.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri