Nuorehko mies kysyy...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies25v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies25v

Vieras
Oon tämmönen 25v jätkä ja oon tossa miettinyt, että mitäs tää tarkottaa. Kaksi kertaa kaupassa on nähnyt yhden naisen, ikää vaikee arvioida, mutta selkeesti mua vanhempi. Ikä voi olla ihan mitä vaan ylitte 35v. On kummiskin aikas hyvännäkönen ja näin. Viikko sitten näin se (ekaa kertaa elämässä) ja se nikkas silmää ja hymyli mulle. No hymyilin vaan takas ja mietin, että mitäs se nyt mahto tarkottaa...

No nyt kun kävin kaupassa niin näin sen taas siellä ja taas sama juttu. Hmmm... siis onks toi vaan jotain leikkiä vai mitä? Voin suoraan sanoa, että ei mitään hajua mikä on homman nimi.

[QUOTE="Äiti";25907058]No eikö tuo nyt ole päivänselvää.....se yrittää iskeä sinua, tai sitten sillä on paha elohiiri silmässä...[/QUOTE]

No tuskin tuo jälkimmäinen kummiskaan :) Vai nikkailetteko te naiset joskus miehille silmään ihan flirttimielessä muuten vaan? Vai mitä siellä päässä liikkuu silloin?

Oon meinaan ollut saamarin huono lukemaan naisten merkkejä aina. Aina oon luullut että joku olis ehkä kiinnostunut, mut sitten ei oo ollutkaan yhtikäs mitään. Sitten taas just juttelin yhen kouluaikasen kaverin kanssa, joka sanoi, että parikin tyttöä oli musta kiinnostunut, mutta mähän en tajunnut yhtään.

Kyllä on hankalaa. Ja siis mitähän se nainen multa haluaa? Flirttiä? Seksiä? No ne kenties kelpais, mut tuskin mitään pitkäaikaisempaa suhdetta haluisin kuitenkaan. Ehkä tulee sit kiusallinen tilanne...

No, vaikea sanoa, kun itselläni ei ole tapana yleensä flirttailla tuntemattomille kaupoissa. Mutta jos se nainen jotakin sinusta haluaa, niin varmaankin seksiä, kun noin suorasukainen on. Oletko kenties niin komea, ettei voinut vastustaa kiusausta?

[QUOTE="Äiti";25907122]No, vaikea sanoa, kun itselläni ei ole tapana yleensä flirttailla tuntemattomille kaupoissa. Mutta jos se nainen jotakin sinusta haluaa, niin varmaankin seksiä, kun noin suorasukainen on. Oletko kenties niin komea, ettei voinut vastustaa kiusausta?[/QUOTE]

No emmä tiedä olenko mä maailman komein, että jos se siitä olis kiinni, niin eiköhän aina löydy joku komeempikin. No tarttee miettii mitä teen seuraavaksi kun hänet näen. Jos nikkaa vielä kerran silmää ja hymyilee, ne kenties pitäis mennä sanomaan jotain kaupassa.

Emmä nyt ihan avuton naisten kanssa ole. Tottunut vaan siihen, että on itse iskenyt ikäisiään tai vähän nuorempia jossain baareissa. Onnistumisprosentti on aika alhainen, mutta ei ihan nolla kummiskaan :)

Mitä kantsis sanoo? Sanoisko vaan, että "moi kukas sä oot?". Vai ehdotanko, että mentäis kahville. Sitten vois kysästä, että haluukko mennä kahvilaan vai haluukko että mennään meille...

Kai siinä sitten jos se mun luo lähtis vois jo viimeistään olettaa, että samalla reissulla pääsee vähän muunkin kuin kahvin makuun? Jos sitä kahvii edes ehtii keittelee?

Ei kannata sotkeentua noin vanhoihin naisiin, nuori mies vielä. Tosin pelkän seksin takia kannattaisi, varmasti parempaa kuin ikäisiltäsi keskimäärin.

No näin mäkin vähän aattelen. Siis jotenkin sitä miettii, että seksi kerran tai vaikka montakin kertaa vois olla ok, mut ei kuiteskaan mitään "lopullista". Mulla on kuitenkin sen verran seksikokemuksia, ettei ihan vaan opetusmielessä tartte hakee mitään. En tietenkään oo koskaan ollut itteeni vanhemman kanssa niissä puuhissa.

Joo - onhan tää hankalaa. Ja onhan täs sekin mahis, että se vaan kiusaa mua tai testaa viehätysvoimaansa. Ja sitten kun nappaan syötin, niin se riittää sille ja sen jälkeen mut on nolattu.

No näin naisena, niin en kyllä ikinä vinkkaisi silmää miehelle, kenen kanssa en haluaisi olla missään tekemisissä.

Joo, no varmaan noinkin. Mut ehkä se on vain sellainen äidillinen vinkkaus. Vähän niinkuin pilke silmäkulmassa ja noin... ettei tarkota mitään vakavampaa?

No se jää nähtäväksi näenkö ees tota naista enää. En meinaan koskaan ennen ollut nähnyt ja tää on kuitenkin aika pieni kaupunki. Melkein vois sanoo, että jos joku käy tossa kaupassa ostoksilla kaksi kertaa, niin sitten se käy aina... Tietty emmäkään vuosia tossa kaupassa oo käyny.

kertokee miten tän tyyppiset ihmiset on tälle palstalle eksyny? Oon ihan kuvitellu et 2+ on niinku vauva/perhelehti ja palsta siihen liittyvä... oonko väärässä?

No itte aattelin ettiä jotain semmosta palstaa jossa on paljon naisia, joten kaipa se oli ihan luonnollista että eksy esim. tänne?

Kenties joku nainenkin menis kysyy jotain autoasiaa joiltain suht. miehiseltä foorumilta?

Ja tuosta että olisin nainen ja tekeytyisin mieheksi... No olisin kyl sitten yrittänyt kehittää jotain vähän herkullisempaa. Että ei tää aihe mun mielestä nyt oo ihan parasta mahollista provokamaa...

Sitäpaitti näyttäs täällä olevan miehiä ihan rekanneinakin jonkin verran. Eikös se nyt oo vähän nykyaikaa, että mieskin osallistuu perhe-elämään yms. Tää ei oo ees eka kerta kun kysyn neuvontapasta täältä ja viimeksi tuli ihan asiallisia heittoja. Niinkuin nytkin, ainakin jonkun verran.

[QUOTE="ap";25907223]Sitäpaitti näyttäs täällä olevan miehiä ihan rekanneinakin jonkin verran. Eikös se nyt oo vähän nykyaikaa, että mieskin osallistuu perhe-elämään yms. Tää ei oo ees eka kerta kun kysyn neuvontapasta täältä ja viimeksi tuli ihan asiallisia heittoja. Niinkuin nytkin, ainakin jonkun verran.[/QUOTE]

Joo, on tosiaan nykyaikaa, että mies osallistuu perhe-elämään, mutta siitä ei ollutkaan nyt kysymys. Sun kirjoitustyylistä vaan paistaa todella selvästi, että olet palstaileva nainen, sanot mitä sanot.

Yhteistyössä