Nuo porvoväitökset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierasmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vierasmä

Vieras
Lueskelin äsken pitkää ketjua, joka lopulta eteni ihan mukavin merkein. Mutta sitten jotkut provoepäilijät änkee sinne. Äh, tulin taas ihan vihaiseksi.

Antakaa nyt ihmisten puhua ilman noita epäilyjä. Jotkut varmastikin ovat provoa, mutta provo-huutelu oikeilla asioilla olevien kohdalla on tosi ikävää. (kokemusta myös omalla kohdallani)

Jos epäilet provoa, niin ole hiljaa. Hykertele sillä vain mielessäsi.

Ja jos tunnet, että jotenkin nolaat itsesi vastaamalla, niin mieti omaa itsetuntoasi. Ei ole noloa vastata hätäkutsuun, oli se sitten provoa tai ei.

Ja sillä siisti.

Alkuperäinen kirjoittaja Vierasmä:
Lueskelin äsken pitkää ketjua, joka lopulta eteni ihan mukavin merkein. Mutta sitten jotkut provoepäilijät änkee sinne. Äh, tulin taas ihan vihaiseksi.

Koska mulla on tylsää, niin laita linkki ketjuun.

Olen kanssasi samaa mieltä. Niillä epäilijöillä tosiaan pelottaa, että nolaavat itsensä uskomalla provon kuuloisia juttuja ja se pitää mainita. Tai ne tosiaan luulevat olevansa niin FIKSUJA kun huomaavat hiukan arveluttavan keskustelun ja luulevat vielä olevansa ainoita :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vierasmä:

Koska mulla on tylsää, niin laita linkki ketjuun.

Yleensä en linkittele, mutta tässä ketjussa mun mielestä löytyi jollain tavalla kaunis keskustelu lopulta. Siitä tuli ihan hyvä mieli. :) Kunnes ne provohuutelijat tuli.

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1521394

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Olen kanssasi samaa mieltä. Niillä epäilijöillä tosiaan pelottaa, että nolaavat itsensä uskomalla provon kuuloisia juttuja ja se pitää mainita. Tai ne tosiaan luulevat olevansa niin FIKSUJA kun huomaavat hiukan arveluttavan keskustelun ja luulevat vielä olevansa ainoita :D

Näinpä :D
Ja just se, että kuvittelevat olevansa niin fiksuja, kun huomaavat kaikesta provoilun....

Kyllä mä ymmärrän, että ku on tullut vastaan jos minkälaisia juttuja, ja ne onki paljastunu provoiluksi, että epäilee. Mutta turha sitä on ääneen kailottaa, ne jotku ku on ihan oikeita juttuja.

Heh. vieläkin oon kärmistynyt, kun omaa juttuani aikoinaan epäiltiin provoksi ja oikea asiani ei saanut kaipaamaani vertaistukea. (olen tosin pärjännyt ilman sitäkin, mutta olisi ollut mukava keskustella... =) )

Kun se elämä saattaa mennä joillain eri tavalla.

Yhteistyössä